MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 19 April 2010

" Redup Hari nih..."

permandangan dari surau Hotel CL nih...
Jemaah sibuk nak masuk berjemaah ke dalam MH...
Posted by Picasa

44 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum CL


Wassalam

Rozali said...

salam CL

Cop yang ke 1001

Hanis said...

salam,

tahniah en rozali

Rozali said...

salam CL

didoakan Agar PDKM akan maju dan terus maju

Rozali said...

Salam CL

Salam Hanis

Lama tak bersiar
ada apa perkembangan yg terbaru
taniah juga

Hanis said...

Salam,

Abang, tahniah...PDKM terus maju & meriah.... dah 1001 entry.... :-)

Makkah... ini redup...
S.Alam pg redup, tp petang ujan lebat siap kilat....huh..lintang pukang hanis balik umah petang td sbb lupa tutup tingkap sebelum kuar...seb baik tak basah teruk lg....

manzlie said...

salam rozali...


ahlan wah sahlan..



waslam

manzlie said...

salam rozali..

JUara untuk entry yang ker 1001..

pingat emas dan perakk..


wslam

manzlie said...

salam hanis..


taniahh....pingat gangsa..


waslam

Hanis said...

En Rozali...hanis rindu nak bersiaran seperti dulu..tp ada sahaja perkara lain yg perlukan perhatian hanis dahulukan sebelum on9...

manzlie said...

salam rozali..

jutaan terimaksih atas doa dari saudara tuh...

moga kita semua mendapt keberktannyer..insyalh

waslam

manzlie said...

salam dik hanis...


redup ka kat shah alam..


waslam

rosli said...

Salam CL,

Tenangnya`walaupun orang belum ramai di pintu masuk tu. Subhanallah

Tahniah Rozali dan Hanis

rosli said...

salam CL,

Bulan ini CL byk buat rekod, follower ke seribu, entri ke seribu, TGNA ke studio PDKM, silent reader ramai lawat CL, jumpa ERRA, dan byk lagi. Semoga sentiasa dimurahkan rezki dan sentiasa di berkati Allah. Jumpa kawan2 lama dan byk lagi.
Amin

razalisuriyani said...

salam...redup di MH ...Alhamdullillah

razalisuriyani said...

kat Puncak Alam niii hampir setiap malam hujan...

razalisuriyani said...

Tapi bila panas menyegat ke kulit...tu...lah nikmat Allah kan...

manzlie said...

salam rosli..


ituh semua adalah kuasa dan dengan Izin allah swt..alhamdulilah...
mmoga bertambah leh keberktan PDKM nih dan semua pembacanyer jua..insyallah

waslam

Azima said...

Salam Cl,

Keredupan yang menenangkan n mendamaikan hati..

Panas..hujan..redup..itulah nikmat dari Illahi.

Semoga CL dan semua warga PDKM sentiasa dirahmati & diberkati Allah jua hendaknya.

Wassalam

Azima said...

Salam Cl,

Alhamdulillah Cl..ni dah n3 ke 1001.
Emmmm dah jadi macam hikayat 1001 malam ni..Hikayat 1001 PDKM di bumi Mekah..

Cl,teruskan bersiaran di bumi Mekah..terima kasih atas usahamu itu..

Tahniah atuk n adik hanis..

Wassalam

manzlie said...

salam azima..


aminn


wasalm

manzlie said...

salam kak su


alhamdulilah..kebesaran illahi...


waslam

YB said...

Salam CL

Subhanallah, panas pun menarik redup pun menarik.

Atikah said...

Salam cl,
Redup n nayaman suasana mekah...
Tenang hati melihatnya...

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL

TG Ustaz Haron Din (TGHD) sedang melakukan umrah sekarang ini bersama rombongan Brunei DS. Buatlah kejutan lagi dengan menjemput beliau ke studio PDKM.

Tahniah Tuan Haji Rozali.

Wasalam

manzlie said...

salam yb..

alhamdulilah..memang menarik skg...


waslam

manzlie said...

salam dik tikah..


syukur..cuaca disini..amat menyenangkan


wslam

manzlie said...

salam tn haji saad..


insyalah..nanti cl cuba yer...tuh pun kalau dia sudi..


waslam

Imran Paris said...

En Li...bila redup tentunya tambah aman damai Kota Makkah ye...saya kian teruja ni :-)

sonata anak kancil said...

salam di pagi Isnin.....semakin sangat moden di kota Mekah....bangunan yang padat....

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, aman dan tenteram

Gee said...

salam cl,

teringat suasana di sana dan bertambah pilu rasa hati ni. semoga dipermudahkan Allah SWT untuk ke sana lagi.

PAK NGAH MAN said...

salam,
pemandangan haram walau ambil dari sudut mana sekali pun pasti menarik

boxhousestudio said...

Assalamuslaikum Cl

nape redup hari nih?...waktu ni pukul berapa ya?....dah berapa hari tak hujan kat mekah ni?..

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, walaupun redup namun hati ini puas menikmatinya.

Amin.

tq.

Noor said...

Salam CL..

redup-redup nie kalu wat tawaf.. rasa syahdu skit.. tetambah plak kalu tengah2 tawaf hujan turun.. huiyooo.. bessss oooo.. masa nie lah nak merasa main hujan.. lupa lak yang kak ngah dah tua.. kat umah tak main hujan.. segan ngan anak2 .. ahiksss

safiudin said...

salam sdr...

tahniah hj rozali...

dan hanis...(eh! kemana menghilang diri ni.....)

sudut pandangan yang menarik perhatian saya...

bijak sdr mengambil gambar ni.. terima kasih..

safiudin said...

salam sdr,

tahniah!.....

post dah mencapai 1000...

followers dah 1017...

saya doa kan PDKM..... maju dan terus maju...

hidup PDKM...!

KAMATO said...

Salam CL, di sini pun sehari dua ni hujan waktu pagi

Kak Sidah said...

salam Cl,

Tahniah N3 yang ke 1001, makin meriah dgn follower dah 1017 org, Cl makin dikenali ramai, berkat berhijrah di Mekah dan semoga Cl makin diberkati sambil mendoakan kami diPDKM yer Cl,

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Melalui Cl akak dapat banyak mengenali kawan2 yang baik2,syukur alhamdulillah..

akak sekarang ni kat batu pahat, cuti anta anak , ni bersiaran dari batu pahat

Kak Sidah said...

Salam,

Tahniah rozali dan hanis...hanis lama tak jumpa kan macam mana janji kita..

wira said...

assalamualaikum...brader CL

kaifa haluk...today

PAK NGAH MAN said...

salam,
alhamdullilah dapatlah jemaah beribadat dengan tenang dan damai ketika ini ya dengan cuaca redup ni