MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 25 April 2010

" BoxHouse Studio mai sini..."

Kak Ton ( Boxhouse studio) menunggu CL di lobby hotel..
Menikmati panorama di 'studio' PDKM
Seketika di bilik CL berbual bicara...
Jutaan terimakasih pada 'Boxhouse studio" atas pemberian hadiah nih...syukran
Posted by Picasa

51 comments:

Kak Sidah said...

Sala CL

apa sakab

Kak Sidah said...

ALAM cl,

DAH SALAH EJA PULAK..KABAR

Kak Sidah said...

Salam cl,

semua dah salah dah

Kak Sidah said...

salam cl,

kirim salam kat dia yer.

Kak Sidah said...

salam Cl,

terkejut ni..

iBu...gUru said...

SALAM CL
ada tamu lagi.........murah nyer rezeki

Kak Sidah said...

Salam cl,

akak sorang ker..boleh teruskan

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, kunjungan Tetamu Allah utk CL berpanjangan.

Amin.

tq.

iBu...gUru said...

amboi ka sidah.........sapu abih

Kak Sidah said...

Salam ,

dah ada ibu guru..

manzlie said...

salam kak shidah..

taniah..Ratu trekkk...

Pingat emas, perakk dan gangsa...


wslam

manzlie said...

salam kak shidah..


wahhh top 5 lagi...


bravoo kak


waslam

Kak Sidah said...

salam,

rezeki waktu ptg...sekali2 dapat seronok kan.

manzlie said...

salam kak shidah..


insyalah nanti cl abgi tau nohhh


waslam

manzlie said...

salam ibu guru


ye lah..boxxhouse datng
terjah cl


wlsam

manzlie said...

salam himly


alhamdulilah...tetamu allah..syukur


waslam

manzlie said...

salam ibu guru..


kak shidah memecut tuh..



waslam

malek said...

Salam CL

Ramai pelawat datang bawak kuih bahulu. Nanti kalau saya datang insyaAllah, saya pun nak bawak bahulu special.

mfisma said...

Salam CL..wah terima tetamu tak putus2..berkat sungguh...dan ramai org Malaysia tak putus2 bertandang untk ibadah umrah..

SUHAIMI said...

Salam CL...

Tahniah Kak Sidah.....pecut terus

sambut tetamu lagi......ada buah tangan pulak tu......rezeki CL

manzlie said...

salam suhaimi


alahmdulilah..kunjungan tetamu allah...

waslam

manzlie said...

salam malek...


ishhh jgn lah camtuh...
dah menziarah [un cukup bagi cl..


waslam

CM said...

salam


tahniah kak shidah..cm hepi kak dpt no 1...

ceria boxhouse dpt jumpa CL..

manzlie said...

salam mfisma


alhamdulilah...

syukur terima kunjungan tetamu allah


waslam

S said...

salam,

CL,
senyap jer BHS p Makkah.
banyak nya buah tangan utk CL.

smoga CIK TON dapat beribadat dengan sempurna.

Kak Sidah said...

Salam Cl,

warna warni bahulu tu..nak sikit..boleh..

cm sekali2 jer..tk tahniah kat akak, suhaimi pun

manzlie said...

salam kak shidah..

boleh...nanti balik cl belikan untuk akak yer.


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

ye lah...tetiba jer terjah cl disini


waslam

manzlie said...

salam kak S..


alahmdulilah....


akak bila lai nak mai nih..

cl dah teruja nak jumpa akak dng abang megat..heheheh


waslam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

nak ucapkan tahniah buat Kak Sidah...ratu trek hari untuk entri ini. agaknya amat gementar sekali sehingga menaip pun tersilap ejaan...tak per! CL tak potong markah punyer...hehehe

Atikah said...

Salam cl...
Alahmadulillah... muarh rezeki

Mama shidah... tahniah...

Kak Sidah said...

Salam,

tu la kak nab ..dapat sekali sekali..sampai tersalah2 taip..tikah tk..hehehe..

manzlie said...

salam hajjah zainab..


tu lah..kakak kita tuh...sampai salah eja..hehhehe

ratu trekkk


waslam

Noor said...

Salam CL..

Alhamdullilah.. ramai yang mai melawat.. baru nie dapat menatap wajah BHS.. selalu nyer dok baca komen dia je.. untuk BHS, selamat berumrah, semoga memperolehi umrah yang mabrur.. aminnn

pssttt.. dok tunggu kemunculan sinamosa lak.. bila arrr??

Noor said...

Salam..

bravo.. bravo.. hidup kak sidah!!

sekalung tahniah kerana telah menjadi org pertama untuk N3 kali nie.. perghh! berpeluh-peluh nampak.. sampai silap eja.. heh heh

opsss.. dah penat berlari tu.. meh la kat estet nie.. cheq jamu kak sidah ayaq tey arrr.. ahikss

manzlie said...

salam kak noor..


cl pun duk tunggu adik kita tuh...tak sampai sampai pun...risau lak..


waslam

YB said...

Salam CL

Buku pelawat CL dah muka surat berapa>

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Kak Sidah, Ratu Pecut...


'Jeles' tgk BHS di studio PDKM, untung BHS dapat bergambar di situ.

CL, kirim salam pada BHS dan keluarga. Semakin ramai kenalan baru CL,semoga murah rezki dan sentiasa di berkati Allah. Amin

Azima said...

Salam CL,

Alhamdulilah,ada tetamu lagi tu..kali nak akak BHS plak..Murah rezeki CL!!

CL,kirim salam kat BHS tu yer..

Wassalam

Azima said...

Salam,

Tahniiiiiiiiah Mama Sidah..Happy arr mama dpt no wahid utk n3 nih..

CL,kesian mama..berpeluh2 tu!!

Mama,nanti cheq sapu peluh mama tu guna tuala good morning...heheh

Wassalam

manzlie said...

salam yb..


takda lah buku visitor..heheh


waslam

manzlie said...

salam rosli..


alhamdulilah...dapt kengkawan baru...seronok kan..


wslam

manzlie said...

salam azima..


nanti cl sampaikan yer.


waslam

che'na said...

SAlam CL,

Alhamdulillah CL terima tetamu Allah lagi. BArulah kenal BHS, biasanya dlm PDKM je.. ukhuwwah fillah terus terjalin. Mcm2 buahtgn dibawanya, bertmbh stok CL. Muat lg lemari CL? Adik tu adik BHS ke..untungnya adik dpt ikut buat umrah ya! Selamat menunaikan ibadah umrah utk BHS dan keluarga

che'na said...

SAlam CL,

Lupa lak, tahniah KAk Sidah, top five...

rezeki said...

salam cl

alahmdulillah, BHS dah sampai dah,

nampak gaya tak siaplah kek pak itam psl BHS takde hehehe

PAK NGAH MAN said...

salam,
banyak bekalan yang diterima ya

safiudin said...

salam sdr,

tahniah kak sidah.. wah! laju pulak sekarang ni....

datang lagi tetamu... bila pulak lah giliran saya nak terjah sdr..

banyak bekalan dah dapat ni... eh! kuih bahulu pun ada.....

boxhousestudio said...

assalamualaikum cl dan rakan-rakan pdkm...

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...hamba berbesar hati YA ALLAH...di beri peluang menjejak kaki bertemu dan bercinta dengan mu YA ALLLAH...hamba bersyukur..ALLAH...

hari ketiga ke kempat di mekah baru BHS beranikan diri terjah CL..buat muka selamba tu yg bercermin mata hitam tu..aduhai kalut..ki ki ki..nak call dulu...ah ..tak apa la..ada rezeki pasti berjumpa...Alhamdulillah...di lobby pertemuan pertama...terasa aman sekali...sunguh baik budi pekerti..mesra rakyat si CL ni...laju dia bawa kami ke bilik 10 hari rm75000...pheww...pastu ke biliknya...borak-borak dengan ibu mertua...mendapat cerita ekluksif yang anak-anak BHS boleh contoho malah BHS sendiri wajin wajib wajib contohi...alhamdulillah...lembut suara CL masih boleh didengari hingga sekarang ini...Masha ALLAH...

boxhousestudio said...

Kak Sidah tersasul nape..terkejut tgk saya ya...salam ukhuwah ada rezeki kita berhubung ya..mmm...

pada che'na tak silap ya...BHS pi dengan
MIL, FIL, adik ipar pompuan paling bongsu, anak bongsu BHS-E1 dan sepupu bongsu E1, namanya Adam...

MIl belanja sumer cucu...Alhamdulillah...

boxhousestudio said...

rasanya pada rakan-rakan yang menziarah makkah elok bawa bahulu..kerna bahulu ringgan, sedap diminum bersama teh arab dan untuk travel bahulu ni ringan la sangat sangat...Alahamdulillah....