MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 16 April 2010

" Permandangan Dari BUMBUNG Masjidil Haram..."

Subhanallah.....
Ramai Jemaah sekarang nih...alhamdulilah
masyallah...
CL pun seperti biasa nak 'posing' gak...syukur
Posted by Picasa

46 comments:

razalisuriyani said...

Salam Cl

Azima said...

Salam CL

Azima said...

Salam

Alaaa tak dapat wahid laaa

razalisuriyani said...

Meriahnya...

Azima said...

Salam CL,

Sapa jejeka ensem tu CL...heheheh
kirim salam kat dia norrrr

Wassalam

razalisuriyani said...

Tak dapat nak diluahkan dgn kata@ keinginan nak ke sana...

Kak Sidah said...

Salam CL,

cantek nampak posing kat bumbung tu..

manzlie said...

salam suriyani..

taniah...Ratu trekk yang baru....

Pingat Emas..


waslam

razalisuriyani said...

Teringin nak joint package yg ditawarkan PDKM tapi...

manzlie said...

salam azima


taniah..Pingat perakk dan gangsa...


waslam

Azima said...

Salam CL,

Alhamdulillah CL..dah ramai jemaah tu cuti2 ni CL..

Hotel Clpun mesti penuhkan???

Wassalam

manzlie said...

salam suriayani..


memamgn meriah skg nii


waslam

manzlie said...

salam azima ..

boleh apa salahnyer...


waslam

manzlie said...

salam kak shidah...


situ memang tempat peberet cl kalau nak berposing...heheheheh


waslam

manzlie said...

salam azima..


alahamdulilah...dah meriah skg dan penuh dng jemaah..


waslam

manzlie said...

salam suriyani..


jom lah....cuba join us...

w
aslam

Azima said...

Salam,

Tahniah Suriyani...

Mama Sidah..kalau dapat candid gambar kat situ,memang cantik..tapi kita org pompuan xleh arrr,kesiankan...

razalisuriyani said...

Maaf Azimah kak Su mencoba-coba ...

jay said...

Salam, tkasih foto yg dipaparkan, org sntiasa ramai, CL.. k.jay nak tnya..bilakah masa org berkurangan, dan Umrah PDKM tu, kalu 2 org seblik brpa byrannya.

rezeki said...

salam

tu dia cikgu saari posing berlatarbelakangkan kaabah, indah

mana pen merah cikgu heheh
pen hitam je dalam kocek tu hehehe

cikgu tak tanda buku ye hihihi
ke kat makkah tanda pakai pen hitam hihi

nadz said...

Assallamualaikum CL,
Alhamdullillah..berseri wajah CL perpanorama MH yang barakah. Ramainya Jemaah . Kalau mama ke sana dapatkah bergambar macam tu...
w/salam

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Subhanallah..Masya-Allah..
CL, sy terasa sayu pulak dengan pemandangan MH..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

nak komen pada yang dok posing tu...

wajah makin berseri...makin cun!!

PAK NGAH MAN said...

salam,
ramai jemaah buat tawaf ya

CM said...

salam CL

apa rahsia wajah berseri????makin hari makin menawan,buat awek`s ramai tertawan...

bagai burung dibumbung yg tinggi
CL ni jinak-jinak merpati...

CM said...

salam

cikgu shaari ada pen merah...CL ada pen hitam kt poket tu..

Cikgu pak itam tanda buku
CL lak untuk sain autograf..

CL nk tau kalau cikgu beso ada satu lagi kena ada copp ,nk cop buku rekod mengajar hari jumaat ni,tak caya tanya pak itam!!!dia kawan cikgu besor

PAK NGAH MAN said...

salam,
muka berseri makan majun ka

taj said...

Salam,

Yelar... berseri2 wajah CL...
mmg nampak ceria & kacak...
ada apa2 ka...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah razalisuriayani... dan azima..

pemandangan yang benar-benar indah dan mengusik... hati..

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, indah + sungguh meriah sekali tatkala ni.

Amin.

tq.

rosli said...

sALAM cl,

masih ramai jemaah, terasa damai tengok belakang CL tu. Yang sedang buat tawaf tetap padat kat situ.

Tah niah Razalisuriyani dan azima

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah

Indah damai, redup sayu, syahdu
Gambar MH kirimanmu
Buat tatapan kami jauh beribu batu
Pengubat rindu pada Allah nan Satu
Mohon doa darimu
titipkanlah doa2 selalu
Buat kami sahabatmu
N3mu sering dirindu...
kemas diingatan juga dikalbu
Terima kasih atas jasamu itu
CL sahabat ku...
PDKM adalah dataran kunjungan
Kami selalu...

Pssssst taj ..cuaca disana dan suasana sekeliling dalam gambaq pun berseri...
apalagi sahabat kita nih...mestilah
berseri jugak tu..tahniah CL..

boxhousestudio said...

Salam Cl

tak pa tak pa ...nanti BHS dah sampai sana nak tengok apa yg dimaksudkan oleh CL bumbung dah di buka...ambooiiii hang....posing baik norrr....

yang pasti hamba rindu pada musangat-sangat .. YA ALLAH....aduhai....

boxhousestudio said...
This comment has been removed by the author.
che'na said...

Salam CL,

Alhamdulillah dah ramai jamaah sekarang ni.

Wah CL asyik posing je... untuk saper tu..

TAhniah razalisuriyani dan Azima

che'na said...

Salam CL,

Dengarnya jamaah perempuan x blh solat kat mana2 di dataran MH mcm sebelum2 ni ya. Maknanya nak solat sunat kene gi tpt solat yg dikhususkan saje ke! Yalah nak buat mcmana, jamaah bertbh ramai, kadangkala tgh solat depa lalu-lalang.

kucingorengemok said...

salam
keamanan dalam hiruk pikuk yang takde tandingan di tempat lain

S said...

salam ziarah pagi jumaat.

sonata anak kancil said...

salam...hu hu hu ramainya...staf saya baru balik 2/3 hari lepas....dia kata pun memang ramai

taj said...

Salam,

shami... 2 sebab wajah Cl berseri:

1. pengaruh aura di sekelilingnya - dlm MH & kaabah

2. dlm hati ada bahagia...ehem ehem... amin amin amin

itu wajah bahagia & selalu didoakan oleh para followernya...heheh jgn marah CL

sukran

hjh mai said...

salam...,

ramai jemaah....sempat cl berposing ya....cute...

مسافر_اسلام said...

subhanakllah...

salam CL..semoga sihat selalu ya..InsyaAllah...banyakan berdoa di hari jumaat ini dan selawat ke atas junjugan nabi Muhammad s.a.w.

Keadaan Kabbah yang meyentuh hari, ramai jemaah dari seluruh dunia.

Ambil gambil masa free ye..bukan waktu kerja kan.

Ummi Humaira said...

salam CL..

semakin hari semakin dekat semakin rindu pd baitullah...

sama gak pemandangan jarak dr Sofwah terus plak dr bumbung MH

wira said...

assalamualaikum...brader CL

apa kabar hari nie..

hjh mai said...

salam...,
kul brp ni cl, ramai tul jemaah...

Yem0805 said...

Salam CL,

Pemandangan dari atas bumbung.