MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 25 April 2010

" Malam minggu depan Haram.."

meriahh kan suasana disini..
Menara King Abdul Aziz tuh...
Damai rasa hati di sini..Solat Mahgrib di sini...seronok...
Posted by Picasa

63 comments:

rosli said...

Salam Cl,

Cantik

NGINAP SRENGENGE said...

DAPAT PERAK KAN

rosli said...

Salam Cl,

Subhaanallah

rezeki said...

salam cl

rasa nak terbang kat sana

rosli said...

Salam Cl/ Ayahanda

Ayahanda pun Raja Pecut jugak, beza beberapa saat ajer

liyana said...

SALAM CL

SUBHANALLAH CANTIKNYER

TERIMA KASIH CL GMBR2 INI MENJADI MPENGUBAT RINDU.

WASSALAM

manzlie said...

salam rosli..

taniah...Pingat Emas..


wslam

Noor said...

Salam CL..

cantik nyerrrrrr

liyana said...

SALAM CL

SUBHANALLAH CANTIKNYER

TERIMA KASIH CL GMBR2 INI MENJADI MPENGUBAT RINDU.

WASSALAM

manzlie said...

salam ayahanda..

taniahhh..Perak jugak...betul tuh


wslam

manzlie said...

salam rosli..


sapu jugak gangsa yer..


wslam

manzlie said...

salam rezeki..


jom lah terbang ke sini...singgah ler pas balik dari 'world cup'.heheheh

waslam

liyana said...

Salam CL


SUBHANALLAH cantiknyer

terima kasih CL posting gmbr2 yang menjadi mengubat rindu kami.

manzlie said...

salam liyana..


alhamdulilah...

syukur

waslam

manzlie said...

salam kak noor..

cantikkan..

tadi pas solat mahgrib..


waslam

Noor said...

Salam..

tahniah En Rosli.. berlumba ngan ayahda.. he he

psstt.. terbang kesana lah.. kalu terbang kat sana.. tu, tanda nyer dah ada kat MH.. emmmm, bukan masih kat HC lagi ke?? heh heh

My Life said...

salam
dear cl

masyaallah
doakan semua..
salam...

manzlie said...

salam kak noor..

HC dah kean mangga lah..pak guard dah kunci..hehehehe


waslam

manzlie said...

salam my life..


alahmdulilah


waslam

Noor said...

Salam CL..

ooooo.. lepas maghrib ek.. kak ngah suka bangat hat gambaq last tu.. terasa-rasa berada disana.. malam sat lagi kalu cl p MH.. tolong doa untuk kak ngah & geng2 PDKM na.. biaq kami semua dapat p lagi.. dan lagi.. dan lagi.. teng kieu cl..

My Life said...

salam
dear cl
tahniah en.rosli

ayahnda dan mak sihat??

manzlie said...

salam kak noorr..

okies...insyallah i will doakan semua orang..

waslam

Azima said...

Salam CL,

MasyaAllah CL,tak tau nak cakap arr..
Kagum dgn keindahannya..
Tenang rasa hati kalau dapat menikmati keindahan itu kat situ...

Wassalam

Azima said...

Salam Cl,

CL , pray for me aso arrr...

Wassalam

che'na said...

Salam CL,

Cantik, meriah, menggembirakan dan membuat sy teruja utk sama2 dok kat dataran tu. Ramai org malam minggu kat dataran tu...

TAhniah Cik Rosli dan Ayahanda

rezeki said...

salam cl

cl doa2kan pak itam ya, rasa2 kuat dah panggilan dan jemputan ke sana , kalau diizinkan Allah, nanti kita beraya sama2 kata sana

abangsulung said...

Salam,

Dalam gambar ketiga tu,Bayangkan seolah-olah orang-orang PDKM berada disana.

Yg pakai jubah hitam boelh jadi kak ngah..

rezeki said...

salam

abg sulong, teringin nak makan ikan terubok masin sarawak hehehe

manzlie said...

salam azima..

alhamdulilah...syukur


waslam

manzlie said...

salam che na

memang meriah skg nih...ramai jemaah jugak di luar duk lepak lepak..menunngu waktu isyak


waslam

manzlie said...

salam rezeki..


insyalah ada rezeki mai lah yer..


waslam

manzlie said...

salam abang sulung..

mana tau yang tuh kak ngah...?


waslam

manzlie said...

slam pak itam


dapat nanti bagi dua aarr..


waslam

abangsulung said...

Pak Itam,

Cian yer..betul ke nak ikan ni.. nanti kita kirimkan..

Nanti hantar alamat penuh itam dalam gmail saya.

abangsulung said...

CL,

Rasa-rasa saya saja...yg bersandar kat batang besi tu saya.. Yg pakai jubah putih tu boleh jadi siapa ye..

rezeki said...

salam cl

set , yesssss , kita bagi dua ya

1 utk pak itam, 1 utk cl
2 utk pak itam, 1 utk cl
ini tidak adil
hehehe

abg sulong , nanti pak itam kasikan alamat dan masukkan duit dalam account abg sulong ,

rezeki said...

salam cl

ok , good night everybody

sweet dream .

cl, doa2kan pak itam sekeluarga ya, pak itam pun turut mendoakan kesejahteraan cl juga

ok , ada urusan dgn Allah yg belum selesai

wasalam

abangsulung said...

Salam,

Lama tak menyakat Kak Ngah ni.. rindu lak..

nadz said...

Assallamualaikum CL,

Suasana tetap indah.Keberkatan bumi suci. Jemaah ramai macam musim Haji. Umat manusia yang mencari keredaanNYA.
Alhamdulillah.

manzlie said...

salam nadz..

alhamdulilah..memag ramai dan meriah...


waslam

manzlie said...

salam rezeki..


ITUH TIDAK ADIL...ini boleh mendtagkan marah..hehheheh


waslam

manzlie said...

salam rezeki..

bagikan alamat cl tau jugak..


waslam

che'na said...

Salam CL,

Mlm2 camni, kedai2 di sekitar MHpun x tutup lg ke!

PAK NGAH MAN said...

salam tak kira waktu sentisa dipenuhi oleh jemaah yang datang bertukar ganti

PAK NGAH MAN said...

salam,
ramai jemaah bersantai di hadapan haram tu ya

PAK NGAH MAN said...

salam'

bila tengok rasa rindu hendak ke sana lagi

PAK NGAH MAN said...

salam
teringat masa kat sana duduk makan makan kat dataran tu

Ayah Zain said...

Salam CL,

subahnaAllah, makin di tatap semakin rindu kepada Masjidil Haram. Bila nak sampai kat sana ni.

Tahnia Rosli dan Ayahanda. Ayahanda pecut sama-sama ngan orang muda tuh.

S said...

salam,

CL,
N3 ni bagai melambai Kak S kesana.

tungguuuuuu....

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, berduyun2 Jemaah malan minggu tertumpu depan MH.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah...ramai jemaah disini


waslam

manzlie said...

salam pakngah...


memamng ramai disini jemaah kan...


waslam

manzlie said...

salam kak s..


tunggu...cl dah tak tahan menunngu kak S bila nak mai nihh?


wlams

manzlie said...

salam pakngah man


teringat kenangn lalu kan..makan tamis diisitu



waslam

Atikah said...

Salam cl,
MasyaAllah... cantiknya permandangan.. tak puas menatapnya..

manzlie said...

salam ayah zain...


alhamdulilah...kenangan manis mengamit memori az kan..


waslam

manzlie said...

salam pakngah man..


cl pun duk menunngu pakngah man dtang nih


waslam

manzlie said...

salam dik tikah..


memang tak puas menatapnyer...

psstt..shima tak mai lagi...arituh dia dtng cl takda di bilik la..
cuba call dia takleh..!!!!

waslam

SUHAIMI said...

Salam CL.......

meriah sungguh suasana malam di MH.....memang tak akan jumpa kat tempat lain

PAK NGAH MAN said...

salam,
keindahan haram dapat dibandingkan dengan kata-kata

My Life said...

SALAM
DEAR CL

DOAKAN YG TERBAIK..

Inna said...

Salam CL, Subhanallah...melihat semua gambar ini menambah rindu untuk berkunjung kembali ke MH semakin memuncak..

safiudin said...

salam sdr,

tahiah rosli dan ayahanda...

pemandangan yang indah dan menakjubkan hati..

saya suka gambar 'last' tu...