MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 6 December 2009

" Episode 34- Perjalanan Haji 2009 - Merentasi Terowong Muaasim...."

Dah nak Masuk Terowong nih....
Tuh dia papan tanda pandangan dari dekat...
sesak, beramai ramai duk bertalbiah masuk ke dalam terowong
Bergema nih laungan Talbiah dan Takbir...fuhhh teruja dibuatnyer.

P/s: : Ucapan Kak Naimah untuk anakanda syed Mohd shazrin di Moscow Russia," Salam kasih mesra dari Bonda Naimah & ayahanda syed abd rahim dari Makkah kepada anakdan tercinta syed mohd shazrin yang kini berada di moscow. we love & miss you alot.Take good care of yourself.


37 comments:

cikgu mas said...

salam
123

YB said...

salaam
123

YB said...

salam

cm lagi

\

cikgu mas said...

salam

345

YB said...

Salam

Tak pa...belum ada jodoh...

rosli said...

Salam CL,

kali ni tak smpt sbb sibuk layan entri lama. Syukran

cikgu mas said...

salam

YB !!! yer CM lagi..hehehe,nak buat camner,cikgu emasss kan,pingat emas kt cm lah...tak per kita cuba lagi..

rosli said...

Salam CL ,

Kalau ikut masa entri masih no 3, saya redo , trek dah kurang licin, CM dan YB mmg laju

YB said...

Salam

Besok nak pi jumpa pakar IT, kot ada apa apa petua yg dia boleh turunkan..

manzlie said...

salam cikgu mas...

memang Mas lah dia...no 1..

Ratu trekkk.....terowong


wasalam

manzlie said...

salam yb..

pingat perak lagi...


waslam

cikgu mas said...

salam..

aduhai bersemangat YB ni,hehehe,cuba lagi YB,CM pun nk seiring sejalan dgn YB..

rosli said...

Salam CL,

Tgk terowong ni besar dan luas dan terang ...dari segi safety mmg dah ok sangat berbanding trajedi dulu kan. Semoga semua jemaah di tahun2 akan datang lebih selamat dan selesa.

manzlie said...

salam rosli...

takpa...cuba lagi...ada 2 lagi entry nih menunggu masuk...

waslam

Ayah Zain said...

Salam,

az terleka lagi gak n3 lamo, layan rosli

manzlie said...

salam cikgu mas..


dah 3 album duet dia nih..heheh taniah


waslam

manzlie said...

salam rosli..

alhamdulilah..daah kira safety lah tuh...

waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

takpa...ada lagi entry nihhh


waslam

Hj Karim said...

Salam CL . Brapo panjang trowong Muaasim tu.........

manzlie said...

salam hj karim...


maaf tak tau lah nak agak..

waslam

Hj Karim said...

Tahniah CM. Ekau memang jagoan pecut. Kasian kat YB...... waktu to samo yo

Hj Karim said...

Salam CL . Brapo panjang trowong Muaasim tu.........

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

tak aci tak aci. CM pantas betul.

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

okay get ready. on your mark, get set....Hah??? mana n3 baru ni? kejar jgn tk kejar.

Ayah Zain said...

Salam,

itula hj karim n Wan, kita syok sembang,aleh2 kuar newn3. cm no 1

nailofar09 said...

salam CL, salam Mas...tahniah lg.TQ CL...ana copy lg pic ni yer...cerita dah ada...pic tak smpt ana snap larr masa lalu kat situ 2 taun lalu

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

tahu dah CM tk nak komen lagi ni. dia dah kt garisan, nak ambik n3 baru.

Ayah Zain said...

Salam

beto tu wan,cm dah ada kat garisan permulaan, dah siap siaga tuh

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

biarlah cm kat sana. saya dah nak tido. td bangun awal pagi buat kek, tak rehat lagi ni. sapa-sapa yg 1st tu, sedekah2lah kt org lain pulak.

Ayah Zain said...

salam,

cm hang tengah buat apa tuh. tunggu keyboard ke

cikgu mas said...

salam AZ

menurut nujum pak belalang ,kita semua kn rehat dulu,,,tgh mlm nanti maa,br ada n3 agaknya...

Ayah Zain said...

Salam,

kalau gitu, az nak tido dulu la.penant drive tadi.

salam

Ayah Zain said...

Salam,

kalau gitu, az nak tido dulu la.penant drive tadi.

salam

Hj Karim said...

Salam AZ . Edan tk percayo CM nak ksi peluang orang lain jadi....... raja pecut. Kito harap CL bagi le hadiah istemewa yo.......

manzlie said...

salam hj karim...

emamg ada hadiah istimewa tau...heheheh

waslam

cikgu mas said...

salam

selamat mlm AZ dan tuan hj Karim...jumpa next n3 yarr

Esok saya perlu ke perbatasan ni..berkhidmat untuk negara..

rosli said...

Salam Cl dan rakan2,

Klu tgk masa di Arab Saudi ni, CL baru selesai solat Maghrib ni.....ready, get set.......