MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 11 December 2009

" Episod 52- Perjalanan Haji ku 2009 - Cl dah ada atas Jambatan King Abdul Aziz..tido nampak kat bawah Jemaah pergi melontar.............."

Duk nampak semua jemaah duk melontar..
Tuh...group Jemaah dari Malaysia gak..
Cl still nak posing lagi nih...belakang cl tuh Group Jemaah dari malaysia jugak...alahamdulilah
Kerana Mu Malaysia. tetap di hati..
Seronok dapat lihat setiap jemaah melintasi Jambatan King Abdul Aziz , kedengaran mereka semua bertalbiah dan bertakbir...




52 comments:

cikgu mas said...

salam

CL tu

cikgu mas said...

salam

kata dah betul telekan hamba...boleh jadi nujum pak belalang hehehe

cikgu mas said...

salam


mana kekawan lain ni..???

Zie said...

Salam CL,
Seronoknya... saya turut rasa bertalbiah sama

abangsulung said...

Salam CL,

Pingat apa yang saya dapat ni..

umiazuddin said...

Salaam CL,

MasyaAllah berdoyon-doyon jemaah Malaysia... kalau nampak kibaran jalur gemilang, bertambah2lah semangat patriotik CL, kan?

VpeaceV

p/s fuhh ahli nujum terroris betuila CM nih! Tahniah! Cayalah..

manzlie said...

salam cikgu mas...

Ratu trekk lagi dia...hmm kena bagi adiah nih..

Pingat emas dia..

waslam

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah..dah update

CM bolot semua pingat 1,2,3 tuh..minum kopi tapir laut aprika kut..hhehe

Ayah Zain said...

salam,

kan betul tu, macam tahu2 jer cm,

ilmu nenek kebaya la tuh.

manzlie said...

salam zie..

pingat perak...taniah..no2

waslam

manzlie said...

salam abang sulung...

Pingat Gangsa....no 3

waslam

abangsulung said...

Salam CL,

Diaorang tahu ke ada anak malaysia gak diatas diaorang bejalan tu.

manzlie said...

salam ummiazzuidn..

nak tau tak ..masa jemaah mesia lalu..cl duk menjerit..malaysia bolehhhhhhhhhh....


waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

alhamdulilah...az apa kabar..?

waslam

Ayah Zain said...

Salam Lie,

baguslah CL dah muncul. az lambat sikit jer, tengah kopek jering

manzlie said...

salam abang sulung...

ada yang tahu dan ada yang tak perasan kot..

wasalam

Ayah Zain said...

Salam Lie

kabar baik. kak ngah kata CL tak berapa sihat, betul ke

manzlie said...

salam ayah zain...

kopek jering...buat apa?


waslam

Zie said...

Salam CL,
Ada pantulan cahaya kat kepala ciklie la... hehehe

YB said...

salam CL

seronok tengok jemaah m'sia tu.

CM ni macam hero hindustan.

rezeki said...

salam cl,

tang pingat tuk ratu2 trek jgn risau, saya dh stanby kat umah saya , pilih je lah yg mana satu

Ayah Zain said...

Salam Lei,

hahha, dengan orang mekah ni kena cakap terus terang, ada kerja ofis yang perlu di siapkan Lie. mana ada jering, saja si noor itu mengusik az ni.

ni menymbil2, tu yang terlepas n3 tadi tu,

shami2 said...

Salam

AZ, yer lah dah malam2 kopek jering nak masak aper tu..

sssh zie..lor kau dah sebut hikss
cheq tulun senyum jerlah...

Cik lie muka nampak letih tu...kurus sikit nohh..lepas ni makan bayk sikit..

manzlie said...

salam yb....

cam hero hindustan..?heheheheh biar betul...

waslam

manzlie said...

salam zie..

kan cl botak nh..


waslam

Zie said...

Salam,
Seronok CL jumpa jemaah Malaysia... bila bermusafir, kat negara mana pun, kalau jumpa org mesia misti suka sangat...

manzlie said...

salam rezeki...

ada kerr stand by pingat...

waslam

manzlie said...

salam zie...

memag pun...heheheh

waslam

Zie said...

Salam,
abg long stanby kek lapis sarawak mengiringi pingat tu... hehehe

abangsulung said...

Salam CL,

Sekali sekala botak ni, best gak.

Tapi kan CL, kalau buat haji persendirian ni seronok jugak. Pasal kita bebas kemana-mana. Tapi kena ada teman yang tahu selok belok disini.

Tadi kita buat riuh rumah CL ni, minta ampun banyak-banyak.

manzlie said...

salam abang sulung...

nak kek lapisss.....bawak p makkah nanti..heheheheh

wslam

rosli said...

Salam CL,

Entri ni pun best, posing pun baik punya. View cantik

Ayah Zain said...

Salam,

alah shami2 macam tak biasa pulak,masa lomak cili padi la.

manzlie said...

salam abang sulung...

memag seronok baut sendiri..bebas dah leh concentrate tanpa ganguan sesiapa...seronokkkkk..

takpa..takda masalah..heheheh

waslam

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

Tahniah CM, ZIE dan Abangsulung.

manzlie said...

salam rosli...

ye ekr...mekasih..pasni entry lagi best...tunggu lagi 5 min nak masuk nih..

waslam

rosli said...

Salam CL,

Ni sdra posing atas jambatan apa ? King Aziz ker...

rosli said...

Salam CL,

Masa ni tgk you nampak ceria, happy, tenang dan bersantai jer....Mesti best you rasa masa tu kan...

Noor said...

Salam CL..

kok ye pun tggu lah kak ngah balik amik 'adik'.. kan dah dapat no corot.. uwaaaaa..

alo.. aloooo.. kek lapis jangan sebut2 arrr.. tu kak ngah punya.. yang lain sila amik bau je..

YB said...

Salam CL,

Jgn lupa tengok email. Ada pesanan dan pertanyaan.

Noor said...

Salam..

huiyooo.. jemaah M'sia tu.. ramai nyer.. tetiba terkenang kembali.. aduhhhh..

rosli said...

Salam CL,

Bila baca semula entri dah nampak indicator, you atas jambatan King Aziz, jadi ker you nak tido kat atas jambatan tu

cikgu mas said...

salam

kak noor ambik adik ada terserempak sapa-sapa tak??hehehehe

abangsulung said...

Salam,

Hah..hah..ha.. CL, ada dengar cerita terbaru. Cerita JLL ngan Kek Lapis. Kak Panda kita ni buat menyakat..

shami2 said...

Salam..

Ada n3 baru lagik,...jap lagi..wah cheq mengalah jerlah...corot pun tak par...pingat pak itam kata ada kat rumah khas buat ratu2 trek...utk ratu yg corot pun ada kan...pak itam..hehehhe

p/s: Bagi yg dh pegi...msih trbayang2 ler ...bagi yg blum pegi..psg telinga jer lah..dulu tgok gambar....

manzlie said...

salam kak noor..

nape cl takleh amik kek lapis tiuh....

waslam

manzlie said...

salam rosli..


tengoklah entry abru tuh...cl tido aar atas jamabtan tuh..hehehehe


waslam

manzlie said...

salam cikguu..

nampak apa tuh...?heheheheh

waslam

sdura said...

salam...

kalau setiap hari tidur di katil yg empuk, apa salahnya sesekali di tepi divider kan...sekurang-kurangnya dtp menginsafi diri....

manzlie said...

salam Sdura..


memg menginsafkan...alhamdulilah..

wasalm

Atikah said...

salam,

Raminya Jemaah Malaysia...

Abg sorang ker jemaah malaysia yg tdoo kt Jambatan King Abdul Aziz?

manzlie said...

salam dik tikah...

ramai lagi jemaah yang tidao atas jambatan tuh..

waslam