MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 11 December 2009

" Episod 53- Perjalanan Haji ku 2009 - Cl dah nak tido atas Jambatan King Abdul Aziz................"

Tuh jemaah malaysia lagi berjalan....
Megah bendera ku...bertalbiah dan bertakbir...alhamdulilah
Bermesra dengan 2 pak arab nih...heheheheheh
Cl dah nak tido nih..kat tepi divider....alhamdulilah...
Setiap kali kedengaran mereka semua bertalbiah...seronokkknyerr..




45 comments:

cikgu mas said...

salam

hehehe,CL tidor ker tu

rosli said...

Salam Cl

Ayah Zain said...

salam

123

YB said...

salam 123

abangsulung said...

Salam CL,

Ahlan Wa Sahla, Wa Marhaban Bikum.
Betul ke kata arab ni..

YB said...

salam la 456789

rosli said...

Salam Cl,

td to word verification panjang sgt.... perak pun ok

Zie said...

sALAM

Ayah Zain said...

Salam

CM, orang tido mana boleh cakap, tu mengigau namanya

cikgu mas said...

salam abang-abang

ladies first arr,hehehe

Noor said...

Salam..

no 10

rosli said...

Salam CL,

MMg best , cam gi cmaping jer, tp ni camping kat padang pasir dan tido atas jambatan

Noor said...

Salam..

alaaaa.. cikgu nih.. padam2 komen no 10 tuh.. kasik lah laluan utk kanda.. heh heh

Ayah Zain said...

Salam Lie,

saja nak tanya apa kelebihan tido kat divider tuh

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

Kat sebelah CL tu tido pakai selimut sejadah.....mesti bagus punya tido tu...sejuk ke masa tu

manzlie said...

salam cikgu mas..

Ratu trekk dia lagi...
cam muntaz jaafar lak dia

fuhhh dia potong gak rosli..kan cl dah bagi tip akat rosli..heheheheh

waslam

manzlie said...

salam rosli..

taniah..no 2..perakkkk


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...

tetap top 3 dia..taniah

waslam

abangsulung said...

Salam,

Fulamak..CM dpt lagi. Teror lah cikgu ni. Dia boleh hidu ada N3 baru nak masuk. Barangkali dia boleh masuk dalam tenet tu tengok N3 datang. hah..hah..hah.. jangan mare.

Noor said...

Salam..

cikgu.. nampak2.. shhhh.. nak tau kalu.. kek lapis 57 kotak.. heh heh.. ya.. kaya.. kaya..

AZ.. kalu tido kat divider tuh bleh wat bantal peluk.. ngeh ngeh ngeh

shami2 said...

Salam...

brapa lama tido tu..bole nyenyak ker...

Noor said...

salam CL..

wow.. pak arab tu encem lah.. satu utk kak ngah.. satu utk CM.. yg paling encem utk kak ngah.. yang kureng encem.. utk cm arr

cikgu mas said...

salam

kak noor kalau nampak,buat tak tahu jer tau..benda2 cam tu jangan ditegur,sendiri mahu ingat.hehehehe..

kalau nampak kak noor cakap cam ni

tumpang tok,anak cucu tumpang lalu...

YB said...

Salam CL,

** Jgn lupa tengok email. Ada pesanan dan pertanyaan.

Tak ada siapa berani kacau CL kat situ, kira dasyat lah.

cikgu mas said...

salam


CM tengok.CL macam dihimpit 2 bodyguard masa nk nikah...malu-malu wajah CL tu...

mencabar sungguh perjalanan haji CL ni..

shami2 said...

Salam

Kak noor hikkss ....abg samad sabor yer...

rosli said...

Salam CL,

Saya tunggu td, biasalah bila kat dapor ni mcm2 ada....toleh je tgk astro....tup2 CM dah masuk dulu. Apapun tahniah CM....

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

Saya bangga tgk jemaaah Msia bawak Jalur Gemilang....Malaysia Boleh.

Noor said...

Salam..

rosli.. pc kak ngah pun dekat dapur gak.. bukan nyer apa.. senang nak mengunyah.. heh heh

psstt.. basuh sebijik pinggang brenti baca komen.. begitulah seterus nyer hingga habis satu lemari.. la la la

abangsulung said...

Salam,

Kak Ngah, CM tak tau cita kek lapis tu.. nanti pak itam datang, dia cerita balik.

rosli said...

Salam CL dan Noor,

Betullah tu...makan minum senang, tu ynag selalu terlepas nak jadi Raja pecut tu....

Noor said...

Salam

CM.. anak cucu tumpang lalu.. auwww, muda nyer cheq..

shami.. the more the merier.. wa ha ha.. ganazzzzz

Noor said...

Salam..

abg sulong.. dun't wurry.. cm knows everything.. sesaje je tak mo 'interprame'.. dok standby nak dpt no wahid.. heh heh

Zie said...

Salam,
En. Rosli, org arab suka sebut... Malaysia bagussss.

Hari broadband saya jadik berokbank...

shami2 said...

Salam

Kak noor cheq baru menguap.2 3 kali ..nih tetiba jar kak noor habaq pc kat dapor...samalah kita kak...pc cheq pun kat dapor..jgak

tapi cheq duk depan PC ja..bole tertinggai,..cepat sungguh CM nih...
kopi tapir laut aprika la ktakan..ladang pak itam..pulak nohhh hehhhe

Zie said...

Salam,
Seronok... bertalbiah, bertakbir ramai2, kejap je rasanyer dah sampai.

abangsulung said...

Salam,
Baru saya perasan cerita "anak cucu tumpang lalu" ni.. Ni misti kes takut mandu sorang2.

Eh..eh..bawak keta kena toleh seat belakang selalu. Kot-kot ada penumpang yang tak diundang duduk dibelakang. Rambut panjang mengurai.. mak..seramnye.

Zie said...

Salam,
Selimut CL macam kain pelikat abg long, pak itam & AZ je... hehehe, merasa selimut tu bermalam di jambatan.

Noor said...

Salam..

ok everybody.. kak ngah nak mintak diri dulu.. mintak ampun & maaf jika ada terkasar bahasa.. selamat malam..

psstt.. CL tak bleh tido lagi arr.. baru kul 6..

psstt.. pak itam p perambat tapir masuk kandang.. tu yang termiss 2 N3.. he he

abangsulung said...

CL,
CL dapat lelap tak masa tido atas jembatan tu sbb ada orang lalu larang kat tepi CL tu.

Saya dulu, tido bawah jambatan sama-sama dgn jemaah lain dari Malaysia. Selepas tengah malam balik semula ke Makkah.

norman said...

Salamz Azlie:
tahniah dah Haji ke 2 yer;...
Bila nak balik cuti ke Malaysia?

abangsulung said...

Salam,

Huwa..huwa menguap ni. bang long minta diri dulu ye. nanti kita sembang lagi. asalamualaikum.

IBAN MUSLIM said...

Salam CL...

Alhamdulillah...suasana yg amat berharga...seronoknye...

shami2 said...

salam...

Nampaknya kak Noor dah masuk...trek dah..cheq pun nak minta diri dulu narr pekena ayaq kopi 2 teko tdi kembung dah...esok nak bangun awai, CM takpar petang tadi dia balun dah tdur...

ampun dan maaf juga saya pohon dari semua...

Az udah ler tu dari kopek jering dah uli tepung pulak tu...bawa tidur,...sat lagi nak bgn tahjuj pulak...aaaarr jgan lupa...

Abg sulong menguap panjang dah tu...ZZZZZ aaa dah tido rupanya...

asalamualaikum semua...

tup...tutup lampu dah

safiudin dot com said...

Salam sdr,

Apa dah jadi ni....?

bangga Jalur Gemilang berkibar di sana....

safiudin.com