MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 15 December 2009

" Episod 63- Perjalanan Haji ku 2009 - Pulang ke Hotel..ada Sadaqah............"

Terus cl keluar berjalan kaki dari kota Mina di Jamarat
Kehausan ada Sadaqah air kotak...cl pun berebut lah
Dari jauh cl duk menjerit meminta nih..heheheheheh
Alhamdulilah..cl dapat 2 kotak air oren...habiss tuh
Yang ni lak lori sadaqah air mineral...alhamdullilah




32 comments:

rosli said...

Salam CL,

Alhamdulillah

rosli said...

Salam CL,

Alhamdulillah

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

123 ker ni

rosli said...

Salam CL,

Ramai yang bersedekah, byk pahala mereka dan mendapat rahmat Allah.

rosli said...

Salam CL,

Kakak sebelah tu cam org Msia je...pakai baju kurung...

manzlie said...

salam rosli..

wahhh top 5..sapu bersih semua pingat dia...

Raja Pecut PDKM...taniah

waslam

manzlie said...

salam rosli..

alhamdulilah..sem oga allah menberkati usaha mereka..

waslam

siti zaleha said...

Air oren kat mekah nun memang sedap....tak sama cam kat m'sia...kalau dapat sadaqah lagi rasa sedapnye...semoga org yg memberi dan menerima sama2 mendapat barkahnya....

rosli said...

Salam CL,
Setiap kali sdra tunjuk gambar lori bawak makanan atau minuman untuk sedekah saya rasa seronok sbb mereka sedekah secara besar-besaran....byk pahala mereka ni.

Kasmin said...

Salam CL,

ALhamdulillah melontar pun dah selesai tu. Tapi satu yg semua peminat PDKM mungkin tertanya jua.
Itu Cik kak dibelakang CL tu sapa, waktu dkat jambarat cik kak tu pun sama CL kan? maaf CL kalau saya silap.

rosli said...

Salam CL,

Bila dah smpi ke Msia nanti, jangan lupa contact saya. Kali ni mesti kena datang rumah saya, asam pedas Muar menu wajib. TK atas doa Sdra, kakak ipar saya dah selamat menjalani pembedahan dan skrg beransur sihat.

manzlie said...

salam siti zaleha..

memag sedap air oren kat sini..tu sal cl minum dua kotak..heheheh

waslam

umiazuddin said...

Salaam CL,

Tahniah berjaya sambut 2 botoi ayaq oren. Jauhnya lontaran orang yang bersedekah tu. Alhamdulillah. Leggaa...hilang dahaga CL noh...

kakak sebelah CL tu macam ku pernah lihat...tapi....di mana ya? ;))

VpeaceV

Tahniah Tn Hj Rosli.. top spot habih disapu bersih.

manzlie said...

salam rosli..

memag pun..depa kalau bersedaqah sure alori besar tuh..seronok kan..
moga allah swt berikan mereka ganjaran hendaknyer...

waslam

Zie said...

Salam CL,
Alhamdulillah...
Tahniah En Rosli, lama kat trek sorang2.

Kasmin said...

Salam CL,

Dirumah CL baru kita berempat yg bersembang mana kawan2 PDKM kita yg aktif itu semuanya?

manzlie said...

salam kasmin..

ohh itu ada 4 orang malaysia yang jumpa sya dan ikut melontar..alhamdulilah

waslam

rosli said...

Salam CL dan UMI,

UMI ,Awan yang you tanya awan jenis sirrus kumulus atau sirrus, awan ni jawanr bawak hujan....sbb jauh di atas. Apapun awan tu mmg cantik

Ayah Zain said...

Salam CL,

alhamdulillah, kali ini CL dapat sadaqah.

Zie said...

Salam CL,
Sedap minum ayaq oren, saya pun suka ayaq oren dan mangga makkah. Kat sini beli kat kedai arab, sama harga dgn kat makkah.

rosli said...

Salam CL,

Bila kat Makkah senang sgt nak buat pahala kan....kekadang org mintak kita jadi mahram pun boleh dapat pahala di samping membantu mereka bersama melontar dan sekurang2nya sdra ada kawan dan teman berborak sepanjang perjalanan ke Jamrah

manzlie said...

salam kasmin..

depa semua duk tido kot..letih..heheh


waslam

manzlie said...

salam ummiazuddin..

alhamdulilah..duk berebut lebih kurang 15 min abru cl dapat..heheheh rezeki

waslam

manzlie said...

salam zie...

rosli dah jadi raja pecut PDKM skg..heheheh

waslam

Kasmin said...

Salam CL,

Terima kasih, Alhamdulillah, CL melakukan serta membimbing jemaah melaksanakan ibadah hj.Oh tidak terkira pahala yg di anugerahkan utk CL tu, shukur.

Zie said...

Salam CL,
Kami betul2 belajar haji dengan CL di alam maya.. terima kasih, semoga Allah memberkatimu.

manzlie said...

salam zie..

mekasih atas ucapan mu ituh...

waslam

manzlie said...

salam kasmin...

saya hanya menjalankan tanggongjawap sebagai menolong sesama islam...insyalah semoga allah swt memebrkati usaha kita..

waslam

umiazuddin said...

Salaam En Rosli,

ohh sirrus kumulus namanya...terima kasih tuan haji.

btw, ada lagi awan tu dalam gambar no. 1.... ya, memang cantik, subhanallah.

VpeaceV

Azemi Ali said...

Salam CL

Perempuan di sebelah CL tu macam orang Malaysia. Benarkah?

cikgu mas said...

salam

mahal jugak yer sr 20,mcm harga tambang bas ekspress KL-Alor Star..jauh ker dr hotel?

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam CL,

Sedih tgk semua jemaah berjalan beramai-ramai yg akan kembali ke sarang masing-masing, dlm dunia sendiri.. Moga berkekalan amalan memnunaikan haji dan berterusan hingga akhir hayat.