MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 12 December 2009

" ENAM J A H A N A M....? "


Kumpulan Enam Jahanam...? Yang MANA satu Jagindas dan Kerambit..? Rezeki , CM dan yang lain lain...cuba teka...?

48 comments:

Che' Pit said...

salam che lie..
dah le kepala tu semua sama jer..
rupa n warna pun lebih kurang jer..
masib baik baju tu je yg bezakan, ngeh ngeh ngeh

Sweet_Purple said...

Salam

Alhamdulillah...seronok tgk muka masing2 berseri semasa bekerja ..

Salam persahabatan semua :-)

Zie said...

Salam CL,
Alhamdulillah... syukur pada Allah

Mama Miraki said...

wahhhh silau lah mata tengok kepala tu...

Ayah Zain said...

Salam,

Masya Allah itu rupanya enam jahanam.

ya Allah ya Tuhanku, Engkau ampunilah dosa-dosa enam jahanam itu.

Ayah Zain said...

Salam,

Masya Allah itu rupanya enam jahanam.

ya Allah ya Tuhanku, Engkau ampunilah dosa-dosa enam jahanam itu.

Zie said...

Salam CL,
Enam jahanam dapat haji mabrur, insya allah...

Zie said...

Salam AZ,
Pagi ni sarapan apa, aktiviti panjat pokok jering tak abis lagi ke

Ayah Zain said...

Salam,

fuhyooo, yang baju biru bertali leher tu, control macho arrr.

nailofar09 said...

salam...CL, salam warga PDKM...Alhamdulillah...jmpa lg, CL dah jadi mcm gitu ? hehehehe...botak pun lawa

Ayah Zain said...

Salam Zie,

hhehehe, selagi ada permintaan, selagi itulah ada aktiviti ini masih berterusan. Zie tak nak order ker. CL tak berapa minat ngan jering ni sebab dia duduk hotel - yang baunya lain sikit tidak dibenarkan masuk

Zie said...

Salam,
Botak, ni rambut baru selepas berhaji.... mula tumbuh kat Mina.

nailofar09 said...

salam...AZ, dapat gak ana top 10. Mana knkawan lain...karang bfast apa?...tak da saper nk wat bfast ramai2 kat rumah CL nie...ubi rebus ngn kopi o ok gak..

Ayah Zain said...

Salam CL,

oklah az cobak terkak: yang baju biru tu Jagindas, Kerambit yanh kiri sekali yang berjanggut tuh.

Zie, mai ler umah az ada gubahan bunga. cantik tau

Zie said...

Salam,
AZ, nak juga order, tapi kesian pulak tengok AZ panjat pokok, pokok jering biasanya besar & tinggi... AZ, baik2 panjat.. sian sehh cheq tengok. hehehe

honey said...

salam

yg hujung sebelah kanan tu handsome lah pulak, he he

Ayah Zain said...

Salam Nai,

Alhamdulillah : itulah kalau berusaha dapat juga top 10 tuh. Ok jemput-jemput jering siap, mari kita bfast ramai kat umah cl ni. Bagi bau lebih sikit kat bilik air tuh. Jangan bimbanmg penyahbau jering ada, tak dak hal punya.

Ayah Zain said...

Salam Zie,

tu ler, az tak panjant, jadi mandor. yang tukang panjat dah ada tu di antara barisan 6 jahanam tu yang aksi lebih tu. ngeh ngeh ngeh

rezeki said...

salam,

he he he baju biru tu muka gazazzzz keh keh keh

tu nama botak dalam iman

Ayah Zain said...

Salam CL,

ok la Nai, Zie, az nak undur diri nak hantar PB ke ujian berkomputer JPJ ni. Doakan putera bongsu ni lulus yer.

rezeki said...

salam

jangan salah sangka, kumpulan 6 jahaman ni bukan menghancur dan menjehanamkan manusia, tapi di mrk telah menjahanamkan syaitan dan iblis koreng kat mina dgn melontar jamrah hari tu

rezeki said...

salam

az, berhati2 di jalan raya dan berhati2 ketika manjat poko jering tu he he he

Zie said...

Salam,
AZ, semoga putera bongsu AZ lulus cemerlang ujian jpj tu.. 50/50. amin.

rezeki said...

salam

yg kiri sekali dgn muka begis sambil berbunyi ' NGEH,NGEH,NGEH"

rezeki said...

salam

zie, apa projek pagi ni

Zie said...

Salam,
Kak Nai... AZ tinggalkan jering kat rumah CL ni, kita potong jering tu kecil2 dan buat karipap pusing ye, menu baru breakfast..

Zie said...

Salam,
Pak itam, projek pagi ni nak tangkap ayam utan gak... nak buat rendang.

KAMATO said...

yang tengah baju biru tu memang macam kepala taiko...hehe....jangan marah

Noor said...

Salam CL..

wow.. pepagi masuk umah CL nie.. dah nampak deretan model2 yang mencengkam jiwa.. walawei.. yang baju biru tu.. cam samseng kg dusun..

Noor said...

Salam..

che pit sekarang berjaga malam arr.. heh heh.. raja pecut.. tahniah.. pssttt.. any tips??

rosli said...

Salam CL,

Entri ni ada seninya tersendiri...6 orang yang satu hati dan yang pasti botak....Insyallah semuanya mulia di sisi Allah

abangsulung said...

Salam,

Mak oi..6 abang botak. Diaorang ni bonzer jaga Al Safwah tu, jangan main-main..

ps; betul kata pak itam, botak dalam iman.

mama ju, said...

Salam CL,Lama tak turut serta.Mereka semua tu orang Arab ke CL?Yg tepi sekali tu nampak putih sikit.yg baju biru tu nampak mcm bos2 je...tk

umiazuddin said...

Salaam CL,

whoaaa....ganazz laa...especially taiko yang muka series baju biru tuh...gerunn!

VpeaceV

psstt honey, cheq pun berkenan yang paling kanan tuh...sejuukk mata memandang ;}
meh kita chop awai2, nanti kena berebut ngan CM & kak ngah, susah lak nanti...hik ;P

nailofar09 said...

salam, wah ramainya...sdap yer cekodok jering nih,tambahkan vanila ker lg power, ok jerr Zie...karipap pusing ka, up side down kek kerr, suma kita buh jering...akak tak leh join llama,nk k JB walimah ccu sdara...CR cucu sdara tau blum 'eyang' lg...just 'kak NAI'...heheh, AZ balik nnt bole sambung ngn menjering lg ...hhahaha

cikgu mas said...

salam

hahaha,wahhh semua hemsem-hemsem,yg baju biru tuu,sungguh control macho.kalau terjumpalah yg baju biru kat mesia ni,cheq takuttttt woooo...

Che' Pit said...

salam kak noor,

cheq mmg jaga malam,
rahsia nya? hmm kalau cheq tgk belum ada raja/ratu pecut, cheq pun tekan le pedal persona MAS tu.. kalau dah ada, cheq baca jer, tak tinggalkan jejak pun ngeh ngeh ngeh...

cikgu mas said...

salam..

aiiik tak boleh tido ker ni??,oooh lupa lak mekah baru lepas tengah malam,ni,hehehehe..good nite n sweet dreamm...

S said...

salam,

nampak ceria semuanya.
dah siap kemas bilik kut.
lepas ni bos jagindas dan asst kerambit kena buat jamuan amik ati plak.

tentu komen dari pelanggan best2 semua, sbb tu semua senyum meleret jaaaaaahhhhhhhh.

Che' Pit said...

salam CM

"kalau terjumpalah yg baju biru kat mesia ni,cheq takuttttt woooo..."

awat mcm tak berapa nak betul je statement tu? hmm kompius seketika..

i know what u did last holiday, ngeh ngeh ngeh..

S said...

salam CP,

CM buay noti ka last holiday??

cerita mai sikit kat mak.
ngeh ngeh ngeh...

Che' Pit said...

salam Mak S

takleh citer kat sini, kang jadi topik hangat lak..

nanti kita sok sek sok sek yer, ngeh ngeh ngeh..

cikgu mas said...

salam...

woi,woi,che pitt,balakong dengan umah cheq ni dekat jer arr,ada jugak sebiji kereta Persona Hitam,pancitt tayar...bercalar-calar body yer nanti..

Kak S,jgn dipeduli kata che pit,tu budakkkk lagi dia tu..

Che' Pit said...

CM baca tak entry cheq pasal tong pecah di ampang pecah?

ni mesti tak baca sbb tak amik moral of the story.. jgn pandang sebelah mata, walaupun CM kata budak, sbb CM x leh jangka, kdg2 seorg budak tu boleh berfikir n bertindak lebih dari seorang yg bukan budak..

hmm kat balakong ni byk persona hitam lah CM.. kang silap kete kang, habis CM lak yg kena, hahaha.. cheq tak tau, n buat2 tak tau nanti..

cikgu mas said...

salah..Che pit

CM tau arr,CM dah jumpa kereta tu bukan sekali dan banyak kali,silap-silap CM dah pernah jadi penumpang kereta tu agaknya,semua sudut kereta tu CM dah hafal..CM kenal betul..CM pernah ternampak kereta tu kat Equiene Jusco bulan lepas..

Ayah Zain said...

Salam, (tuan rumahnya tak ada kan)

Zie, saja nak habaq, si PB dah lulus ujiankmputer tadi. Terimakasih doa zie tadu tuh. so besok nak hantar g kursus pra L pulak.

CM n CP ni tak abis- abis kalau dah berjumpa ada-ada saja hanpa berdua ni nooo. apa-apa yang penting hepi n ceria.

Jom datang datang makan tengah hari umah az. mrszain buat nasi dagang tadi tuh.

shami2 said...

Salam...

Alhamdulillah....

Penyakit gigil datang balik dah...Az nampaknya cheq kena kejutan lagi..da lah lewat masuk..no 44 ker 45 nih...baru balik mesjid..ada program khatan ngan penyampaian hadiah tkis..kuar awai pagi..balik tghari..sidai kain, bagai semua alih2 penat tak ilang lagi nampak pulak 6 jahanam ..maklumlah pc lembab..kuar pelan2 perkataan ngan gambar..tulah gigil...cheq datang balik

CL ngan bng samad ni memang tau..suka buat gempaq...aaarrr
tapikan terima kasih aar kirim gambar..tuhh hikkss..
kirim semua kat geng botak ching tu aarrr...serammm tgok ketua kumpulan botak ching tu....eeeee takutttttttt

Az..masak apa hari nih..masak lemak cili api jering aarrr

Atikah said...

Salam..


Enam jahanam??? mekah pun ada 6 jahanam ekk...

Semua spesen jer...