MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 8 February 2010

" Selamat Tinggal KL - part 2.."

Amboi..bersemangat depa nak hantar CL nih..mekasih yeerr..
Jutaan terimakasih gak pada Afeez dan Himly serta anak....
Dan juga pada Haji Othman dan Hajjah Maya..syukran ya habibi..
Bai bai..kak shidah, eshan, adik hanis dan shimah...muaahhh..
Posted by Picasa

29 comments:

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, terubat rindu pada Kaabah, semuga di depan Multazam pahat nama kami, semuga bersua nanti di sana.

Amin.

tq.

Ayah Zain said...

Salam CL,

dirancang2 tertangguh, tiba-tiba udah berangkat. Selamat kembali ke Makkah. Mesti belum lepas rindu lagi tu depan Multazam tu kan?

manzlie said...

salam hilmy...

taniahhhh..Raja Pecut dah dia nihhhh..no wahid....

insyalah moga allah swt makbulkan doa doa kita yer..

waslam

manzlie said...

salam ayah zain...

pingat perak...taniah...no 2.

ye lah masih lum terubat rindu nih..dah macam macam CL buat nih kat sini..tunguuuuu?

waslam

Ayah Zain said...

Salam CL,

Janganlah suka berangan
jangan suka makan mee maggi
hanya tinggal kenangan
bulan Jun jumpa lagi

aik? ingat no satu tadi

manzlie said...

salam ayah zain..

alhamdulilah..insyalah kita berjumpa yaaah..

walsm

S said...

salam,

seronok tengok kak sidah babai CL.

hanis ngn syima tak babai tinggi2 mcm kak sidah.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

dah selamat kat sana...

SUHAIMI said...

Salam...

Doakan kesejahteraan buat semua pengikut PDKM dan saudara seagama yg lain........

manzlie said...

salam kaka as..

aahaa kan..kak shidah very the semangat MALAYSIA BOLEH....

waslam

manzlie said...

salam suhaimi...

sudah tentu sekali...untuk mereka semua..insyaalah

waslam

ummi humaira said...

salam CL...

Alhamdulillah , CL dah selamat sampai ke sana ..

betul ke bulan Jun CL balik sini , tp aduuuh , akak yg nk kesana Jun nanti.InsyaAllah.

Kak Sidah said...

Salam CL,

Alhamdulillah sampai sudah kat Mekah, semoga terubat rindu depan baitullah, terasa nak sangat pegi sana, Cl doa kan akak semoga cepat samapi sana..

Wah hilmy semangat dapat no 1.. laju betul..Az pun cepat hari ni

Terharu S semalam tapi buat tak je..hanis tu tak babai kerana tak tahan sedih la tuuu...

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Alhamdulillah dah selamat sampai di sana.
Smg abang sihat dan terima kasih atas nasihat walaupun tidak scr langsung disampaikan kepada sy.
Sy amat menghargai js baik abang.
Doakan urusan sy dipermudahkan hendaknya.
Jika tiada aral, kita berjumpa di sana nanti..I/Allah

(psss abg, tak dpt ratu pecut..ratu semput pun jd laa hehe)

Ayah Zain said...

Salam Kak sidah,

dua minggu lepas kak sidah bagi tahu CL nak berangkat tp tertangguh, la ni buat dek jer,top2 jadi CL balik. tak dapat nak bai bai

ijoismart said...

Salam
Pas ni dpt la CL bersiaran dari Mekah ya.

AZ, dengar kata nak p rumah ayahaanda kan.

Kak Sidah said...

Salam az,

Tu la, dua minggu lepas dapat beritau, minggu ni tak sempat, tiba2 je, kelamkabut az, kalau britau pun az tak sempat sampai, sian az terkejar-kejar..

Az mcm plan jadi ke..

Hanis said...

salam,

Alhamdulillah...abang dah selamat sampai dgn selamat...terubat sudah rindu abang pada kaabah...tp rindu kami pada kaabah terus ternanti2 n3 abang....dok klik refresh aje nie... ;-)

abang hilmy..tahniah juara milik abg kali nie...

mama as & mama shida...suasana petang semlm mmg sayu...

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

Tahniah Hilmy.

CL semua peminat pdkm dh tak sbar tunggu entri baru ni....

Noor said...

Salam CL..

Alhamdullilah dah selamat sampai dan sedang bersiaran dari Makkah Al Mukaramah.. Selamat menjalankan tugas.. selamat berjumpa ngan anak2 buah.. selamat menghirup udara segar dikota suci.. selamat mengerjakan umrah.. selamat beramal ibadah.. uiks.. banyak nyer selamat.. Selamat dunia & akhirat.. aminnn

sob sob.. tadi cm kata lagi 3 hari cl baru bleh bersiaran.. tup tup.. dah kluar 2 N3.. uwaaa.. melepas 'nombot 1'..

CM said...

salam

hehehe...info salah lah noor,jgn nangis nanti cm melanja chicken mandy arr...muaaaah kat noor arrr,,,aiiik muaahh kt noor jer,hehehe

bai-bai cl,pssst abg samad sihat kah????

ihsan said...

Salam.

Abang doakan ye tahun ni ayah dan mak dapat jadi tetamu Allah. Internet kat sik still down, so ayah tak dapat apa2 perkembangan sekarang. Sayalah yang jadi reporter la ni.

Selamat beribadat.

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Alhamdulillah dah selamat sampai
terubat sudah debaran kami kat sini

bila mula bertugas?

Wassalam

Rozali said...

Salam

Taniah hilmyiskandar-juara baru

taniah Ayah Zain-masih hebat lagi

Wassalam

Azima said...

Salam CL,

Alhamdulillah..dah selamat sampai kat Makkah.Moga2 urusan di sana berjalan lancar.

Tertunggu2 entry dari sana nih...
Salam buat semua rakan2 PDKM.

manzlie said...

salam kak Noor and all the geng...

cCL dapt bantuan dari sesorng untuk bersiaran nih..alhamdulilah..syukur..

waslam

abh said...

Salam sdra,

Lama tak mengomen, anyway sya ucapkan slmt kembali ke tanah suci & bertugas setelah lama bercuti di M'sia.

harap dpt berjumpa disana dalam masa terdekat sekiranya diizinkan Allah, Insya Allah....

manzlie said...

salam abh..

insyalah..semoga kita pasti akan bertemu annti..

waslam

safiudin dot com said...

salam sdr,

tahniah hilmiskandar, raja pecut.

episod menghantar pun ada.... hebat ni..

apa2 pun selamat berangkat balik kampung....hihihi