MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 10 February 2010

" Selamaaat Pagiiiiiii Cikguuuuuu...."

Bismillah...Salam from Makkah...entry yang di tunggu2 sudah pun tiba...inilah abang samad mu...dah hampir 2 bulan tidak bersiaran dalam blog CL nih..Jejaka Pujaan Ramai...pasti di tunggu oleh mereka2 yang rindu padanyer...alhamdulilah..Gambar ini di rakam kan semalam dalam kamar CL sewaktu sessi pemberian cenderahati pada mereka semua..sempat jugak lah CL rakamkan untuk tatapan anda yer dan Abang Samad kirim salam pada si "DIA2" aauuwww...sapa tuh?...syukran ..waslam
Posted by Picasa

54 comments:

CM said...

salam

hehehehe...tu diaaaa..

Zie said...

Salam CL
Terubat rindu CM dan shami

CM said...

salam

zie tak rindu ker?

manzlie said...

salam cikgu mas..


amboiiiii....

manzlie said...

salam zie...

memag pun tuh....

waslam

CM said...

salam

samad nampak berseri tu,CM lupa pulak nk jawab salam..walaikumsalam samad,selamat pagi..

ciklie notiiiiii yer..

Ayah Zain said...

Salam CL,

kalau si samad, siapa lagi kalau bukan CM n Zie peminat sakannya

CM said...

salam

AZ tak tido lagi ker...samad ni buat penyeri PDKM..ramai suka dia..


boss bagi apa kt samadd???

manzlie said...

salam ayah zain..

ohh ye ker...bukan ada yang lain jugak ka? heheheheh

wasalam

manzlie said...

salam cikguu..

ituhkan permintaan cikgu dan yang lagi sorang tuh..heheheheh

waslam

manzlie said...

salam cikguuu mass..

jangannnn lahh akuuu di salahhhhkannn....


sob sob sob....sedih cl niiii

CM said...

salam

nape cl sedih pulakkk?????cl kan penghubung hati ke hati...hehehehe.

Imran Paris said...

En Li...HAHAHAHA....lawak besau saya baca n3 ni, nak2 baca komen CM yg mengusik Zie tu...heheheh. Haa.. Zie, jwb jgn tak jwb.

Err...Abg Samad makin hansemlah :-)

My Life said...

salam
dear cl
terlerai sudah rindu cm.. pada abg samad.. hihihihi

Azima said...

Salam CL

Tuuuu dia...Abg Samad kita.
Maintain encem gitu....

Terlepas la rindu mereka2 itu!!!

Imran Paris said...

En Li, tumpang lalu.

My Life...jadi ke nak dtg Paris, habaq mai no

manzlie said...

salam dato Imran...

jangalah cakap ensem bang samad tuh..nanti bertambah lah rindu rinduan si dia2 tuh..hehheeh

walsm

manzlie said...

salam my life..

tak rindu jugakka kat abg samad tuhh..heheheh

waslam

manzlie said...

salam azima..

aahaa..terlepas jugaklah rindu mereka tuhh


waslam

My Life said...

salam..

dear cl..

x apa ka rindu abg samad cl? kan tak pasal2 kena rotan dekat cikgu..

hihiihi

My Life said...
This comment has been removed by the author.
My Life said...

salam
dear cl
tumpang lalu jap yer

amboi cm.. laju berlari tengok abg samad yer.. hihiiih

My Life said...

salam
dear cl

tumpang lalu jap yer..

cik imran

insyaallah jadi.. tgh confim tarikh nie..rasanya dalam bulan 4..
sbb bulan 2 dan 3 sibuk sikit.. nanti azie buat terjah yer .. hihiihi

busy sgt2 skrg nie..

10 February 2010 01:47

Hajah Zainab bt Abdullah said...

abang samad dah menjelma semula..heh3!

rezeki said...

salam cl

ni kan adik cikgu saari yg merantau ke makkah, sekarang dah jadi cikgu besau kat mekah ngeh ngeh

S said...

salam,

dah dpt menatap Haram, lega rasanya.

CL, smoga bahagia disana.

S said...

salam,

kirim salamkat abg Somad. assalamualaikum.

seronok abg somad dpt hadiah tu. manis senyuman abg somad.

YB said...

Salam CL

Abg Samad nampak ceria memanjang, apalah agak rahsianya. Salam untuknya assalamualaikum.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, ceria nampaknya bila mana tugasan bermula.

Amin.

tq.

CASA QASEH said...

Salam Makkah Mukarammah, terubat sudah rindu menatap Baitullah di pagi hari sebelum memulakan tugas di pagi hari. Terima Kasih CL.

KAMATO said...

Salam CL, Abang samad ni hitam2 sitampok manggis

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL, Mr. Samad and warga PDKM.

Kaifa halukuma CL and Mr Samad?

Tn CL, kalau masuk al-Haram pagi ni tolong doakan kesejahteraan saya sekeluarga (termasuk isteri, anak-anak, cucu, dan menantu)- sihat walafiat. Agar Allah sisihkan bala dan kejahatan dunia buat kami sekeluarga. Aamiin.

Syukran jazillan jazaa'

Noor said...

Salam CL..

Oh! Bang samad.. (gedebuk.. bagaikan nagka jatuh ketanah.. berguling-guling..) hilang sudah ghindu hamba 2 purnama tidak menatap wajah pujaan hati.. ahiks.. heh heh.. cm & shami jangan mara arrr..

psstt.. betul2, inilah adik cikgu shaari yang membawa hati keMekah.. ala.. yang abang dia tokey buku kat high castle tu.. ngeh ngeh ngeh

zie said...

salam ziarah CL

shami2 said...

Salam, CL..

Alhamdulillah...

Wah... semangat sungguh hari ni nak buat kerja..

CL..tak aci arr selamat pagi cikgu jer...mana kiter punya ucapan tu..takan rahsia lagi kutt...

Pssst bang samad hensem aar...trim janggut tu kemas sikit aar lagik ensem...selamat bertugas semula bang samad..kerja rajin2 aar boss sudah balik...heheh

abangsulung said...

Salam,
Tu dia..abang samad dah bersiaran semula.

Syeikh, dah pindah bilik baru lagi ke..? Dah terubat rindu pada kampung halaman dia..

safiudin dot com said...

salam sdr,

tahniah CM, zie....

abg samad..? siapa yang kerinduan tu....

Syukur, Alhamdulillah...dapat hadiah..

Yem0805 said...

Salam CL,

Senyuman Abg Samad utk Cikgu?

rezeki said...

salam

salah tu kak ngah , bukan tokei buku tapi tokey gotah buku ngeh ngeh

mnasir said...

Salam.

Semuga semuanya, cikgu ke, CL ke atau sesiapa sahaja sihat sejahtera hendaknya. Yang dah dapat menatap wajah Abg. Samad tu semuga terubat rasa rindu dendam yang tersemat.

indahhouse said...

salam cik lie,
selamat bersiaran kembali dari makkah. :) tajuk arini ni ada hint la. hihi

Hanis said...

Salam & selamat pagi abang samad...

manzlie said...

salam yb..

alhamdulilah.....wasalam

manzlie said...

salam hilmy...


alahmdulilah..syukur padaNYer

waslam

manzlie said...

salam rezeki...

aikkk ada ker adik cikgu shaari tuhh?

waslam

manzlie said...

salam ziee.....


meaksih atas sokongan mu

waslam

manzlie said...

salam shami...

dah terubat ka kerinduan tuhhh


waslam

manzlie said...

salam tn haji saad..

insyalah...jgn lah risau..

waslam

manzlie said...

salam yem..

alhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam mnasir..

moga lepas lah rindu dendam mereka tuh kan..insyalah

waslam

manzlie said...

salam indah house..

alhamdulilah..selamat bersiaran

waslam

manzlie said...

salam hanis..

selamt pagiiiiiii

umiazuddin said...

Salaam CL,

yay, yay, abang samad dah kuar! yay, yay...
(eh awat cheq pulak yang terlebih excited ni...erkk... jangan mare arr cikgu, shami....cheq teruja bagi pihak jer...heh)

TQ CL atas paparan ni (ermm...ucapan terima kasih kat CL ni pun bagi pihak gak nih...hehe)

VpeaceV

Atikah said...

Salam....

Moga terubat rindu cikgu tu yang nak menatap wajah abg samad.... hehehe