MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 27 February 2010

" Bloogers ke 2 datang menziarah Cl..alahmdulilah.."

Bismmilah... alhamdulilah..malam jumaat arituh Cl telah menrima kunjungan dari adik adik yang menetap dan bekerja di Jubail/yanbu...mereka telah sudi mengjenguk Cl sebentar bertanyakan "kabar" , baik sungguh mereka semua tuh..pada Saudara Zaki's, rahmat dan faizal mekasih atas kunjungan anda semua..insyalah nanti bila menunaikan Umrah di lain hari sudi sudi lah menginap di bilik Cl yah..syukran..waslam
Posted by Picasa

65 comments:

zainon said...

Salam CL,
Bertambah berkat bilik CL ya.
Semakin ramai tetamu yg dtg...

zainon said...

InsyaAllah,suatu masa nti kami pasti berkunjung lg kesana.
Tp x pasti le Cl masih disana @ tak (mcm Uncle yg x tuu)

zainon said...

Wah!rezeki sempena bulan Maulid Nabi Muhammad saw ni...
Minta tlg CL doakan dMH agar suami kak sembuh drp segala penyakit yg ditangungnya selama ni (1&2 Mac ni nak masuk hospital lg)

iBu...gUru said...

salam CL
sihat ke ?

CM said...

salam

sentiasa ada tetamu mengziarahi CL,moga CL tak sunyi di sana...

lama tak dgr khabar kak zainon tu,,

mfisma said...

Tetamu yang datang, rezeki akan berkembang

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Alhamdulillah, rezeki datang beserta tetamu

Wassalam

Rozali said...

Salam CL

Salam Kak zainon
kuatnya pecut
taniah

Wassalam

abangsulung said...

Salam,

Tersentuh juga melihat, sentiasa ada saja tetamu yang datang berziarah. Berkat baik pada semua orang."Berkawan biar seribu, berkasih biar satu" betul tak syeikh.. Kawan-kawan tu banyak orang tahu siap ada nama & gambar lagi, yang kekasih ni pssst tuan badan saja yang tahu. heh..heh..heh

Atikah said...

Salam Cl..

Alhamdulillah... tetamu yg dtg bawa rezeki... tak sunyi ler no... sentiasa ada yang datang menziarah...

abangsulung said...

Salam,

Lupa nak tahniah pada Zainon. Tahniah dapat tempat1,2,3 tu. Pada yang lain ucap tahniah juga kerana menjadi yang terawal masuk N3 ni.

manzlie said...

salam zainon..

taniahhh ratu trekkk..top three lagi..sapu bersih noohh

waslam

manzlie said...

salam zainon..

insyalah nanti saya doakan yer...

waslam

manzlie said...

salam ibu-guru..

alahmdulila cl sihat...

ibu apa kabar?

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas...

alahmdulilah..ada gak yang sudi menziarah cl disini..

waslam

manzlie said...

salam mfisma..

insyalah...alahmdulilah

waslam

manzlie said...

salam rozali..

alahmdulilah..moga berkat hendaknyer

waslam

manzlie said...

salam atikah..

alhamdulilah..dapt jugak abgn berkenal kenal kan..taklah sepi disini

waslam

manzlie said...

salam tuh abang sulung..

benar tuh pepatah abang sulung ..tapi cl masih kesaorangan lah..takda kekasih..heheheh

waslam

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam CL,


Cewah! cewah! apa ni sebut kasih kekasih ni? Ada apa-apa ka? CL sudah berani terang-terang ye! Kalau tak, dulu semuanya biarlah rahsia!

Kak Sidah said...

Salam CL,

Alhamdulillah sentiasa ada tetamu, bertambah lah kawan dan saudara kan cl..

Balik2 dari jln terus singgah kat sini hehehe...

My Life said...

salam

dear cl

mudahan2 rezeki cl biarler dekat tanah suci.. insyaallah..

My Life said...

salam
dear cl

tumpang lalu jap..

kak zainon

doakanlah kak.. mudahan2 ada rezeki cl kat sana yer

silversarina said...

wah, gang jubail pulak jadi tetamu CL , bestnya bersilih ganti tetamu .

Salam ceria buat CL .

SUHAIMI said...

salam...

wah..laju kak Zainon kali ni......moga penyakit suami kak Zainon cepat sembuh.......

zainon said...

Salam semua,
Selalu tu terkulat2 je tgk komen dah berpuluh2,bila buka blog ni. Tu yg jarang2 komen.....

Alhamdulillah, berkat kesabaran,tiba jua hari yg dinanti. Ambil 3 tmpt teratas trus le...

Terima kasih buat semua yg mendoakan kesihatan suami kak.

Noor said...

salam CL..

Alhamdullilah.. ramai yang mai jenguk cl.. bila berada di 'obersea' nie bila mana ada saja orang senegara mai melawat terasa seronok woo.. nanti2 kak ngah p melawat cl lak ek.. heh heh

Noor said...

Salam

tahniah kak zainon.. dah lama tak dengar crita.. semoga suami kak zainon segera sembuh.. InsyAllah..

umiazuddin said...

Salaam CL,

Alhamdulillah, murah rezeki CL sentiasa dikunjungi tetamu... idakler sunyi sangat kan, sentiasa meriah dengan kunjungan rakan2 bloggers :) Semoga silaturrahim yang terjalin berkekalan. Amin.

VpeaceV

umiazuddin said...

Salaam,

Tahniah Kak Zainon, pemenang pingat emas, perak, gangsa.
Lama tak dengor khabar akak... terserempak kat pekan pun tak pernah jugak...hmm..
Akak sihat ke? Semoga suami akak segera sembuh. Amin. (nanti masuk hospital mana ye, kak?)

VpeaceV

umiazuddin said...

Salaam...

Kak ngah dear, tadi kak chiq dok tengok Berita TV1, tup-tup depa tunjuk pasai sorang makcik tu tengah meniaga cendoi !! musim hangat ni laku betui cendoi makcik tuh sampai masuk berita perdana heh... teruih kak chiq teringat kat kak ngah!! huhu...

esok nak p usha mamak cendoi tu lagilah...moga terubat windu cheq pada kak ngah.. ;}

VpeaceV

normala said...

Salam CL,

Seronoknya ada tetamu datang..

Wassalam

CM said...

salam

aduuuh kak chik jgn sebut cendol nanti CL teringat segala hutang yg masih tertunggak...

pssst CL betul kata Wan tu,sudah berani membuat pengakuan terbuka nampaknya mengesahkan belum punya kekasih!!!hmmmm belum ada ker????

Ayah Zain said...

Salam CL,

alhamdulillah. nanti doakan az agar dapat jadi tetamu CL pulak yer.

wah kak zainon, ratu pecut baru. Tahniah

manzlie said...

salam ayah zain..

isnyalah nanti az mai dtg sini yer...


waslam

manzlie said...

salam wan..

laa betuila..wat tak caya ka..heheheh

waslam

manzlie said...

salam ummi azuddin..

cendui...hu huh huh..sob sob sob skg..
ada org tuh dah berjanji tau..?


waslam

manzlie said...

salam kak noor..

ye lah..tapi bila nih kak ngah nak mai sini..

waslam

manzlie said...

salam kak shidah..

meaksih jugaklah menjenguk rumah cl nihh

waslam

manzlie said...

salam normala..

alahmdulilah..da gak teman kan..heheh


waslam

manzlie said...

salam silversarina..

alhamdulilah...tak lah cl kesaorangan..heheheh

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

ye lar...mana lah Janji manis mu....!!!!!

waslam

S said...

salam,
CL,
tak terkejaq kak S.
apapa pun teruskan dgn N3 n pos yg istimewa dari makkah.

Alhamdulillah.

Azima said...

Salam buat semua warga PDKM,

Syukur Alhamdulillah Cl...sentiasa dikunjungi..Moga Allah sentiasa memberkati Cl.

Wassalam

Azima said...

Salam,

Tahniah Kak Zainon..ratu trek kali ni.

Semoga suami Kak Zainon sembuh dr segala penyakit yg ditanggung.InsyaAllah.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

lambat betul kak nab tiba hari ini...dok sibuk pi cari perisai!! heh3...:)))

Noor said...

Salam

my dear kak chik.. ishh ishh.. patutlah kak ngah resah seharian.. makan tak lalu (takat 3 pinggan je).. tido tak lena (tgh hari hangat, kipas rosak) dan mandi tak basah (ayaq pili kena potong, tak bayaq bil).. ghupa2 nyer kak chik dok ghindu kat kak ngah.. oh! sungguh terharu..

psstt.. cendui itulah pengikat silaturahim kita.. bila ku pandang ayaq cendui.. bagaikan ku terpandang wajah mu.. tapiii, bila kak ngah terpandang wajah mamak tukang buat cendui tu.. alamak, cam pak menakan kak ngah la.. ngeh ngeh ngeh

Mzakibm said...

Salam CL,

saya mewakili rakan2 dari Jubail/Yanbu nak ucap tima kasih bebanyak layan kitaorg hari tu walaupun CL tengah keja. insyallah nanti kitaorg dtg lagi nak rasa masakan malaysia dr CL plk. TQVM.

zainon said...

Salam umiazaudin,
Kat Megoplex @ Medan Gopeng pun tak pernah jumpa kita yaa..

Hosp Selayang sbb Hosp Ipoh tak ada pakar hati. Dah buang 60% hati bln Julai lps tp salur hati yg baru disambung dah menyempit lak...

Atikah said...

Salam...

Kak zainon... moga Hubby akak cepat semuh... Moga Allah permudahkan segalanya.... Amin

KAMATO said...

murah rezeki bila tetamu selalu berkunjung

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, tak kesunyian berada di perantauan

cl, ada hidangan istimewa buat cl , silalah, tapi gambar je, bau nya tak sampai he he he

umiazuddin said...

Salaam Kak Zainon,

Semoga Allah permudahkan segala usaha. Berbanyaklah berdoa dan bersabar, ye kak. Kami pun turut mendoakan kesejahteraan suami kak.

VpeaceV

umiazuddin said...

Salaam CL,

Lorrr shiannyer CL kempunan tak dapat cendoi...ish ish ish...belaih sungguh cheq baca..

CM, nanti rombongan PDKM ke rumah ayahanda nanti, bawak la CL singgah ke Lembah (di K.Kangsar) pekena cendoi dulu... macam2 cendoi ada kat sana..makan ramai-ramai kat tepi Sg. Perak...perghh!
(ermm kalau GPS tak jumpa tang mana Lembah tu, kak chiq boleh tunjukkan jalan... upahnya cendoi jagung 2 mangkuk untuk kak chiq, cendoi pulut 8 mangkuk. Ni untuk kak ngah & pak menakannyer...heh)

VpeaceV

manzlie said...

salam kak as..

tu lah mana menghilang..ghinduuu dgn akak

waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..

cari perisai yer....hmmm carilah..memang takleh pakai perisai dah..
heheheh

walam

manzlie said...

salam ummiazuddin..

laa cendui akt situ meamg best..cl dah makan..pekana laksa sekali...sedapp..tepi sg perak lak tuh..best kan..

waslam

manzlie said...

salam rezeki..

dah tengok dah...oklah tuh...tapi tunjuk jer kat kumpulan albam..heheheh

waslam

manzlie said...

salam kak zainon..

cl jugak akan mendoakan semoga suami kak zainon sembuh dan sihat..insyalah

waslam

manzlie said...

salam azima..

alhamdulilah...rakan rakan senegara..bangga dapat jumpa kan..

waslam

manzlie said...

salam mzakibm

alhamdulilah sanggup jumpa saya tapi hati tak best lah..takpuas sangat..dtg mendadak jer tak bagi tau..lain kali tido bilik cl yer..

waslam

rezeki said...

salam cl

krn kepenatan sgt , laa ni tak boleh tidur daaaa

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Zainon,,,,,CL best tgk rakan blog yang ziarah CL.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, kunjungan yg tiada sempadannya kepada CL, muga2 saya + isteri ke sana jua, doakan....

Amin.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah puan zainon, no 1, 2 dan 3...

ya, bertambah-tambah berkat lah bilik tu..

betul kata puan zainon...ramai tetamu telah mengunjunginya.... saya pulak bila agaknya..