MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 25 February 2010

" Selamat Pulang ke Tanah air..."

Tn Haji Amran(Abh) tak sedar Cl duk skodeng dari tepi nih...sebelum jumpa Cl tadi...
Duk bergambar tuh dekat Logo Hotel Alsafwah...
"wartawan tak lepaskan peluang buat 'skop' tuh..caya lah...
Bergambar beramai ramai di 'studio' PDKM..sebelum pulang...jutaan terimaksih kerana sudi melawat CL noohhh...
Posted by Picasa

73 comments:

CM said...

salam

bye-bye semua

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah dah nak kembali sahabat kita tuh...seronokkan...

CM said...

salam

yesss,cm no 1 ni!!!

Cikgu Norhaliza™ said...

Salam cl,

Haa... ari ni saya menang. Ada hadiah tak ?

shami2 said...

Salam..

CM..aaar hahahha kita duk berlumba..tadi nampak macam kosong aar..laju sungguh CM berlari....heheh

CM said...

salam

aduhh cikgu liza menang apa tu?,cikgu suria menang jugak,,pertandingan dikalangan cikgu ni..

shami2 said...

Salam ..

Cik gu Norhaliza ...best aar main kejar2...

CM said...

salam

semangat merentas desa kt sekolah ni kak shami,cm punya latihan lebih sikit...

manzlie said...

salam cikgu mas..

wahh ratu treekk mengejar yer..no wahid..emas...

taniah

waslam

manzlie said...

salam shami...

taniah...cuba kejar lagi cikgu mas tuh..kuat dia memecut..


waslam

shami2 said...

Salam CL...

wah lama akak tak merentas desa aar...ghindu larr nak berlari tapi dah pencen ...tak sesuai lagik...shhhhh rahsia..hehhe

manzlie said...

salam cikgu horhaliza..


hadiah..? cuba lagi nohhh

waslm

manzlie said...

salam cikgu mas..

wah merentas desa dia yer..


patut lah memecut tuh..

waslam

manzlie said...

salam kak shami..

oh ye ker..bekas juara lah nihh..patut lah duk memcut kann

waslm

rezeki said...

salam cl

mana tak kuat lari semua srikandi tu, dia org makan kacip ali + tongkat fatimah (sudah tukar) dengan ubat sendi ali mamak he he he

tu yg pak itam saja dr tadi tak nak komen dan kacau daun he he he

shami2 said...

Salam..CL..

CL..nampak jer CM tu macam tu wowww larik laju maarr...sure kalah kalau lawan kejar bang smad nih...shhhhhhh kena guna ayat power lah nak tawan si samad tu...
amacam bole kut CL..biar cair bang samad hehehhhe

rezeki said...

salam cl

tu belum srikandi yg selalu bawak pedang panjang tu lari he he

shami2 said...

Salam CL..

Aduiaiiii 2 hari bersedey pak itam mana bole tahan...ni kena buat happy2 sikit ...kak ngah...kalau berlarik jgan bawa pedang kakkkk nanti masuk lori itam susah cheq nak jamin..

psssst akak tengkiu aar ucapan hikmat mu itew..

CM said...

salam

hehehe..pak itam tu ada-ada ajer..mana boleh kacip Ali ,tongkat fatimah!!!,jgn ditukar nama herba tu mabuk dan dtgkan mudharat..

ye ker pak itam dok tunggu tak nak kacau?atau td pak itam tak terkejar kami.Kan sekarang dok kecoh dlm suratkhabar wanita menguasai segalanya..


kak shami,kalau dengan abg samad cm taknak main kejar2,nk jalan perlahan-lahan mcm pengantin nk naik pelamin br romantik sikit,hehehe..hepi aniversary sis shami..

Noor said...

salam cl..

selamat pulang ke tanahair untuk th hj amran sekeluarga..

tahniah untuk cikgu norkiah & shami.. perghh! laju sungguh..

'laju.. laju.. buai ku laju.. ku nak kawin ngan anak raja'.. la la la

Noor said...

Salam Pak Itam..

yang lari bawak pedang tgh kalut tebas estet.. esok cuti maa.. ini ari kasik kije lebey skit.. ngeh ngeh ngeh

CM said...

salam kak noor

cm perasan dah 2,3 hari kak ngah asik tu nak kawin dgn anak raja jer..nape ni???


pak itam tolong carikan sorang anak raja untuk kak ngah ni!!!

manzlie said...

salam apak itam..

oooo betui kaa..

w
aslam

rezeki said...

salam

cm okeyyy nanti pak itam carikan sorang anak raja, he he cakap je yg hitam, misai melintang semua ada he he

kak ngah, bebaik main buai, karang putus tali tu he he he

manzlie said...

salam kak noor..

aikkk nak kawin dng anak raja...hmmmm


waslam

rezeki said...

salam cl

adus, bisa mungkin sudah tukar jadi apak itam ha ha ha ha

manzlie said...

salam shami....

aduhai..nak main kejar kejar kaa...takleh bayangkan..?

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas...


RAja gopal..?

rezeki said...

salam cl

raja gopal tak standard dgn kak ngah he he he

kurang2 raja dangdut he he he

shami2 said...

Salam CL....

Tumpang lalu, aar kita buat macam rumah sendiri..larr kan...hehhe

CM, terima kasih dekkk..ucapan indah mu itu..moga dirimu juga berbahagia selalu...hehhe

CM said...

salam

betul-betul raja dangdut pun ok,raja Gopal kak ngah selalu jumpa kat estet dia..cari raja yg ada daulat gitu...

shami2 said...

Salam CL..

CL..kalau tak boleh jgan duk gagah lak nak membayangkan..karang BP naik susah...

Agak2 abang samad suka tak main kejar2..???

pak itam tu notiiiii tau ader ke kacip Ali dia adunkan...tongkat fatimah pulak mana tak pening...

manzlie said...

salam shami...

tiuhlah ramauan pak itam..heheheh


waslam

manzlie said...

salam rezeki...

aduhhhh raja dangdut..tekleh nak bayangkan jugak..hehheh

waslam

mama ju, said...

Salam CL

seronoknya cik amran dapat jumpa CL.Dia dtg sekeluarga ke?

Hai cigku Norhaliza..salam ukwah

Rozali said...

Salam CL

Alhamdulillah Tn Hj Amran dan rombongan dapat menunaikan Umrah dgn sempurna
semoga diterima amalan mereka

Wassalam

Rozali said...

Salam CL

Salam CM
cekgu, sekali dapat lari
macam lipas kudung noooo
taniah

tertinggal kak ngah saya

Wassalam

Rozali said...

Salam CL

Salam shami2
dapat juga mencelah dgn CM

memtang2 dia nak sambut ulang tahun perkawinannya besok

Wassalam

Atikah said...

Salam,

Selamat pulang ke tanah air buat Haji Amran sekeluarga..

wah... cm dah kembali menguasai trek... tahniah kak...

shami2 said...

Salam CL...

malam ni malam jumaat pasti pelbagai program di atur di masjid dan surau,..sempena maulidur rasul...di MH pun mesti ramai malam ni kan...

Cik Rozali, ...bestkan kalau main lumba2 ..heheh buat ilang stress

manzlie said...

salam atikah...

memag seronok tuh...


waslam

manzlie said...

salam mamaju..

yup depa datg berkeluarga...

waslm

manzlie said...

salam shami....


seronok..main kejar kejar...heheheh


waslam

S said...

salam,

Alhamdulillah.

selamat menyambut Maulid Rasul SAW.

mai kita pakat solawat banyak2.
Allahumma Sollia'la Sayidina Muhammad wa a'la alihi wasohbihi wassalam.

PAK NGAH MAN said...

SALAM semua, sapa sapa yang kelapangan datanglah ke Masjid Muadz bin Jabal pada majlis Sambutan Maulidur Rasul ni. sambutan dari 27 Feb - 06 Mac 2010 antara acara adalah
27 Feb 2010 (Sabtu).
(1) Perkara : Daurah Kitab ‘ Syamail Muhammadiah’.
(2) Masa : 08.30 – 11.30 pagi.
(3) Tempat : Dewan Utama Solat.
(4) Rujukan : Buku “Kesempurnaan Rasulullah S.A.W. yang oleh diperolehi dari MMBJ dengan harga RM 25.00 senaskah.
b. 28 Feb 2010 (Ahad). Jam 08.30 – 11.30.
(1) Perkara : Daurah Kitab ‘Syamail Muhammad’.
(2) Tempat : Dewan Utama Solat

c. 28 Feb 2010 (Ahad). Masa di antara Maghrib dan Isyak.
(1) Perkara : ‘Ceramah Maulid Addibai’e.
(2) Tempat : Dewan Utama Solat

d. 01 Mac 2010 (Isnin). Masa di antara Maghrib dan Isyak.
(1) Perkara : Pendedahan Berzanji dan Marhaban.
(2) Tempat : Dewan Solat.
e. 02 Mac 2010 (Salasa). Masa di antara Maghrib dan Isyak.
(1) Perkara :
(2) Tempat : Dewan Solat.
f. 03 Mac 2010 (Rabu). Masa di antara Maghrib dan Isyak.
(1) Perkara : Penghayatan Sunnah.
(2) Tempat : Dewan Solat.
a. 04 Mac 2010 (Khamis). Masa di antara Maghrib dan Isyak.
(1) Perkara : Muhasabah Maulidurrasul.
(2) Tempat : Dewan Solat.
g. 06 Mac 2010 (Sabtu).
(1) Perkara : Perarakan, Forum Perdana, Anugerah Khas, Sumbangan Kewangan dan Persembahanan.
(2) Masa : 07.30 Pagi.
(3) Tempat : Padang Bola Sepak Setiawangsa (Hadapan CIMB Bank) dan Masjid Muadz Bin Jabal.

# maaf ya iklan panjang sikit

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM dan Shami2,

CL best tgk semua tetsmu CL excited bergambar dan mengambil gambar dari studio CL.

manzlie said...

salam kak as..

salam maliudur rasul..alahmdulilah..

waslam

manzlie said...

salam pak ngah man...


mekasih atas iklan yang di beri tuh...


waslam

manzlie said...

salam rosli..

alhamdulilah..hepi depa...

waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, kemeriahan disana di bawa pulang.

Amin.
tq.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

cikgu2 tu berkejar2 kat trek...depa kuat sbb baru balik latihan merentas desa. cikgu pencen ni tal larat nak kejar depa. nampaknya kena makan ramuan mustajab yang pak itam dok adun tu. pak itam..mintak kak nab sepeket!

abangsulung said...

Salam CL,

Wah..CM ngan shami mendahului malam ni. Tahniah..

Selamat berangkat balik Tn.Hj.Amran sekeluarga dari tanah yang dimuliakan.

"apak itam" & "tiuhlah ramauan pak itam.." tersedak baca dua ayat dalam entry ni. Mungkin tengah kalut reply komen follower dia tu.

hah..kak ngah..sedap makan kuih lapis ni.. he..he

rezeki said...

salam

kak nab, nanti apak itam pos pakai pos laju he he

malam ni pos , esok lusa belum tentu spi he he

rezeki said...

salam cl

tu lah cl, dh kak ngah nak tukar jadi apak hitam he he he

abg sulong, apak hitam takpe , jangan hapak itam , mau lari semua psl bau hapak he he

cl, rindu nak makan kurma ambar la, kalau cl makan, makan sekali utk cheq ya

Noor said...

Salam..

abg sulung.. kat masjid tadi depa jamu meehoon je.. kak ngah mintak gak kueh lapis.. depa kata tak dak.. kalu nak jugak kena p sarawak.. heh heh.. abg sulung pos kat kak ngah 4/5 kotak!!.. wallaaa

Noor said...

salam..

skali skala bleh lah sebut 'apak'.. panggil slalu kalu.. mau kak ngah kena kapak.. ngeh ngeh ngeh

bang jamil.. tak payah makan kan kurma ambar utk cikgu shaari tu.. bukan nyer cukup 7 bijik.. paling-paling 7 kotak.. jenuh bang jamil tambah tali pinggang.. ahikss

CM said...

salam

wahhh ramuan tongkat fatimah dgn kacip ali mula dah ada permintaanlah pak itam...cm nak register jadi dealer then stokis bhgian putrajaya yer,,jgn lupa cm yer..

Kak Sidah said...

Salam,

Tumpang jap, nak ucap happy annivesary kat shami, semoga jodoh diberkati hingga akhir hayat dan bertambah kasih sayang.

manzlie said...

salam hilmy...

alahmdulilah...meriahh

waslam

manzlie said...

salam rezeki...

boleh..cl makan kan 7 biji..tapi cukup kah..? bak kata kak ngah..7 kotak..huii tercabut talipinggang cl nih kak ngah..

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

nak jadi stokis...biar betull...hehhehe

waslam

manzlie said...

salam Hajjah zainab...

laa baru jer semalam kak nab Ratu trekk pa..jgn risau..pecut jer..tak kira tua muda..heheheh

waslam

manzlie said...

salam abang sulung...

cl teringin gak nak makan kek lapis nih...nak cari di mana yer..?heheheheh
waslam

manzlie said...

salam kak shidah...

cl pun nak ucapkan hepi anivesari kat kak shami..boleh tak..

waslam

manzlie said...

salam kak noor..

teringin jugak ka nak makan kek lapis...heheheheh

waslam

Noor said...

salam..

cop cop.. cm, kak ngah pun nak jadik stokis jugak.. emmm.. cm dulukan modal bley??.. heh heh..

tolong menolong kan amalan yang mulia gitewwww..

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Kuih lapis bukan kek lapis yang dia org tgh makan tu, yg akak tau kek dan kuih tu berlainan btul kan abg sulung atau pun sama je, cl nak yg mana satu.

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Boleh jer nak beri ucapan, siapa2 pun boleh kan shami, ucapan tu tanda penghargaan

Ayah Zain said...

Salam Manzlie,

salam Maulidur Rasul

manzlie said...

salam kak shidah..

cl nak dua dua sekali..boleh...?

waslam

manzlie said...

salam kak noor..

cl takleh ker joint venture..? cm modalkan dulu yer ...untung bagi 3..hehhehe


wasalam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM, shami2 dan CM... sekarang ni ramai yang pecut laju-laju...

selamat pulang semua.. semoga selamat..

Aki44 said...

Salam CL...
Ni dah resign, x pat lah nak posing di studio PDKM yg ori.