MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 3 February 2010

" Banggol dERDAP.. PART 7.."

Bergambar beramai ramai di depan Teratak ayahanda..
Kenangan bersama mereka insan yang mulia..syukur..
Cantik Teratak ayahanda nih..so sweet....
Penyerahan Album PDKM yang di buat oleh ayahanda untuk kak As..mekasih ayahanda..
Posted by Picasa

47 comments:

Kak Sidah said...

Salam CL,

akak ni....

Kasmin said...

Salam CL,

Selamat berangkat ke Makkah nanti.

Kak Sidah said...

Salam CL,

ada lagi ke bahagian ke8

Kak Sidah said...

Salam CL,

Dah dekat nak berangkat yer ..

Kasmin said...

Salam CL

Kami juga sudah rindu dgn sekitaran
di Makkah tu.

Kami sabar menunggu berita diMakkah dari CL nanti.

Kak Sidah said...

Salam CL,

Bahagia bila tengok wajah2 ayahanda dan mak serta s dan suami bersama cl, nampak riang dan ceria. Nantilah bila ada masa akak akan kesana jugak nak jumpa ayahanda dan nak tengok kawasan utara..boleh ye ayahanda

Mohd Saad Hamid said...

Salam
Waah lewat lagi saya

Hanis said...

Salam,

Seronoknyeee suasana rumah ayah & mak...bersih sungguh....kat laman tu sehelai daun pon hanis tak nampak kering kat tanah....kat kebun pon bersih...sukanyaa...mak & ayah memang rajin...teringinnye nak kesana...
mama shida, nanti mama nak kesana habaq ke hanis na...
tahniah mama...no.1 lg...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, koleksi kenangan bersama Ayahanda penuh dengan layanan paling istimewa, semuga berpanjangan.

Amin.

tq.

SiNoMoSa said...

Salam Cik Lie,

Salam kunjungan..selamat pulang ke kg halaman..Allah Yubarik Fik

Kasmin said...

Salam Ayahanda,

Sungguh tenang,saya rasa udara disekeliling banglo ayahanda pasti udaranya segar sepanjang waktu. Saya sangat merindukan tempat akhir hidup ni, tempat seperti banglo ayahanda.

YB said...

Salam CL

Semua gambar menceritakan segalanya yg tersemat dlm jiwa ayahanda. Sungguh gembira.

manzlie said...

salam kak shidah..

taniah...Ratu trekk...

waslam

manzlie said...

salam kasmin..

taniah..pingat perak...no 2..

waslam

manzlie said...

salam kak shidah..

ada kot..hehehheeh

waslam

manzlie said...

salam kasmin...

insyalah..hari ahad nih cheq berangkat pulang ke kg halaman..heheheh


waslamn

manzlie said...

salam hanis...

memang bersih laman rumah ayahanda ..mereka rajin tau...berkemas..

waslam

manzlie said...

salam sinomosa..

alhamdulilah...doakan abg tau..

waslam

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah....syukur nikmat dari mereka..

waslam

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Selamat berangkat ke Makkah bumi yang dimuliakan. Jika Allah izin, kita akan bersua jua.

To PDKM followers, I've created a new blog: Doa Mustajab: Rakan Sepanjang Hayat. So sudi-sudi ler berkunjung ke teratak hamba.

http://amalan-doa-mustajab.blogspot.com/

Wasalam.

manzlie said...

salam yb..

benar tuh..gambar menceritakan segalanyer...


waslam

manzlie said...

salam mohd saad..

mekasih atas doa dari tn haji tuh..syukran

wslam

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Nyamannya suasana kg Ayahanda, mandi pagi kena ikut stail P. Ramlee, kerana airnya sejuk sekali

Wassalam

Rozali said...

Salam

Tahniah Kak Sidah, emas dgn gangsa

Taniah Hj Kasmin, perak

Wassalam

manzlie said...

salam rozali...

memag nyaman tau..best ada air perigi distu..

waslam

Atikah said...

Salam...

Sampai 7 episod p umah ayahnda... seronok jer nampak... harap2 dpt smpi sana suatu hri nanti... :)

ummi humaira said...

salam CL

semoga CL selamat dlm perjalanan pulang ke Mekah ...

wah!!!! ( kak S )kak Don ummi pun pergi gak ke Sik ek .

Ayah Zain said...

Salam CL,

rendang itik sedia menanti
sedap juga ayam berlada
pasti suatu hari nanti
sampai jua ke rumah ayahanda

S said...

salam,

banyaknya gambaq KA n AM, jangan jeles naaa......

S said...

salam,

hanis,
mak memang rajin menyapu setiap pagi dan petang. seluruh kawsn bersih dan berseri.

itulah senaman dn riadah mak setiap hari mmbuatkan mak awet muda.

ummi,
nnt balik kampung kita p sama2. tapi kena mai umah KD dulu.

S said...

salam,

pada ayah n mak,

terimakasih sekali lagi atas kesemuanya.

halalkan makan dan minum.
maaf jika AM n KA tersalah silap kelaku dan bahasa.

album PDKM tu menjadi pengubat rindu.

sorong papan tarik papan
buah keranji dalam perahu
album PDKM yang ayah berikan
menjadi kenangan pengubat rindu.

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

Tahniah Kak Sidah, Ratu pecut kali ketiga or keempat ni, pantun kak S simple tp best

rosli said...

Salam CL dan Ayahanda,

Tak jemu tengok rumah Ayahanda, tenang, nyaman dan persikitaran yang bersih sgt. Hope satu hari nanti dapat ke Sik berjumpa ayahanda dan keluarga.

shami2 said...

Salam CL...

Tumpang lalu aar...

Sungguh indah rumah ayahanda
Tenang, damai tak terucap rasanya
Itulah dia syurga dunia
Buat menenang jiwa selagi bernyawa

P/s: indah rumah ayahanda ringkas, tapi penuh nilai2 yang menyentuh jiwa...
Tahniah untuk ayahanda dan bonda
Kasih dijiwa anda berdua..terserlah kepada kami anak2di alam maya...
Tak sabar rasa nak proposed kt CL buat gathering tahun depan kat sana...sesuai tak agaknya...

CL...kirim salam pd bang samad & the gang...ngeh..ngeh..ngeh

CASA QASEH said...

teringin juga dah ke kampung lahuma dan jeha, teringat waktu remaja membaca kisah keluarga lahuma. alangkah bagus kalau turut berada disana dapat juga merasa kehidupan di banggol derdap.

safiudin dot com said...

salam sdr,

tahniah kak sidah, ratu pecut.

hebat rumah ayahanda....

saya lihat bersih, tersusun dan kemas...

hebatlah ayahanda ni..

Abg Mgt said...

Salam,

T kasih untuk ayahanda sekeluarga atas sumbangan Album PDKM.

Pada CL juga diucapakn t kasih bagi membuat pertemuan ini dengan izinNya.... semoga berpanjangan persahabtan kita.

Catatan Peribadi Rusyaini said...

salam CL,

Kalau dah kenal ayahanda susah nak lupa. Kan? Masa gath hr tu, borak kejap ngan ayahanda pun dah teringat wajah tenang ayahanda sampai sekarang.

Apalagi CL yg dah berkali-kali jumpa Ayahanda. Sure byk lagi kenangan manis.

Amboi! kak Sidah Dah pandai pecut ye!

Mohd Saad Hamid said...

Salam.

Lupa pulak nak ucap tahniah kepada kak sidah juara olympik PDKM.

:)

Wasalam

Kak Sidah said...

Salam,

kebetulan je....

Kak Sidah said...

Salam,

Jom kita buat rombongan ke rumah ayahanda..sapa nak gi angkat tangan..

Kak Sidah said...

Salam,

Dua hari satu malam...pas tu kita gi padang besar..ok tak..

Ayah Zain said...

Salam CL,

kak sidah, az cadang nak rumah ayahada pada 15 Feb. Agak2 ayahanda ada tak masa tuh

Kak Sidah said...

Salam,

Akak pun, sebab 14 tu akak ke cameron highlands jadi lepas tu terus lah ke sik, kalau betul kita janji..

Kak Sidah said...

Salam,

tanya ayahanda dulu, nanti kita je yang buat plan, tuan rumah tak tau.

ijoismart said...

Salam CL

CM tulunla bawa depa p rumah ayahanda. Kak Sidah dh tak sabar2 dh. Sian dia.

CM said...

SALAM

kita pi dengan CL lah,bila CL balik cuti nanti,..