MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 14 February 2010

' HAPPY BIRTHDAY TO YOU....."

Bismillah..Salam from Makkah....alhamdulilah..harinih adalah Ulangtahun Kelahiran Kak Noor kita yang ke.....? ( Si KUNGFU PANDA tuh...) tiada Hadiah yang dapat ku kirimkan tapi hanya DOA yang akan ku panjatkan di DEPAN MULTAZAM nanti..Ku doakan semoga allah swt murahkan rezeki/panjangkan usia kak NOOR supaya boleh beramal ibadah sebanyak mana yang mungkin bagi bekalan harta akhirat..juga ku doakan semoga allah swt makbulkan doa doa beliau..insyalah...by the way Kak NOOR.." HAPPY BIRTHDAY TO YOU..."
Juga adikku Azizam (duk pandang kamera tuh) yang Ulangtahunnyer jatuh bersamaan pada 14 hb February nih sama gak dengan kak NOor panda yah...Doa dari abang mu di depan MUltazam semoga allah swt murahkan rezeki dan panjangkan usia mu ..insyaalah...." HAPPY BIRTHDAY TO YOU BRO.." syukran ....wasalam
Posted by Picasa

32 comments:

CM said...

salam

hepi besday noor,muahhh,muahhh

ijam jugak..

Hanis said...

salam Kak Noor,

SELAMAT HARI LAHIR KANDA...I LOVE YOU SO MUCH....MUAHHHHHHH

Hanis said...

SALAM,

HAPPY BZDAY IJAM JUGA........SEMOGA MURAH REZEKI & SENTIASA BERADA DALAM LINDUNGAN ALLAH

CM said...

salam..

aiiik yg ke berapa yer...apapun ttp jelita n mantapp walaupun berapa pun usia yer


yessss,cm dpt jadi org pertama wish hepi besday kt noor

CM said...

salam

cm tak leh tido,kat umah cm ,macam tengah berperang,dung dam,dung dam.bunyi mercun dan bunga api..

amboii,omputih sambut valentine,org cina sambut new year,org melayu sambut holiday..noor sambut besday

ni yg orang kata PERAYAAN BERGANDA..

CM said...

salam


moga thn ni dah seterusnyer noor terus dan bertambah bahagia dengan keluarga,hasil gotah yg berlipat ganda,dan mampu menjadi towkey getah sekaya LEE RUBBER,hehehe..

untuk ijam jugak,moga brother ijam terus dilimpahi rahmat Allah,bahagia dunia dan akhirat..

rezeki said...

salam

hepi birthday utk kak noor dan ijam

semoga kehidupan kalian sentiasa dalam perlindungan dan kerahmatan Allah di dunia juga di akhirat kelak

ummi humaira said...

salam CL...

SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KELAHIRAN BUAT NOOR DAN IJAM..

SEMOGA DIPANJANGKAN USIA ,KESIHATAN YG BAIK , HIDUP DLM KERADOAN ILAHI.

Che' Pit said...

Happy birthday to kak noor n ijam

S said...

salam,

Alhamdulillah.
selamat hari dilahirkan.
Noor,
yang keberapa tuuuu.

S said...

salam,
hepi sebeday juga buat Ijam.
smoga selamat belaka.

sonata anak kancil said...

Selamat Ulangtahun Kelahiran untuk semua....tarikh ini sangat penting untuk diingati...semoga kalian sentiasa berbahagia hendaknya

S said...

salam,

ummi terimakasih atas buah tangan dari ummi.
syukran.

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Syabas CL, kerana perihatin pada besday followers PDKM

SELAMAT ULANG TAHUN KAK NOOR

Rozali said...

Salam


SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KELAHIRAN

SUKUR

Wassalam

Rozali said...

salam

terlupa nak taip nama jejaka hensem tu, Ijam

Wassalam

My Life said...

salam
dear cl

selamat menyambut ulangtahun yg ke .....???? buat kak noor & abg ijam..

semoga dipanjangkan umur dan di murahkan rezeki dan smeoga diberikan ketabahan dan kekuatan iman dalam menjalani kehidupan ini.. insyaallah

Hajah Zainab bt Abdullah said...

happy birthday noor & ijam.

Azima said...

Salam semua...

buat Kak Noor & Ijam,

Yang ringan itu kayu...
HAPPY BIRTDAY TO YOU

Yang berat itu batu...
MAY GOD BLESS YOU TOO

Azima said...

Salam

Selamat hari lahir yang ke .....(?????)
Buat Kak Noor & Ijam

Moga panjang umur murah rezeki
Hidup sentiasa diberkati Ilahi
Meningkat taqwa dan iman dalam hati
Berjaya dalam menempuh hidup ini...INSYAALLAH..AMIN

umiazuddin said...

Salaam...

Selamat hari lahir yang ke 18++ buat kak ngah ku. Kak chiq doakan semoga kak ngah dipanjangkan umur dalam iman, dimurahkan rezeki yang barakah dan selamat di dunia & akhirat. Amin.

Selamat hari lahir juga kepada adik Azizam. Semoga hidup Azizam dirahmati Allah sentiasa. Amin.

DIRGAHAYU NOOR & AZIZAM!

VpeaceV

rosli said...

Salam CL dan rakan,

Dah lima hari saya tak jengok rumah CL dan rakan2, bercuti bersama keluarga di Bandung.

Tahniah CM dan happy birthday pada Noor. Semua orang sayang you ...tarikh yang penuh makna pada ramai orang ..

rosli said...

Salam CL,

Juga selamat hri jadi pada adik CL, Azizam, walaupun belum kenal tp semua keluarga CL dah mcam keluarga kita sendiri. Semoga panjang umur dan murah rezeki

Noor said...

Salam

to cl, cm, hanis, Pak itam, kak Ummi, Pijal, Kak S, Rosli, Cikgu Sonata, Rozali, My Life, Kak Nab, Azima & Kak Chik.. terima kasih yang tak terhingga diatas ucapan yang diberikan.. Semoga Allah memberkati dan merahmati kita semua.. Amin..

pstt.. kalianlah penyeri kehidupan ku.. ahikss

ainhany said...

salam
hpe besday kk nor
juga adik cL
doa CL diaminkan bersama,,,

semuga pnjng umur murah rezki jumpa lagiii
amin

ainhany said...

salam
hpe besday kk nor
juga adik cL
doa CL diaminkan bersama,,,

semuga pnjng umur murah rezki jumpa lagiii
amin

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam CL,

Oh! rupanya birthday Kak Ngah! Hepi Birthday Kak Ngah! Semoga Allah limpahkan kurnia rahmatNya pada Kak Ngah. Semoga Kak Ngah sentiasa sihat walafiat utk terus beribadat padaNya. Murah rezeki dan panjang umur yang bermanfaat utk diri sendiri dan keluarga.

Rindu senyum manis Kak Ngah tu!

safiudin dot com said...

salam sdr,

tahniah CM no 1

tahniah Hanis no 2 dan 3

nampaknya semakin laju pecutan...

selamat hari ulang tahun (hut) kepada kak noor dan azizam...

abangsulung said...

Hapy besday kak Ngah, semoga dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang berpanjang dan hepy selalu. Dan buat adik CL gak hepy besday, sapa nama nya tadi..

Kak Sidah said...

Salam,

Walaupun dah terlambat akak nak jugak ucapkan happy birthday pada Noor dan Ijam, semoga birthday membawa keberkatan pada mereka berdua.

Imran Paris said...

Kak Noor....Moga kekal bahagia di dunia dan akhirat. Untung bday ada org doakan depan Multazam. Begitu juga dgn Azizam, moga terus di dalam keberkatanNya sentiasa.

Eh...bday 14 Feb ni mengingatkan saya pada x-gf saya pulak...hehehe.

olive oyl said...

salam kak noor

sorry kak noor olive terlambat wish..happy belated birthday kak noor...