MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 3 February 2010

" Jemputan Dinner dan Jumpa WAN RUSYAINI.."

Malam tdi jam 8.00 Cl telah menerima lagi undangan makan malam bersama pengerusi Masjid muadz di Jusco setiawangsa Restoran Johnny makanan ala ala Steamboat..alhamdulilah..tetiba jer jam 9.00malam Cl telah menerima panggilan dari WAN..? Kenapa?...dibawah tuhhhh.....
Rupa rupanyer..Wan Rusyaini ( my Blog follower) telah sudi datang dan menyerahkan satu bungkusan makanan untuk di bawa pulang ka kg( Makkah) jutaan terimakasih pada Wan dan Hj Abdullah atas keikhlasan anda semua tuh.doa dari cl semoga allah swt murahkan rezeki anda sekeluarga..insyalah..

37 comments:

CM said...

salammm

tu diaa wan dgn cl

CM said...

salam

sapa yg amik gambar CL dan Wan yer???hehehe,CM nampak ada seseorang disitu..

CM said...

salam..

dulu,seminngu sekali CM makan steamboat Johhnys kat Alpha Angle Wangsa Maju..paberettt tu..

liyana said...

Salam CM

Biler CL nak balik Makkah???

taj said...

Salam,


jeng, jeng, jeng...siapa yg seorg tuh...

malek said...

Salam CL

Sungguh murah rezeki CL ni. Semoga mendapat berkat, insyaAllah.

manzlie said...

salam cikgu mas..

wahhh..Ratu trekk lagi..Sapu bersih dia..

emas, perak daan gangsa...taniahhh

wasalam

manzlie said...

salam cikgu mas..

tapi saya kuraennggg sikit kat johnny ni

waslam

manzlie said...

salam liyana..

ahad nih..insyalah

waslam

manzlie said...

salam taj...



shhhhhhhh.............

manzlie said...

salam malek..

alhamdulilah..rezeki...heheheh


waslaam

Abg Mgt said...

Salam,

Itu mesti bekalan yang special tuu...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

pasni CL ada makan2 kat mana lagi norr?

manzlie said...

salam abang megat...

memag best lah..ada macam macam..

waslamn

manzlie said...

salam hajjah zainab..

banyak lagi...dah takmmuat seluar nih kak..heheheheh

waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, rezeki betul sebelum berangkat balik ni.

Amin.

tq.

SUHAIMI said...

salam...

murah betul rezeki CL....

Noor said...

Salam CL..

opsss.. murah arr rezeki.. makan2.. jalan2.. minum2.. tapau2.. heh heh

pssttt cm, sapa arr yang tangkap gambaq tu?? toing! toing!

Salam Taj.. taraaaa, kak ngah baru balik noreh nie.. layan tey jom kat 'Joni'.. layan stimboat tak mampu arr.. ahiks

mnasir said...

Salam.

Tahniah kepada CM (cikgu manis ke)

Selamat kembali ke Mekah dan memulakan tugas di Al Safwah yang telah lama ditinggalkan.

Semoga paparan kaabah nanti akan menambat hati2 mereka2 yang belum kesana dan mengusik jiwa mereka2 yang telah kesana.

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Nampak gayanya, bila dah sampai Makkah kena saie banyak-banyak atau panjat Jabal Nur 10x untuk dapatkan saiz pinggang yang asal. :)

taj said...

Salam,

noor... nak kena tey kat mana?
set timelah.. bila2 pun boleh...

jum... sapa nak join meng-tey

rezeki said...

salam cl

ayat yg tak tahan "dah tak muat seluar ni" ngeh ngeh

takpa, esok2 nanti tempah atau beli seluar yg pakai getah je , fleksibel mcm seluar baju kurung melayu kita kecik2 dulu he he

tak cukup getah, kak ngah boleh sponser, kat kebun dia byk, tapi getah skrap, bolehkan kak ngah he he

S said...

salam,

seronoknya CL, murah rezeki.

bekalan dari kawan2 utk bawa balik mekah.

bekalan dari Bi tentu lebih spesial.

macamana majlis bacaan yasin dan doa selamat utk CL malam jumaat nnt di masjid Muadz??? jadi ke ??

S said...

salam,

ada lagi 3 hari lagi CL bersama kita disini.

lepas tu CL akan berada nun jauh di Makkah.

segala galanya akan jadi kenangan indah dalam diari hidup kita bersama CL dan semua rakan PDKM.

hingga ketemu lagi ujung tahun ni. InsyaAllah.

smoga silatulrahim berkekalan.

Noor said...

Salam..

getah 'skrap'??.. no no.. bucuk arr bau dia.. kang semua gadis2 jelita lari tak mau 'tenet' ngan bang jamil.. tinggal lah kak tipah, cik senah & cik rohani je yang setia menemani.. ahiks..

psstt.. kalu pak itam nak getah tambah kat sluar cerut pun bley gak.. kak ngah supply 'getah lastik (terbey) burung' amacam?? mau mau.. free nyer.. heh heh

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam CL,

Terima kasih sudi berjumpa dgn wan yg tak de apa-apa ni. Wan doakan CL diberkati selalu dan tidak lupakan kami di sini. Sedihnye! Uhuks!uhuks!

Semoga CL selamat kembali ke Mekah, doakan semoga kami semua di sini dijemputNya secepat yang mungkin, andai itu yang terbaik.

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam CM,

Hai! Takkan Mamarazzi yang terrel ni tak dapat nak korek rahsia siapa si pemetik kamera.carila kalau jumpa, ni rahsia tahap maksimum. CL ni antara kita berdua ye!

Catatan Peribadi Rusyaini said...

CL,

Si dia yang datang semalam dgn Wan demam la. Agaknya terlalu sedih CL nak pergi dah. Wan pun tumpang sedih ni!

gebu said...

Salam Abng!!

Adik Yusri nak sgt nak jumpa abang sebelum abng balik ke mekah.
Adik dok area setiawangsa ni
ni no 016-3521640

harap boleh call or sms

terima kasih

br
Yusri-adik mu

PINATBATE said...

Salam Cik Lie..
semuga terus dimurahkan rezeki

مسافر_اسلام said...

Salam semua, wah..banyak sungguh CL mkan ye..makan puas2 ye..nanti bila dah balik sana rindu pulak utk merasai juadah di Malaysia.

Semoga ceria selalu ya..

Salam.

rosli said...

Salam CL dan rakn2,

Tahniah CM, tahniah Wan dan keluarga dpt jumpa CL. Tercapai hajat Wan dan anak2 dan keluarga. Perasaan tu mesti best sgtkan.

CM said...

salam wan


lagi u kata rahsia,lagi semangat mamarazzi cari info..hehehe...ada ni sikit info dah dpt..

safiudin dot com said...

salam sdr,

tahniah CM, 1, 2 dan 3.. ratu pecut.

setuju dengan CM, agak2 siapalah yang ambil gambar CL masa penyerahan bungkusan tu...

jeng, jeng,jeng.... itu kena lah tanya CL sendiri..

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam CM,

Ooo... dah dapat arr... Eleh! sikit je tu! Carigali lagi nooh!

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam Abang Rosli,

Iye.... seronok sgt perasaan Wan. sedih pun ada semua dah bercampur gaul, tambah garam sikit, gula sikit. Haaaaa.... menu kita pada hari ini ialah....hehehehehe..

ainhany said...

salam

alahai dah dapat gak laa kak wan bagi kek lagi tu..kali nie special dan secgret recipe lagi...heheh

semuga selamat pejlanan CL dan semuga kenangan2 ini tetap mjadi hburan di rantauan kelak