MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 21 February 2010

" Selamat Jalan Ustaz Lokman.."

Sempat mereka bergambar di bilik 'studio'PDKm nih bersama ibunyer yang tercinta....alahmdulilah
Bismillah... CL menjamu mereka semua makan Roti Tamis dan sandwich sebelum mereka pulang ke Madinah...alhamdulilah..jutaan terimakasih pada Ustaz Lokman dan isteri serta kawan kawan nyer yang sudi menjenguk" Cl disini..moga mahbrur hendaknyer Umrah mereka semua..insyalah...Selamat Jalan dan Selamat Pulang Ke Malaysia...syukran..waslam
Posted by Picasa

41 comments:

rezeki said...

salam CL

alhamdulillah, semoga selamat mrk semua dlm perjalanan pulang

rezeki said...

salam cl

dah lama tak pukul strike kat komen ni he he

S said...

sakam,

Alhamdulillah.

rezeki said...

salam cl

jadi utk jadikan strike, kena lontor bola tu kuat sikit he he

KAMATO said...

Salam CL, Semoga mereka selamat kembali

S said...

salam,
wah , tahniah pak itam.
kak s ibgat dah no 1. no 2 pun jadilah

rezeki said...

salam cl

nasib baik ada bola kak S mencelah he he

makan apa tgh hari kak S ?

rosli said...

Salam Cl,,

Tahniah pada Rezeki dan Kak S, tahniah juga pada pengunjung rumah CL di Makkah...

rezeki said...

salam cl

cl sarap roti tamis, pak itam sarap roti hamis je he he he

alhamdulillah

rezeki said...

salam cl

ok cl, pak itam nak berkemas, jap lagi nanti nak masuk hutan , tgk apa yang telah kami tinggalkan seminggu

entah bertambah ke ahli keluarga binatang peliharaan kat hutan tu

wasalam

S said...

salam,

CL, seronoknya dapat makan roti tarmis.
tapi kalu gg longgar jangan makan takut patah. hehehehe. sbb roti tu keras sikit.

smoga ust lokman sejeluarga mendapat umrah mabrur. dan sentiasa dalam rahmat Allah.amin.

CM said...

Salam

jumpa CL mesti dapat makan..seronok tetamu semua..

2 soalan untuk pak itam tu

wah dpt no 1 tu sbb semangat balik bulan madu ker?ehem,ehem

soalan kedua: Roti hamis tu adik beradik roti tamis yer?,hamis tu bukan bau yg tak sedap ker?

S said...

salam,

pak itam, kak s masak gulai ayam utan hari ni.

hari ahad makan berdua ngn abg mgt ja. anak cuti hari jumaat n sab2. ayah plak cuti sab2 n ahad.
so , setiap hari ahad adalah hari dating kak s. hehehee.

pak itam masuk utan tu bawa toslet naaa. suluh elok2 takut ulaq sawa melengkaq belit kaki plak. hik hik.

CL, kat Mekah tak dak ayam utan n ulaq sawa noohhh..

manzlie said...

salam rezeki..


taniah...Raja Pecut...top Two lagi..Emas dan Perak..

waslam

manzlie said...

salam kak As.

Taniah..Gangsa...sian Pak itam tak dapat strike tuh.hehehehe


waslam

manzlie said...

salam kamato..

Insyaalah..moga mereka mendapt keredaan dari allah swt...

waslam

manzlie said...

salam rosli...

alhamdulilah...makan apa ari nih..heheheheh lomak ka?


waslam

manzlie said...

salam kak As.

Aduhh kak masak gulai nohhh..
mesti best tuh....


waslam

manzlie said...

salam rezeki...

hati hati tuh masuk hutan..betui kak habaq..bawak lampu suluh nohhh

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

kalau cikgu mai pun cl belanja makan gak..jgn risau..heheheh


waslam

abangsulung said...

Salam,

Fulamak..tabik pak itam. Dpt pingat emas hari, inilah berkat sabar..setelah sekian lama asyik dapat pingat plastik je.. tahniah sahabatku.

Kawan-kawan dalam gambar tu makan roti talam. Saya namakan roti tu ROTI TALAM psl roti tu besar talam. keh..keh..keh.

Org arab jual roti tu tak dibungkus. Keluar je dari pembakar, diaorang bagi seketul cam tu je kat kita. Ada setengah org arab ni nakal, dia kepit bawah ketiak. ngeh..ngeh..ngeh

Kalau tak caya tanya CL..

manzlie said...

salam abang sulung...


BETULLLLLLLLL..........

S said...

salam,

CL,
sebenaqnya kak s sangat jeles tengok gambaq ni. huhuhuhuuuuuu.

S said...

salam,

CL DOAKAN KAK S N ABG MGT DAPT MENUNAIKAN UMRAH SECEPAT MUNKIN. HUHUHUHU ...

CM said...

salam

nk belanja cm mekasih yer,tulis dlm diari ni..

kebab
ciken mandi
ice kelim
ciken kabshah
roti tamis
cake strawberry
nasi beriani

hahh cukup 7 hari...Ya ampuun marah org tu!!!!! nk pi buat ibadat ker nk pi makan tu???ala -ala Maria Tunku Sabri..dlm JJCM

hmmm apapun kita semua krn Allah taala,bri makan tetamu Allah pahala besar

Rozali said...

Assalamualaikum CL

balik drp umrah nanti, kawan2 Utz Lokman tu pasti jadi warga PDKM

Wassalam

Rozali said...

Salam CL

Salam CM

kalau macam tu punya menu, balik drp umrah, anak murid dah x kenal

kerana saiz dah berubah
ngeh ngeh ngeh (pinjam CP)

Wassalam

CM said...

salam Rozali

anak murid tak kenal tak per lagi...kalau suami sendiri dah tak kenal lagi parah!!!!


kita makan sikit2 jer,pas tu tawaf,saie,buat solat wajib dan sunat bebanyak terbakar kalori tu...

silversarina said...

salam,

bestnya ada tetamu dari tanahair ... semoga kita bertemu di studio itu suatu hari nanti :)

manzlie said...

salam kak as..

jgn lah camtuh..nanti akak dang abang mai cheq blenaja jugak nohhh

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

wahh duk tulis dalam diari yer... buku 3 lima cheq camner..? heheheheh

waslam

manzlie said...

salam Rozali..

ye ker nanti anak murid tak kenal....?

waslam

manzlie said...

salam kak sarina..

insyalah moga akan berjumpa disini pulak....

walam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, tak putus2 tetamu datang menjenguk CL. Muga2 Rahmat mencurah2 - Selamat perjalanan pulang.

Amin.

tq.

Azima said...

Salam Cl,

Bestnyer Cl diorang semua dijamu rati tamis tu..besaqnyer roti tu Cl..
kalau skeping tu dh cukup kenyangkan Cl...

Alhamdulillah...Sesiapa yng mengunjungi Cl pasti hpy..dpt lihat kaabah dr atas plus dijamu makan lagi..Tkasih atas kebaikan Cl tu..semoga Allah melipatgandakan rezeki Cl.Amin.

Wassalam.

Kak Sidah said...

Salam CL,

Dah nak balik tetamu Allah. semoga mendapat umrah yang mabrur kepada Ustaz Lokman dan keluarga.

Sedap dijamu oleh CL..

S, Cm, dan lain2 meh kita pakat g ramai2 umrah, bila Cl nak buat ni.

Kak Sidah said...

Salam,

Wah.. S masak ayam utan ari ni yer..sedap tu, makan bedua lagi.

Kejap lagi akak sampai yer hehehe..

S ari tu masa balik kawan akak tu sesat nak balik mah dia rasa macam sesat 100 km, jauh sangat sampai pokok sena. Hari malam gelap..betul.. jalan yang dia bawak tu.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah rezeki...

dan s....

semuanya semakin pecut gamaknya.

wah! tetamu datang dan pergi....
alhamdulillah murah rezeki...

Atikah said...

Salam Cl..

Semoga ustaz lokman sekeluarga selamat tiba di tanah air..

S said...

salam,


kak sidah,

ya Allah sian kat kak sidah sekeluarga.
orang kolompo mai kampung dapat pengalaman kembara dalam hutan.

s pun takut kalau malam2 p kawasan cam tu. tak pernah p lagi tempat kawan kak sudah tu.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

miss roti tamis tu...belanja kak nab arr satu..