MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 17 August 2009

" Terima Bungkusan..."


Salam from Makkah..sewaktu aku sampai di kamar ku selepas sebulan aku bercuti di kuala lumpur.aku telah terima satu bungkusan yang telah diletakkan oleh pekerja ku di dalam kamar tidur ..yakni Pemberian dari pada Kakak Naimah & keluarga yang telah lama datang ke Makkah menunaikan Umrah ketika aku tiada di situ, telah memberikan aku keropok, Serunding, sotong kering....ahamdulilah..terimakasih banyak kak Naimah atas pemberian mu yang tulus dan ikhlas itu kepada ku...akan ku masak nanti pa bila berbuka puasa bersama sama pekerja ku nanti...Semoga allah swt merahmati akak dan murahkan rezeki akak hendaknyer..amin.syukan..wasalam

14 comments:

Hanis said...

salam....1...2...3...???

manzlie said...

salam Hanis...


apa kah gerangan nyer itu...

waslam

cikgu mas said...

salam

awat hanis tu???
1,2,3 tu...setahuku maknernya
I LOVE YOU...ha,ha,ha...harap diampunkan cikgumu ini...

Hanis said...

kanda???? 1,2,3....I LOVE U???? laaaa tak pula ku sangka itu maknanya....hahah

abang...tu laaa dinamakan rezeki abang...haritu abg & kanda kan dah pos kan sardin ke sana...dah dpt ke bungkusan tu???sekurang2nya tak laaa jemu abg makan sardin tu setiap hari....
harini dapat bungkusan makan... esok2 dapat bungkusan ape laaa pulaknye yee... ;-) ....nyakat ajeee.....

Kak As. said...

salam,

akhirnya 1..2..3.. oooppps apa ni, hanis ni boh la gambaq besaq sikit. awat haluih sangat niiih.

CM, those 3 littles words,1..2..3..

CL ni murah rezeki sungguh.

manzlie said...

salam cikgu..

hmmm cikgu nih ada aje dia ...


waslam

manzlie said...

salam Hanis..

rezeki dik ooi..orang bagi..alahmdulilah...


syukran

waslam

manzlie said...

salam kak As...

alhamdulilah..mura gak rezeki nih...nak join meh lah sini..


syukran

waslam

Hanis said...

salam

mama..1..2..3 tu bukan ape mama...hanis test jee...dapat dak no.1 tu....kanda mas....no.1 yang terbaik kan? ;-)

atas permintaan mama...hanis bg hak besaq lg dah nie..harap2 hak nie tak nampak pelsu laa dah...abg & kanda...sama dak?

manzlie said...

salam Hanis...

heheheheh sapa tuh didalam gamabr tuh..


waslam

rezeki said...

salam cik lie,
alhamdullilah, murah rezeki.

manzlie said...

slam Rezeki..

alahamdulilah...semua nye dtag degn Izinnyer..

waslam

Atikah said...

Salam cik lie...

Semakin murah rezekie cik lie...

Tahniah hanis, dpt no satu... lawan kak mas.... he.. he.. saya memang tak leh nak lawan ngn kak mas cos tenet kat umah dah tiada sekarang nie...

manzlie said...

salam Atikah..


alhamdulilah....semua nyer ini dari Izinnyer tikah..

syukran

walam