MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 26 September 2009

" Tetamu - tetamu Allah pada bulan Ramadan lepas.."

Pembaca dari Blog atas nama nick Ummi Wafa dari Yanbu...ksa
Pembaca setia dari Riyadh saudra ku Azrai...

Saudara Azmi Bogart dan NoorAzli dari Kg. Pandan kl....
Saudara Mohd Hanis dari Fayroos Travel - mekasih nooh bawak ubat cheq...
Saudara ku Zailan dan isteri dari Shah Alam...pembaca PDKM


Kepada mereka semua dan yang lain lain jutaan terima kasih kerana sudi menjenguk ku di sini ketika bulan Ramadan Lepas..Syukran ..waslam

35 comments:

My Life said...

salam... alhamdulillah rezeki cik lie di bulan ramadhan tu....

manzlie said...

salam my life...

alhamdulilah..


waslam

Ummi Wafa (UW) said...

salam cik lie

Seantero laa tatap gambar ummi wafa sekeluarga bersama blogger ayahanda dan bonda :D

walaupun setiap hari masuk 'umah' CL, tp ummiwafa jarang tinggal jejak. Segan dengan tetamu tetap CL spt CM,AZ,Hanis,Imran,Pinat,Datin Nija & etc (x tersenarai ramai sgt) mrk tuu cam dah kenal lama :D baca ajer laaa story mereke merebut trek..hihihi..sonok juga

terima kasih sekali lagi utk jemputan malam raya hari tuu.

Salam ukhuwwah
UmmiWafa
Yanbu Al-Sinaiyyah

Ummi Wafa (UW) said...

UmmiWafa dr blog Indahnya Ciptaan Tuhan. Tapi rumah tuu dah bersawang, hihihi lama tak update, kalau sudi masuk, sila2 kan lah :D

manzlie said...

salam Ummiwafa..

mekasih kerana sudi menjenguk sya di malam hari raya..rasa seronok sekali dan hepi tak terkata...malam raya yang penuh bermakna..
syukran again..

waslam

manzlie said...

salam ummi...

insyalah

IBAN MUSLIM said...

Menarik juga merakam wajah berlatarkan Majidil Haram tuh...

silversarina said...

Bercita-cita untuk bertemu CL bila ke Mekah nanti InsyaAllah .

Ayah Zain said...

Salam CL,

Alhamdullilah dapat juga az masuk umah cl kat KL ni. Anak buah mrszain bagi pinjam laptop.

So CL tak sunyi kat Haram kan? ramai tetamu datang melawat. Salam perkenalan ngan UW. Kat sini walaupun baru, semunay macam dah kenal lama, betul tak CM, Hanis,

Jap Lagi az nak singgah sarapan pagi kat umah datin kat Pucong. Nasib baik adalah cokelat yang datin tunjukkan dulu. ngeh ngeh

cikgu mas said...

salam

aiik Azrai dgn Azli cam sebaya jer,,ye ker???

ciklie bak IC cikgu nk tengok...umur berapa dah ni???tgk cam jejaka 23 th jer,hehehe

cikgu mas said...

salam

waaah AZ nk pi umah datin,Cm yg dok sepelaunng jer dr umah datin tak pernah sampai lagi...tp Cm haraplah terserempak datin kt pasar borong sri kembangan ker,101 puchong kaa...salam untuk datin,datin pandai masak AZ,mesti sedap punyer hidangan dr datin tu..

az drive safely masa balik pontian nanti...salam untuk mrs zain..

zairin said...

Salam Aidilfitri Cik Li. Ini adalah kali pertama saya menghantar msg kpd Cik Li walaupun saya selalu mengikuti laman web ini. Terima kasih sebab selalu memberikan info terkini dengan gambar2 terkini di Masjidil Haram. Kali terakhir saya dan keluarga ke sana pada tahun 2008. Masa tu dataran yang baru itu dalam pembinaan dan kami tinggal di sebalik dataran itu. Kalau Cik Li berkesempatan ambillah gambar2 sekitar supaya dapat mengimbau kembali tempat kami tinggal di sana.

Jaga kesihatan ye Cik Li.

Cikgu Zairin

Yem0805 said...

Salam CL,

Alhamdulilah CL dapat bertemu mereka sempena Ramadhan..semuga saya menjadi tetamu Allah juga tetamu CL

uncle pet..!! said...

dan mncelah gk azral p jmpa cik lie no.. ahiksss..

manzlie said...

salam Uncle pet..

bila lagi nak mai jumpa cheq kat sini...

waslam

manzlie said...

salam yem..

insyaalah semoga yem akan dapat dtg jua ke sini..dng izinnyer..

waslam

manzlie said...

salam kak Sarina...

Jom lah ke sini...insyaalah ada lah tuh rezeki nyer...

walsam

manzlie said...

salam cikgu mas...

ye ker kami cam adik beradik....alhamdulilah..dengar tu azrai...tul ker.heheheh


walsam

manzlie said...

salam Iban Mulsim...

memang menrik gak tuh..dah situ lah tempat yang the best to snap photo berlatarbelakang lkan masjidilharam

wasalam

manzlie said...

slam ayah zain..

wahh seronok nyer ayah zain nih duk melawat semua kekawan kita nooh..az jgn lupa makan kan untuk cheq sekali..tapi jgn amik noohhh strawberry tat cheq tuh..datin jgn lupa noohhh..

waslam

manzlie said...

salam zairin..

alhamdulilah..mekasih kerana cikgu sudi memabaca blog sya..insyalah akan sya cuba paparkan gambar gmabar tersebut...

waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Cukup tenang, jernih, aman tak dapat di gambarkan sedemikian, sewaktu disana.....

Amin.

tq.

manzlie said...

salam Hilmy..

itu lah kebesaran baitullah...


syurkan

waslam

Rahmah said...

Salam Aidil Fitri Cik Lie,
Wah...seronoknya tengok gambar-gambar tetamu Cik Lie disana. Semuga Kak Rahmah juga dapat berjumpa Cik Lie satu hari nanti...insya Allah...

Noor said...

Salam CL..

amboi.. ramai nyer sedara mara mai ziarah CL.. misti seronok kan.. walaupun sorang diri diperantauan.. namun dengan kehadiran para saudara se'blogger' pasti terubat rindu pada kampung halaman.. CL jamu apa kat depa semua??

psstt.. bilalah kak tipah & cik rohani nak p ziarah CL??

ngeh ngeh ngeh

manzlie said...

salam Rahmah...

hmmm ramai gak tapi seronok..kalau cik rahmah dtg sini jang lupa mai nohh..

waslam

manzlie said...

salam cik Noor..

terasa bila jumpa orang kg terubat jugak lah rindu kat mesia tuh...
cik tipah and cik rohani kena lah ajak abg jamil jadi muhrim nyer..baru leh mai kan...

waslam

cikgu mas said...

salam cik lie n cik noor

amboiii mengamuk cik hasnaaaahh,tak dpt ikut,,abg jamil bwk cik tipah ngan cik rohani jer,,,ada jugakk yg kn korek bijik mata ni,hehehehe..

KSPulau said...

Salam CL.
Harap2, dpt jumpa CL nanti, InsyaAllah

normala said...

Salam CL,

Bertuahnya dapat jd tetamu Allah di bulan ramadhan. Pas tu dapat pulak berkunjung ke rumah CL. Moga2 tuan rumah dapat berkat dr kunjungan tetamu2 mu itu.

Harapnya akak pun diterima menjadi tetamu CL nanti.

manzlie said...

salam KS Pulau..

insyalah ada rezeki jenguk jugalah sya di sini yer...

waslam

manzlie said...

salam Normala..

takda mslah..nanti mai makkah dtg jer jenguk jenguk rumah sya disini gak tau...insyalah sya sedia membantu....

waslam

Hanis said...

salam abang,

Ya Allah...sedihnye...lama hanis tertinggal entry2 di blog abang nie...

Alhamdulillah, sekurang2nya ramai juga "orang kampung" datang menjenguk abg di sana...& ye seronoknye thn nie..mlm & hari raya ade tetamu istimewa...tak laa terasa sunyi abg berasa di sana...kak UW, apa kata pas nie akak juga masuk trek bersama kami...rasanya kak UW juga hebar memecut nie...lihat e3 nie aje dah dok no.2..

p/s...kak noor...hanis nak minta tolong kirim sesuatu boleh dak..aritu akak dah kirim ubat kat abang..nie hanid nak kirim salam kongsi sama nama kat Mohd Hanis... ;-)

manzlie said...

salam Hanis..

tu lah tahun nih beraya seronok sekali..dapt ramai kekawan yang sudi menjenguk abg...

aaaikk kirim salam kak Mohd Hanis...heheheh


waslam

Zailan said...

Salam,

Saya dari Subang Jaya lah CL.