MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 20 September 2009

" Last Ramadan - Berbuka bersama SEMUA Pekerja Housekeeping.."

Kami Berbuka di didalam Bilik....semua duk prepare menghidang makanan ...
Percaya tak hampir seratus pekerja Housekeeping boleh masuk dalam bilik tuh berbuka puasa..?

Penulis blog pun bersama menikmati juadah berbuka puasa nih yang telah di sponsor oleh saudara ku Safiudin...alhamdulilah..terima kasih...
Gembira staff Housekeeping untuk kali terakhir berbuka semalam...Insyaalh tahun depan ada rezeki boleh lah berbuka macam nih..seronok tau...
Tak sabar menunggu masuk waktu berbuka tuh...syukran..waslam




13 comments:

cikgu mas said...

salam..

macam kenduri doa selamat yer..

cikgu mas said...

salam

aiik di hari raya pun CM no 1 ni!!!!...memang CM peminat no 1..conform dah..

manzlie said...

salam cikgu mas...

Selamat Hari Raya...
Balik kg di Malaka..
No satu cikgu punya..
memang Ratu trek belaka..

alhamdulialh..kalau kami buat kehnduri memang camtuh jugak..

waslam

cikgu mas said...

salam..

tapikan,ku mencari seseorang yg ku ingati dan kenali tapi tidak kelihatan,yang ada hanyalah seorang kawan berkot hitam berambut ala castello (rosyham noor dlm filem gangster)

P/S : Rezeki ..jagindas tu filem lama..saya rasa castello lah sesuai untuk yg berambut cam tu...

manzlie said...

salam cikgu mas...

saya ada jugak seorang jejaka yang berkot Hitam ala ala 007 - Bond ...James Bond...nak tau tak sapa?

waslam

cikgu mas said...

salam

aiikk ada james bond pulakk,ciklie ker?hah bagitau cikgu sapa?amboii nk hero omputih jer,rambut mr bond tak mcm tu..

p/S : Ciklie sebut James Bond teringat pulak pada seorang sarjan polis di balai bukit puchong,entah2 dia ker,??ngeh,ngeh,ngeh

rezeki said...

Salam cl,
betul cm, mcm kenduri nak nikah je ngeh,ngeh,ngeh

mana pengantinnya

cm, castello ganas sgt , dia pakai spetol
jagindas pakai keris tumpul ngeh,ngeh,ngeh

manzlie said...

salam cikgu mas....

cikgu jgn terkejut..James Bond nih pakai kot tau time raya....seronok dia....

p/s: sarjan tuh dah pencen lah ..boring kes sya nih lewat jer depa buat..

waslam

manzlie said...

salam Rezeki...


jagindas pakai keris tumpul..ye ker
heheheh

waslam

Ayah Zain said...

salam Manzlie,

Subhanaallah, ramainya umat islam di Haram. Moga ALlah menerima amalan mereka.

manzlie said...

salam ayah zain..

insyalah...semoga allah meneriam nyer dan memebrkati mereka..


wasalm

safiudin dot com said...

salam sdr,

alhamdulillah syukur ke hadrat Nya. tertunai jua hasrat dan cita-cita saya.

sesungguhnya saya panjat kesyukuran dan jutaan terima kasih dengan bantuan dan kerjasama sdr acara ini dapat dilaksanakan dengan jayanya.

hanya Allah yang dapat membalasnya.

sekadar berkongsi apa yang termampu....

manzlie said...

salam saudra Safiudin..

alhamdulilah jugak dan jutaan terima kasih atas pembertian ikhlas dari saudra..semoga allahs wt memebrkatai usaha saudara jugak..insyaalah

waslam