MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 14 September 2009

" Terima Kiriman Ubat..."

Salam from makkah....alhamdulilah...2 malam yang lepas sya telah menerima kiriman ubat yang telah di berikan oleh Cik Noor kita dari Kuala Lumpur...betapa gembira nyer saya bila mendapat kiriman tersebut yang telah di amanahkan oleh beliau melalui Fayros Travel..bila dah dapat ubat hati pun senang lah sikit..almaklum lah dah hampir sebulan terputus bekalan ubat BP nih...cuba gak beli yang disini tapi tak tau lak kenapa tak berapa serasi agaknyer..tu sal mesti nak jugak bekalan yang terdapat di Mesia nih...pada Cik Noor dan Uda mekasih atas keikhlasan dan kesudian anda menolong saya..semoga allah swt memberkati anda berdua dan tidak ketingalan jugak pada Kak Shila/Mohamamd Hanis....syukraun waslama

34 comments:

rosli said...

Sdra Azli,

Saya harap tuan dapat jaga kesihatan sebaik mnugkin. Makanan kena jaga sbb bila umur dah lebih 40 ni penyakit senang sangat nak kena.

hilmyiskandar said...

Salam.

Semuga sihat sepanjang Bulan Barakah ni. Dimuliakan tugas sedemikian......

Amin.

tq.

yuyee cap limau said...

salam CL
saya tak mampu nak kirim ape-ape
hanya doa mampu saya kirimkan untuk kesihatan CL..
CL makan ubat betul-betul tau..jaga kesihatan..

bonda said...

salam cik lie,makan lah ubat tu....moga sihat....xkan turun bp klu dah xmakan ubat...kenapa cik lie boleh putus bekalan ubat?? xboleh bawak bykbyk dr mesia ke???. baiknyer cik noor tu..yer......jgn makan masin sgt dan ambik masa rehat..kerja ibadah n rehat kena seimbang cik lie..sy doakan cik lie akan sihat selalu...

Hanis said...

Salam abang,

Alhamdulillah akhirnya sampai juga bekalan ubat yang abang perlukan. Jaga kesihatan & makan ubat k...semoga abang sihat selalu.
Terima kasih pada Cik Noor, pertolongan itu cukup besar maknanya.

PINATBATE said...

Cik Lie..
mudah-mudahan sentiasa sihat...

manzlie said...

salam Rosli..

ye lah..sya kena BP nih masa umo 30 tahun lagi...mekaish ats peringatan saudra tuh

wasalm

manzlie said...

salam Hilmy..

mekasih atas doa mu ituh..


waslam

manzlie said...

salam adik Yuyee yang comel..

mekasih atas doa adik tuh..

syukran

waslam

manzlie said...

slam Bonda...

dah memang kerja kena lebih masa lah skg nih bulan puasa...dri jam 12 thengari nari nih smapi ke subuh besok baru habis kerja..
alhamdulilah..melayan tetamu allah amat lah penting Bonda..

waslam

manzlie said...

salam adik Hanis..

alhamdulilah..dah dapat ubat dah..meksih lah kat cik Noor tuh kan..

waslam

manzlie said...

salam Kak Pinat..

mekasih atas doa akak tuh...


waslam

My Life said...

terima kasih untuk cik noor atas kiriman ubat untuk ciklie.. jaga kesihatan ciklie.... jaga kesihatan untuk kami semua.. semoga dalam lindungannya.. insyaallah

Atikah said...

Salam,

Semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik buat abang...

Alhamdulillah... n beruntung abg dpt kawan cam kak noor... ingat kat kawan yang jauh nun di Makah...

Noor said...

As Salam CL & fren..

Alhamdullilah, dah sampai ubat yang ditunggu2.. ubat hanyalah ikhtiar untuk menyembuhkan penyakit.. penyembuh yang sebenar hanyalah dari Allah.. semoga CL sihat dan dapat meneruskan kerjaya & melipat gandakan amal ibadat..

psstt.. akak cuma perantara antara uda aka nash dan fayroz travel je..

manzlie said...

salam My life..

terima kasih atas doa adik tuh..aminn

waslam

manzlie said...

salam dik Tikah..

alhamdulilah...terima kasih atas ingatan adik tuh..

wasalam

manzlie said...

salam cik Noor..

alhamdulilah..akhirnyer sampai gak uba tuh dari kiriman dan ikhtiar ci noor..somag allah swt memebrkati anda semua yang menolong dan mendoakan kesihatan sya ..

wslam

KSPulau said...

salam...
idoakan sihat sentiasa

kak jose said...

salam cik lie,
semoga dgn memakan ubat itu dan dgn izin dr Allah swt bp cik lie akan stabil.

jaga kesihatan n take care.

salam dr kak jose n keuarga.

manzlie said...

salam kak jose..

alhamdulilah dan mekash atas doa akak tuh..

semoga allah swt memberkati akak sekeluarga jua
waslam

manzlie said...

salam KS Pulau..


mekaish atas ingata dan doa mu ituh..

waslam

IBAN MUSLIM said...

Alhamdulillah...semoga Allah kurniakan kesihatan yg baik untuk chelie...

SUHAIMI said...

salam...
Jaga kesihatan....moga2 sentiasa sihat

My Life said...

amiin.. isyaallah tekanan bp ciklie akan kembali normal.. bersabarlah, dugaan buat ciklie tu..itu menandakan allah sayangkan ciklie..

manzlie said...

salam iban musli,

mekasih..

waslam

manzlie said...

salam suhaimi..

mekasih atas doa mu ituh..

waslam

yuyee cap limau said...

Salam CL
nak ucapkan selamat hari raya
maaf zahir dan batin..esok pagi-pagi lagi nak balik kampung..tata

manzlie said...

salam yuyee...

amboi adik kita nih..dah ada mood raya lak dia nih...Selamt Hari Raya jugak kat adik YUYEE CAP LIMAU... kirim slam [pada UPIN dan IPIN yer..

waslam

Ayah Zain said...

Salam CL,

Ayahzain tak dapat masuk kat n3 ni sebab kat ayer Baloi ni semalam blackout. lepas terawih ayah terus tidor,

Moga lie dapat jaga kesihatan, ubat tu penyebab jer, yang menyembuhkannya Allah swt.

Salam ceria dan salam aidilfitri.

manzlie said...

salam ayah zain...

mekasih atas ingatana ayah zain tuh...

waslam

rezeki said...

Salam CL,

kita serupa ngeh,ngeh,ngeh
tapi saya ambil invoril cuma 5 mg
2 bulan sekali pegi periksa last 5 hari lps 130/90 . alhamdulilah

safiudin dot com said...

salam sdr,

wah, wah, wah dah ada dr peribadi.
(gurau aje...)

apa2 pun beringatlah bila menjamah apa jua makanan.

safiudin dot com

my son said...

Salam Abg Lie,

kerja, kerja gak.. kesihatan kena jaga gak.. k
insyaAllah semua selamat.

cuma kalau boleh sy minta abg lie g jumpa Dr & bincang untuk tukar ubat.. sbb ubat ni (bukan jenama tapi kandungannya tu ) kurang sesuai utk kita org lelaki ..faham2 jer lah.. (side effect ubat tu x bagus utk lelaki )

semoga beroleh kebaikan untuk semua