MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 22 May 2009

" Jom Tengok Alsafwah Hotel - My place Part 2"


Cantik tak gambar kat dinding tu....

Sempat jugak nak posing ni kat Lobby Hotel
Lobby Lounge dah siap tu..sini lah leh lepak lepak minum
Dinding Lobby hotel yang telah di ukir dengan ukiran tangan




15 comments:

Azemi Ali said...

Salam en. Azli,

Tahun lepas saya menginap di hotel Khinda AlShoudary.. hotel tak ada bintang rasanya.. tak ada tingkap. Satu level cuma ada 5 bilik sahaja. Tak boleh lawan hotel Al Safwah..hehehe Maklumlah menang pakej umrah percuma. Tapi nilainya tinggi RM6,000.00 seorang.. Macam kena tipu pun macam ada..hehehe.. Tapi Alhamdulillah dah sampai kesana.. Dan harap dapat ke sana lagi. InsyaAllah.

PINATBATE said...

Subhanallah..
cantiknya ukiran kat dinding tu..tu ker ukiran egyptian tu?

manzlie said...

salam saudara Azemi..

wahh bagus lah kalau macam tu..alahamdulilah, saudara adalah insan yang beruntung terpilih kan..

waslam

manzlie said...

salam Pinatbate..

entah lah..kalau tak slah mahgribi style..
sukran
wasalam

Azemi Ali said...

Alhamdulillah.

Allah s.w.t menjemput kami ke sana dengan cara itu. sebagai tetamunya. Walhal sebelum itu kami tak pernah berangan nak ke sana. Namun sekarang kami pulak berangan nak menunaikan haji. Itulah hikmahNya.

manzlie said...

saudara Azemi...

alhamduliah..ada niat nak tunai kan ibadah haji..semoga allah murah kan rezeki saudra dan mampu nanti ke sini..insyaalah

wasalam

Abg Megat said...

Allah-huakbar,eloknya.
Bila la nak boleh duduk kat sini.
Tengok gambar pun dah ok laa.
Nanti saya p sana nak, minta Che Li bawa jalan kat situ, boleh ka?

NGINAP SRENGENGE said...

salam anakanda,

ayahanda pun sekali ni kalau ada rezeki dan sihat,nak bawa bersama ibunda ke sana.Insyaallah.Kalau dapat durian runtuh di mana2 'pokok durian',nak menginap di hotel anakanda.Nak rasa juga nikmat di dunia sebelum menutup mata.

rezeki Allah melimpah-ruah.Pohon Mu Ya Allah kurniakan sama pada semua ahli peminat blog anakanda azlie ni.

wassalam,cintailah kami semua Ya Allah.

manzlie said...

salam abg megat..

boleh no problem..dtang je nanti saya bawak lah Hotel Tour"

sukran

wasalam

Intanterpilih said...

saudara azli,,
bestnyeeee
mmg masa kat makkah ari tuh saya selalu ckp kt ayah "nanti kalu datang lain kali nak duduk hotel ni..ayah kata..berangan!!!(masa tgk dari luar)....tgk kat dlm mcm ni..lagi la...bestnya....dah la dekat ngan al haram!!!turun je trus masuk masjid...iskk....kalu gi sana dpt dok kat hotel mcm ni bestnyeeeeeeeeeee

manzlie said...

salam ayahanda..
jangan risau kalau ayahanda jadi menginap disini boleh lah saya bagi Diskaun room rate...

Thank for the Doa for all of Us'

wasalam...

Kak As said...

salam,
nak bawa abg Megat sorang je ke?
Kak As ni macamana?

dah pesan kopi Ali kat abg Megat ke?
nanti Kak As bawa serunding daging untuk Cik Lie na.

manzlie said...

salam kak As,

nanti dtg sya bawak ronda ronda kat sini..inysalah


wasalam

manzlie said...

salam intan..

kalau nakstay sini bagi tau lah..leh say bagi diskaun rate...no problem
wasalam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

baru nak komen...tak per kan? better late than never..
sungguh cantik hotel tempat cl keje nih. teringin nak gi jengok2 ...