MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 18 May 2009

" Ikea Jeddah "

Entrance dari Escalator bawah parking area
Wahai CM jangan lah ' anti ' kami beramai ramai ni....

Pergi Jeddah naik GMC ni lah....

Kat entrance dari kawasan Parking Bay....



Salam from Mekah....semalam hampir sehari suntuk aku keluar dari Hotel pergi ke Jeddah untuk mencari barang barang 'Decoration" for my VVIP room and suite rooms..so kami pun pergi lah ke Jeddah dengan menaiki kereta Hotel Al safwah ni GMC brown colour gambar no 3 tu...kami pun masuk lah dalam gedong Ikea untuk mencari barang2 keperluan untuk 'deco' my rooms..hampir puas melihat tiada satu pun yang berkenan di hati...tiba tiba aku terlihat sekumpulan "buaya" yang masih di dalam sangkar tu ( Gambar no 2) terus aku tersenyum dan teringat seseorang kawan baik ku di M'esia..apalagi cepat cepat lah aku rakam kan gambar tu..heheehe jangan marah yeee CM gurau je tu.....dengan perasaan hampa kami pun keluar dan cuba mencari di tempat lain pula ...wasalam

6 comments:

CM said...

salam

Deeesyuummm sebijik untuk cik lie...ada ker binatang ni jugak yang ditunjuk yer..

"belilah lah sekor wat bantal peluk,bangun pagi dah tak dak hidung kena baham makhluk ni..

Berpinar bijik mata,tengok makhluk ni bertindih-tindih..buaya arab la tu...

Laalaa said...

cantik lah batal merah yang ada tangan tu... bestnya dapat shoping kat IKEA.

Atikah said...

salam En lie... saya nampak boye kat dalam itu gambar... :)

Tp boye tu baik je nampak...

aznaz said...

salam cikgu mas...

DAri pada saya peluk buaya baik peluk orang...hehehe tul tak..dah atikah...memamg betul boye sini semua baik baik belaka...

wasalam

aznaz said...

salam laala..

pergi je kat Dmansara utama tu..banyak...

wasalam

Atikah said...

Salam en lie,

Nak peluk orang cepat ler cari memnye... cari mem arab en lie... he.. he... Org kata mas kahwin org arab mahal... betul en lie?