MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 23 May 2010

" SoLaT/TaWaF SuNaT / DhUhA. ..."

Disinilah Cl duduk pagi tadi...sambil mendoakan titipan dan kiriman dari anda semua...alhamdulilah
pagi tadi tidaklah berapa ramai sangat Jemaah..cuma mengambil amsa 13 minit untk bertawaf sunat...syukur alhamdulilah..
Hari nih cuaca agak terik sikit...49c kot..alhamdulilah...
Posted by Picasa

50 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum CL


Wassalam

mysabani said...

Assalam CL
waduh.....sayu, rindunya padamu Baitullah

mysabani said...

CL
doa-doakan kami semuga dapat lagi mengunjungi lagi Baitullah

Azima said...

Salam Cl..

Bertuahnya Cl krn slalu dapat solat dpan Kaabah tu..Syukur padaNya.

Tkasih Cl krn slalu titipkan doa buat kami warga PDKM..Hanya Allah jua dapat membalas segala kebaikan CL tu..

mysabani said...

Tahniah Rozali

manzlie said...

salam rozali

taniahhh


raja pecut PDKM..Emas


waslam

Rozali said...

salam cl

musim haji
tempat selalu penuh dgn jemaah
sembahyang sunat dan berdoa

manzlie said...

salam mysabani..

taniahhh


perakk dan gangsa


waslam

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

Alhamdulillah dipermudahkan CL bertawaf & bersolat dhuha. Moga dimakbulkan segala doa CL. Amin.

VpeaceV

Tahniah Atuk Rozali, raja pecut.. :)

manzlie said...

salam mysabani


insyalah nanti cl doakan yer..


waslam

manzlie said...

salam azima

alahmdulilah..ni pun semua berkat doa dari anda semua jugak


waslam

manzlie said...

salam U..

amennn


insyalah

waslam

manzlie said...

salam rozali

benr tuh...tempat tuh memang selalu penuh gak..

waslam

Kakzakie said...

Salam CL,

Alangkah bahagianya kalau dapat peluang seperti tu. Solat sunat benar-benar di tempat mustajab untuk berdoa. Tambah2 lagi tawaf hanya 13 minit nyata memang tak ramai org. kan.

Moga doa termaqbul jua hendaknya. Amin....

Rozali said...

salam cl
terima kasih

salam mysabani
taniah, t/kasih

Azima said...

Tahniah Atuk...
Tahniah Mysabani

Saya slalu berdoa agar bila ke sana nanti..Allah mempermudahkan urusan saya di sana..semoga dpt peluang bersolat dan berdoa dekat dgn Kaabah dan tempat2 mustajab yg lain..InsyaAllah..

Doa2kan juga yer CL..Mekasih..

Rozali said...

salam cl

salam Azima
salam U
terima kasih

Wassalam

manzlie said...

slam kakzakie


alahmdulilah...syukur nikmat yang diberi allah swt pada saya..

wslam

manzlie said...

salam azima


insyalah ...nanti adalah rexeki tuh


waslam

SiNoMoSa said...

salam cl,

alhamdulillah diberi kesempatan dan peluang
gunakanlah sebaik2nyaf

amir said...

salam shima


alahmdulilah...betul tuh...

syukur rasanyer


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah hj rozali, mysabani...

benar-benar sayu, damai...

rezeki said...

salam cl

rasa seronok dan nikmat berada dipenjuru hajarul aswad

syukur cl sentiasa dpt berada di sana

rozaini said...

Salam CL, doa-doakan kami juga ye CL, agar perjalanan umrah kami dipermudahkan segala urusan.

Kami berangkat pada 26 mei nih.

maklang said...

salam Cik lie...masak apa hari ni...?? he..he..

KAMATO said...

Salam CL, Syahdu tenguk.... 49 tu panas betul tu

Abg Mgt said...

Salam,

Rindu dah nii, nak p makan masakan CL nanti....

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Rozalidan mysabani,

CL, bestnya dapat solat sunat dhuha di`situ setiap hari, solat magnet rekzi ikut apa yang saya baca dalam satu buku tu.Amin.

rosli said...

salam CL,

TK atas doa CL utk kami semua, jutaan terima kasih

manzlie said...

salam rosli..


alahmdulilah...syukur...moga doa dao kita akan di terima olehnyer..insyalah


wsalm

manzlie said...

salam abang megat...


tak sabar nak tunggu abang dang kak as mai niii



wsalm

manzlie said...

salam rozaini


alhamdulilah...panas jugak...


waslam

manzlie said...

salaam maklang...


masak biasa ajer...

heheheheheh


waslam

manzlie said...

salam rezeki


syukur nikmat nyer



waslam

manzlie said...

salam kamato..


yup panas tuh...tapi syukur...allhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam saffiudin


alahmdulilah...sayu dan damai rasa hati ku


waslam

Abg Mgt said...

salam,

CL,
smoga sihat selalu.
lambaian Kaabah.
aura mu menggamit rindu.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah terima kasih CL kerana doa tersebut.

Amin.

tq.

Kak Sidah said...

Salam CL,

Cuaca terik, terasa tak panasnya cl..masa buat tawaf tu..

terima kasih cl doakan kami semua..hanya allah yang membalasnya..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

Alhamdulillah...CL mempunyai peluang sebegitu berharga..mampu solat , tawaf dan berdoa di hadapan Kaabah. Amin!

mama ju, said...

Alhamdulillah Bahagia di sisi Tuan Hj!

Zie said...

Salam CL,
Alhamdulillah, syukur atas nikmatNya yang tak terhingga.

manzlie said...

salam zie...


alhamdulilah....bahagia dgn nikmat yang di beri...


waslam

manzlie said...

salam hilmy...


alhamdulilah...moga sampai hajat dihati...insyalah


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


syukur alhamdulilah...moga kita semua di berkati olehNyer..


wsalm

manzlie said...

salam mamaju...


syukur bahagia hendaknyer..

wasalam

manzlie said...

salam abang megat.a..

cl pun duk menghitung hari menungu kedatangan abang megat..


wslam

manzlie said...

salam kak shidah...


alahmdulilah...kita harus senantiasa berdoa padanyer dan ingat akanNyer...



wasalm

che na said...

Salam CL,

Gambar CL ni mengingatkan kisah2 tawaf dan solat depan Kaabah. Close-up yg hampir dgn Kaabah myebabkan sy semakin rindu pada Baitullah

Haslinda said...

Alhamdulillah..terubat rindu dpt tengok close up kaabah. Masa buat haji..ramai sgt manusia ...harapn dapat kembali ke mekah..bertawaf lebih hampir dengan kaabah sembagaimana waktu luar musim haji. Tolong doakan semoga d murahkan rezeki dapat kembali ke tanah suci. Insyallah