MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 28 May 2010

" CuAcA TeRiK SkG..."

Keadaan skg di MH agak terik sedikit...
Hampir 50c degre
Subhanallah
Posted by Picasa

52 comments:

taj said...

salam CL

taj said...

Salam....

panas ek...alhamdulillah

taj said...

Salam,

hari orang cuti wesak...tapi taj keja

taj said...

Salam CL...

rasanya ramai duk santai ni...menikmati cuti wesak

taj said...

Salam,

yg lelakinya..pergi solat jumaat...

taj said...

Salam,

CL...how r u?
dah gi tawaf sunat?
titip doa utk Taj

taj said...

Salam,

apa khabar orang itu...:)

taj said...

Salam CL,

pagi td bekfas ngan hanis, syima, noor, pijal, umi & hubby...

taj said...

Salam,

mana depa yg laien nih...

taj said...

Salam,

CL...tak lama lagi dpt jumpa ek ngan abg megat dan kak As..

nanti nk jamu apa?

taj said...

Salam,

CL dah bekfas?

taj said...

Salam,

50c degre....
aduhhh panas terik ek..taj lum pernah lg temu sepanas itu...umrah hari itu plg tinggi pun 38c aje...

setiap kepayahan ada ganjarannya...alhamdulillah

Mohd Shukri Hussin said...

waalaikumussalam warah matullah..

Mohd Shukri Hussin said...

saya tumpang lalu je..

taj said...

Salam,

Dik Shukri...silalah lalu

manzlie said...

salam taj..


taniahhhhratu trekk PDKM


wsalm

manzlie said...

salam taj..


taniahhh


emas, perakk dan gangsa


waslam

manzlie said...

salam taj..


top 12 lagi


taniahhh


waslam

manzlie said...

salam mohd shukri


taniahhh


raja potong..


waslam

manzlie said...

salam taj..

ohhh mesia cuti yer..wesakday


wsalm

manzlie said...

salam taj


bila nak mai sini..jumpa si 'dia'


wsalm

taj said...

Salam,

InsyaAllah dgn izinNYA dan berkat doa CL...dpt lg Taj ke sana bln Okt ni...doakan ye CL

Ummi Humaira said...

salam CL...

taj dok sembang sorang2 ni ...

kak ummi mncelah nooo...

taj cepat tulis surat wasiat tu ... akak pun tak sabar nk jumpa si 'dia' tu...

boxhousestudio said...

salam cl

salam taj..panas terik pun hebat memecut ni...

tu yang BHS tak tinggai cermin mata hitam setiap saat dan ketika... alla macam taj tu..hi hi hi...gurau arr...

manzlie said...

salam taj..


insyallah


waslam

manzlie said...

salam kak ummi


nak jumpa jugak ka dgn si dia tuh...?


waslam

manzlie said...

salam boxshouse..


respek akak ton pakai spek mato golap...geng GPK lah niii


wslam

Ummi Humaira said...

salam CL.

dgr2 CL nk blk msia Jun nnt , betul ke??

harap2 sempat akak jumpa CL di sana . ..insyaAllah jadual ksana 4 Jun nnt (15 hari) tp ke Madinah dulu

Ummi Humaira said...

salam CL..

td kami bekfes dgn geng , jd ada le pesan memesan ... he he he kalu taj sempat tulis surat 'wasiat' tu , kena le jumpa .

taj said...

Salam...

kak BHS...alahai pakai spek itam...dah jadi trademark dah...kira group GPK lah tuh

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, dh kat KL, kat sini masyallah, panas terik juga, alhamdulillah

gelap nak hujan besar, tapi tak hujan lagi hehe

taj said...

Salam,

alahai kak umi...mmg kena jumpa pun...jumpa CL lah...semmg akak nak jumpa CL kan...sayang ke sana kalau tak jumpa CL...

rezeki said...

taj

pak itam punya spek pun besar juga,besar pelempang hehehe

taj said...

Salam,

Kak Umi...surat wasiat tu...saja nak buat gempak dgn geng bekfas tadi...heheheh

taj said...

Salam,

alahai Pak Itam...besar pelempang...hahaha lawaklah...oklah tuh jgn besar penumbuk dah...kuang kuang

pak itam dah kat KL...kat mane stay nanti?

manzlie said...

salam kak Ummie..


alahai syang nyer dia....takd rezeki kot


wasalm

manzlie said...

salam pak rezeki..


kirim salam pada si'dia'..hehehehh


waslam

manzlie said...

salam taj..


wahhhh..bekfes yer tadi...mesti meriahh kan


waslam

manzlie said...

salam pak rezeki


besar jugak tuh spek camtuh...heheheheh


wasalm

taj said...

Salam,

CL...pun main2 dgn si 'dia' gak...hehehe

manzlie said...

salam taj...


si dia mana lak tuh...hehehheeh


walsam

taj said...

Salam,


yelarrr...duk kim salam dgn pak itam tuh...

rezeki said...

salam cl

orait hehehe

taj, pak itam musafir, tidur kat wakaf je

rosli said...

Salam CL,

Tadi terserempak dengan sorang jiran yang baru pulang dari Umrah, katanya skrg mmg panas sgt di Makkah, saya senyum saja.... hari2 dapat update dari CL di sana. Apapun saya suka dapat berjumpa dengan jiran berkenaan.

Tahniah Taj...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

si dia...oho

panas sekarang ini..mesia pun panas

taj said...

Salam,

alahai Pak Itam...wakaffff tapi standardnya 5 stars...:)

boxhousestudio said...

salam cl

salam taj..ooo....group GPK..ok

salam pak itam...tengah tersedak ni..kok dah pakai cermin mata besor pelempang...akak ton pakai cermin mato golap cancel le offer diri ke johor nak makan masak asam pedas..hik hik hik..

manzlie said...

salam rosli


ye ker...ahemm...alhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam boxhouse


aiikkk tak jadi lak...hehhehe


waslam

manzlie said...

salam taj..


wakafff.....hehehhehe


waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah walaupun cuaca terik namun keheningan di MH.

Amin.

tq.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah taj...

teriknya cuaca...

pasti ramai yang berehat untuk mengambil tenaga...

sebelum melaksanakan umrah..