MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 17 May 2010

" SeNja Nan InDaH....."

suasana sebelum masuk waktu solat mahgrib...
Masyallah....
dari pandangan Bumbung MasjidilHaram...
Posted by Picasa

45 comments:

kak su said...

Salam CL

kak su said...

Salam CL

kak su said...

Salan CL

Dah azan

Zie said...

Salam CL
Salam Kak Su.. nak potong gak, sori kak su

kak su said...

CL...CL...

N3 ari nii..dah 3 x seiring dgn azan tau....

Wslm

manzlie said...

salam kak su...

taniahhh..Ratu trekk pdkm


waslam

manzlie said...

salam kak su


taniahhh...Emas, perak dan gagnsa..


wasalm

manzlie said...

salam kak su..


mestilah..takleh sama masa nanti ramai yang tau..hehehheeh

w
aslam

manzlie said...

salam zie..

taniahhh...

ratu Potong


waslam

kak su said...

Salam CL...

Teringat kata anak dara akak...

'Ma...azan kat dunia ni non stop tau...ianya akan bersahut-sahutan..."

Terharu....pengajian budak sekarang luas kan..


Tapi masa akak terhad jer..


Wslm

kak su said...

Salam CL..

Ada internet problem yer???

Tapi tahniah CL tak jemu-jemu meneruskan perjuangan CL kan...

Wslm

kak su said...

Salam CL...

Minta tolong baca n3 sebelum nii..akak tercicir..

Ada pesanan penting utk CL


Hee..heee..heee..


Wslm

manzlie said...

salam kak su..

alahmdulilah...syukur kan..


ye lah ..sini pun tenet problem...


waslam

kak su said...

Salam Zie...

Tak pa..

Tahniah dapat ratu potong pun susah tau...

Wslm

kak su said...

Salam CL

Indahkan senja di Haram..

Impian yg tak tahu bila kan tercapai secara lahiriah...
Doakan akak ya...

Wslm

Mama Miraki said...

salam..

syahdunya pemandangan MH tu....

Zie said...

Salam CL,
Rindu sangat dengan suasana tanah suci, moga dapat menjadi tetamuNya lagi...

manzlie said...

salam mama miraki


memng syahdu di waktu senja nii


waaslam

manzlie said...

salam kak su


dah rindu yer pada baitullah...mai lah sini..heheheh


wasalm

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

Syahdunya senja di Haram... Indah sungguh pemandangan sunset dari atas bumbung MH, masyaAllah!

Rindunya nak ke sana :(
CL tolong doakan kami semua naa?

Terima kasih CL atas paparan ini. Suka! :)

VpeaceV

Noor said...

Salam CL..

adussss.. kak ngah tgh guling2 gelak nih.. untuk 2 N3 sebelum nie.. semua pakat kalut nak no 1.. kak ngah pun sama kalut.. dok berebut.. disebabkan masih diestet tak berani nak buat banyak2.. yang heran, bila bukak je komen.. kak ngah no 1.. bila p tgk gambar dah ada komen 100++.. heran2..

alahaiii.. rupa nyer ada teknikal problem.. keh keh.. cl saje je tau.. wat kami semua mengah!!.. heh heh

pssttt.. apa2 pun tahniah yang tak terhingga utk tn rahmat illahi.. kesungguhan tuan membuatkan kak ngah respek tahap gaban..

Noor said...

Salam

tahniah kak su.. laju arr..

tahniah jugak utk zie.. emmm, lama tak dengaq brita.. zie sehat ke?? bila nak melanja kak ngah minum tey.. heh heh

Ayah Zain said...

Subhana Allah, cantiknya Lie. Bila tak ada awan lagi cantik rupanya langit Makkah itu

CM said...

salam


mohon ampun cm pukul gelak pada kakngah yg siyokkk sendiri hahahaha....konon ratu arr tu...soliiii maaaa...hehehehehehe...

manzlie said...

salam ummi

insyalah akan cl doakan yer..


waslam

manzlie said...

salam kak noor

alahadulilah

saje jer buat meriah kan..heheheh


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas

noti aaar..gelakkan orang...


waslam

boxhousestudio said...

salam CL

agaknya kalau tiada internet line camana la kita agaknya ya?..tengah berfikir ni...

Noor said...

Salam..

amboihhh kak tipah, guling2 gelakan senah arr.. sat arrr..

nie ayat sapa nie..

'aiiik cm no satu ker'

ala la la.. senah pun nak gelak guling2 jugaklah kat kak tipah.. kih kih kih

pssttt.. samalah kita kak tipah oiii.. ahiksss

Zie said...

Salam,
Kak ngah, saya ketinggalan keretapi berhias yang syok sendiri tu.. hehehe. Lucu arr.. kak ngah, shami, rahmat illahi, CM pun ada gak....

Jomm kak ngah pekena teyy..

Rahmat Ilahi said...

Salam CL...
Salam sume sahabat PDKM.
Tahniah K Su.

Rahmat Ilahi said...

Oooi cik senah ngan cik tipah gelakkan Pak aji yer???

Rahmat Ilahi said...

Kak ngah...
memang kena respek kt pak aji ni...
saya dah tua, bygkan org tua pecut cammana keadaannya ????
semput, ahiks!

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah indah tak terkata.

Amin.

tq.

Rahmat Ilahi said...

Takpe2, saja x padam komen tu sume banyak sangat.. apa kata org muda nk bg meriah lagi PDKM nih,

arrr.. cik senah ngan cik tipah kan dah tergolek-golek gelak tuh!!!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

senja yang sangat syahdu...tenang...damai. Alhamdulillah!

Rahmat Ilahi said...

Zie pun noti arrr..
gelakkan orang nnt pak aji panggil cik minah kang, join dgn si senah dan si tipah.. he he he..
Gurau jer jgn amik ati arrr.

Rahmat Ilahi said...

CL..
gambo MH waktu senja tu memang amat mengharukan jantung hatiku

Syukran.

rozainidouteh said...

salam CL

rozainidouteh said...

Salam, CL gambar-gambar ni meruntun jiwa yang rindu...........

CM said...

salam


dr petang sampai ke malam saya masih gelak dengan semangat ratu n raja pecut di pdkm ni..

pak haji rahmat `membilang gerabak`...hehehehehe...apapun semangat pak haji ingin memecahkan rekod si senah menjadi kebanggaan CM

oooi senah...walaupun kak tipah siyokkk sendiri tapi tak sakan cam senah...yg begitu lama siyokkk yerrr....hehehehehe...

YB said...

salam cl

n3 ni pun keluar waktu maghrib

safiudin said...

salam sdr,

tahniah kak su...

betul tu sdr,

senja nan indah....

cuba lihat matahari di belakang tu...

sinarnya lain lah.... kan

rosli said...

Salam CL,

Tahniah kak su

CL, sayu waktu senja ni, tp solat mahgrib mmg best waktu ni....tenang

rezeki said...

salam cl

mmg indah lagi2 kalau dpt beribadat di sana