MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 19 May 2010

: MiNuM PeTaNg DgN KuiH KaRipAp..?

Harga 3 ketul kuih karipap nih sr5....tapi rasa cam samosa...
Posted by Picasa

56 comments:

Ayah Zain said...

salam

Ayah Zain said...

Salam CL

alhamdulillah

kak su said...

Salam

Ayah Zain said...

Salam Lie

karipap

sedap tu

kak su said...

Salam CL...

MMMm..sedapnya..

Ayah Zain said...

Salam Lie

karipap rasa samosa? sure best

kak su said...

Salam Ayah Zain..

Tahniah ...hari nii..muncul raja lak ..

Ayah Zain said...

Salam CL

cantik terletak 3 ketul tuh

manzlie said...

salam ayah zain...


taniahhh...Raja Pecut PDKm..


waslam

kak su said...

Salam CL..

Agaknya Hajah masih sibuk kut...

wslm

manzlie said...

salam ayahzain..


taniahhh...emas dan Perakkk

wslam

manzlie said...

salam kak su


taniahhhhh


gangsa..


wasalm

manzlie said...

salam ayah zain..


tak sedappp...hehhehhe


waslam

kak su said...

Salam CL...

3 cukup ke ???

Karipap kemtang ke sardin...???

Hee..heee...sardin pun sedap tau...

Wslm

Ayah Zain said...

Salam Lie,

kata rasa macam samosa, oklah tu. jangan rasa sinomosa udah le hehehh

manzlie said...

salam ayah zain


sajer cl duk susun



waslam

Ayah Zain said...

Salam Kak su

nampaknya nkita berdua aje ni
Jom kita berduet

manzlie said...

salam akak su


takda rasa apa apa pun...

failed lahh


wasalm

kak su said...

Salam adik..akak CL..

Awat cakap lagu tuu..sian karipap tuu..bukan salah dia...

salah org yg buat la....hee..heee...
nanti akak pos yg freeze lah yg dingin beku tuu.nak???

Wslm

Ayah Zain said...

Salam CL

kat sini 3 keping karipap RM1.00 jer heheh

Rahmat Ilahi said...

SAlam ziarah HJ CL...

Salam ziarah sume sahabat PDKM..

kak su said...

Salam Ayah Zain ...
Nak duet?? Lagu apa???

Lagu tiga kupang boleh la...hee..hee

Wslm

Ayah Zain said...

Salam CL

depa tak tahu selera kita. Jadi ikut selera depa la.

Rahmat Ilahi said...

Tahniah AZ ngan Kak Su...
Jadi juara kali nih!!!

manzlie said...

salam rahmat...


apa kabar...?


walam

manzlie said...

salam kak su...


nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk




waslam

Ayah Zain said...

Salam Kak Su

boleh aje.

salam rahmat Ilahi, az btengok RI juara carta

kak su said...

Haa..penyayi latar dah sampai...

Apa khabar Pak Aji???

Wslm

Rahmat Ilahi said...

Kita suka juga makan karipap, tp dh lama mak aji x nk buat karipap hehehe... x balik modal katanya.

manzlie said...

salam ayah zain...

tau takpa


tu sal duk tunjuk...karipap dan lah kecik...3 5riya...then tak sedaplak tuh...frust lahhh

wasalam

Ayah Zain said...

Salam RI,

ma kasih naaaaa. Kali pertama dapat jadi juara. Alhamdulillah

kak su said...

Salam CL...

Nanti akak dtg sana akak bawakan makanan dingin beku tuu..boleh...???

Tapi bila?? Kita berdoalah yaa..akak cepat sampai...Insyaallah.

Wslm

Rahmat Ilahi said...

Oooo nk berduet yer,
ini sekarang dh jadi TRIO laa.

Ayah Zain said...

Salam RI

awat mak aji mkata buat karipap tak balik modai tu, pak aji tak makan karipap ke

Ayah Zain said...

kak su dan Pak Aji

awat tak n3 kat blog hampa, karang n3 baru

ok, kita trio pun sodap

Rahmat Ilahi said...

Kalau lagu 3 kupang memang sesuai dnyanyikn oleh TRIO group he he he.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah - cukup enak waktu minum petang, itulah rezeki.

Amin.

tq.

Rahmat Ilahi said...

Saya khabar baik Hj CL,
Kalau x baik x sampai umah Hj CL maaa...

kak su said...

Salam Ayah Zain....

Kalau tak silap cikgu MRSM tuuu kan..

Camna paper dia org...esok paper apa
anak saya kata hari ini bm n sejarah esok dia tak citer...

Akak doakan anak akak berjaya lah hendaknya dgn SPM dia tahun nii..

Wslm

Rahmat Ilahi said...

Memang jadi juara carta AZ,

AZ kenapa delete sume yg AZ post ari tu, biar aje le kasi meriah PDKM..

3 hari gelak lg ingat peristiwa lucu tuh hehehehe...

kak su said...

Salam Ayah Zain...

nak pesan janganlah siksa CL..dgn asam pedas @ masakan yg lain sian dia...dok jauh...bezyy lak tuu..dia tak da mrs CL lagi..hee..heee..

Wslm

kak su said...

Salam Lagi...

Bila mak Aji kata tak balik modal tuu..makna nya makan berdua...tak berbaloi...tuu..lak penyakit akak sekarang...

beli..yg dingin beku aja...lagi pun kalau kita tak beli sapa nak sokong ekonomi org melayu.hee...hee..
hee..hee..
(Alasan akak yg terrajuin nii..hee..hee..)

Wslm

manzlie said...

salam kak su...


takpa


wslam

Rahmat Ilahi said...

AZ jadi juara N3 karipap hehehehe..

x balik modai pasai kami ni duk bedua saja, anak2 semua duk kat hostel, nk makan pun x seronok laaa... beli je 1 hengggit 3 ketui kami makan bedua cukup la...

kak su said...

Salam CL...

Naak tahu rahsia...

bukan Cl jer tersiksa tenguk...

akak pun sama...geram...hee..heee...

Wslm

Rahmat Ilahi said...

Tapi... AZ aarrr,

kalau mak aji buat karipap sedap & cantik saje, halus dia gelinte klim karipap tu tersusun je...
pak aji nak makan pun sayang he he he.
(ayat bodek mak aji nih! sssy jgn habaq kat dia noh)

nadz said...

Assallamualaikum CL,

Karipap pula..
nampak dalam gambar rasa macam tak berapa sedap..
maaf kalau salah

rosli said...

Salam CL,

Tahniah AZ dan kak su.

CL, mmg agak mahal tp apakan daya kalau dah teringin kena cari jugak

safiudin said...

salam sdr,

tahniah ayah zain dan kak su...

karipap rasa samosa...

satu kuih dua rasa ni..

alhamdulillah.....

manzlie said...

salam nadz..

haa betul pa...


waslam

manzlie said...

salam saffiudin


kalau dapat dua rasa takpa
..ni takda rasa langsung


wsalm

manzlie said...

salam rosli

mahal takpa asalkan sedap tapi....???/apakan daya...


waslam

Azima said...

Salam CL,

Amboi...mahalnyer karipap tu CL!!
3=sr5...

Kalau mcm ni bleh pi jual karipap la kat sana..kayo rayo den nanti..hehhe

Tadi bli karipap segera..15 biji RM10 jer..berbaloi-baloi..

rezeki said...

salam cl

pak itam kalau jumpa karipap sedap , kena pulak dgn selera mau 10 kpg hehe

YB said...

Salam CL

Rugi sungguh kalau tak sedap.

PAK NGAH MAN said...

salam
besar karipapnya