MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 12 May 2010

" SoLat DHuhA dulu sebelum MasUk PeJabat..."

Keadaan ramai skg Jemaah di Depan Multazam Pagi tadi...alhamdulilah
Posted by Picasa

115 comments:

Noor said...

salam

cop no 1

Noor said...

salam

no 2 lak

Noor said...

salam

no 3

Noor said...

salam

no 4

Noor said...

salam

no 5

Noor said...

salam

no 6

Noor said...

salam

no 7

Noor said...

salam

no 8

Noor said...

salam

no 9

Noor said...

no 10 lah

Noor said...

salam cl..

belum subuh lagi kat sini..

Noor said...

Salam cl..

lepas subuh nanti baru leh solat dhuha

Noor said...

salam cl..

kak ngah dah bangun nie

Noor said...

salam

depa semua pakat dok tido kot

Noor said...

salam

no 15 lak

Noor said...

salam

no 16 amacam??

Noor said...

yes yes 17 lak

Noor said...

salam cl..

nak tulis apa lagi arr

Noor said...

salam

19 lah

Noor said...

salam

20 lak

Noor said...

salam

letih arr

Noor said...

salam

rasa2 bley lawan cm tak??

Noor said...

salam

sat lagi cm bangunlah nie

Noor said...

salam

24 lak

Noor said...

salam

no 25

Noor said...

salam..

kak ngah dah setat mengah nie..

Noor said...

salam

no 27

Noor said...

salam..

28..

Noor said...

salam

29 lak

Noor said...

yehaaa 30..

Noor said...

salam

alahai.. dok ada 20 lagi

Noor said...

salam

no 32

Noor said...

salam

no 33

Noor said...

salam

no 34

Noor said...

salam

no 35

Noor said...

salam

no 36

Noor said...

salam

perghhh! laluan clear sehhh

Noor said...

salam

no 38

Noor said...

salam

no 39

Noor said...

salam

no 40

Noor said...

salam..

ari tu cm wat sampai brapa arrr

Noor said...

salam

42 lak

Noor said...

salam

no 43

Noor said...

salam

no 44

Noor said...

salam

no 45 lak

Noor said...

salam..

dah macam budak2 lak plak.. dok berebut wat kreta berhias.. he he

Noor said...

salam

no 47

Noor said...

salam

48

Noor said...

salam..

alahai cl oiiii.. lama nyer lagi nie..

Noor said...

salam cl..

hj arshad pun lum mai potong kak ngah nie

Noor said...

alam cl..

sat arr.. nak tambah lagi

Noor said...

salam cl..

adik musafir islam pun lum bangun kot..

Noor said...

salam

no 53

Noor said...

salam

no 54

Noor said...

salam

no 55 lak

Noor said...

salam

no 56

Noor said...

salam..

berpeluh-peluh kak ngah merempit sensorang nie

Noor said...

salam

seterus nyer no 58

Noor said...

salam

no 59 lak..

Noor said...

salam

yes yes.. kreta berhias kak ngah panjangggggg

Noor said...

salam..

mulalah tamak nie

Noor said...

salam..

bila nak brenti nie..

Noor said...

salam..

no 63

Noor said...

salam..

kak ngah rasa lepas no 64 baru nak p baca N3 lah

Noor said...

salam no 65

Noor said...

salam..

emmmm bagi perabis sampai no 70 leh tak cl???

Noor said...

salam

no 67

Noor said...

salam

tadi mula2 gigil giler.. la nie dah setat ngantuk lak

Noor said...

salam

no 69

Noor said...

salam

last last no 70

Noor said...

Salam CL..

kak ngah hengat kan.. kak ngah brenti dululah.. dah jauh tinggalkan cm.. azan pertama pun dah berkumandang..

Noor said...

salam CL

ok CL, kak ngah dengan sukarelanya stop komen disini dgn jumlah 72 komen tanpa henti,pencapaian terbaik setakat ni...untuk geng PDKM bukan apapun ni sekadar meriahkan suasana..


heh heh.. tu ayat closing cm yang kak ngah pinjam.. ahikss

Noor said...

Salam semua warga PDKM

selamat besolat subuh.. semoga kita semua sentiasa dirahmati.. aminn...

Noor said...

Salam CL..

ingat nak bagi sampai no 75 lah..

Noor said...

salam cl..

yes yes.. 75.. daaaa

wasaalam..

Noor said...

Salam...

nie kira komen tamak.. penutup nyer.. komen yang ke 76.. ahikss

Zie said...

Salam Kak Ngah,
Tahniah...
baru bangkit demam tu..

manzlie said...

salam kak Noor...


Masyallah...RAtu trekkk PDKM...mengamok ka nih...

TANIAHHHHHHHHHHHHHHHHH


wasalm

manzlie said...

salam kak Noor...

Nih BUKAN SAPU BERSIH...siap MOPPPPPPPPPPP lagi....

taniahhhh

PINGAT EMAS,,,,PERAKKKKK DAN GANGSA SERTA YANG LAIN LAIN DIA SAPUUUUUUUUU


WASLAM

manzlie said...

salam Kak Noor...


Ni dah bukan kereta berHIAS...tapi

KERETAPI BERHIAS laaaaaaaaaaaa.


waslam

manzlie said...

salam Kak Noor...


tergelak duk baca komen komen dia tadi....ahiks....


waslam

manzlie said...

salam ZIE...


taniahhhh RAtu POTONG KERETAPI nihhhh


wslam

Zie said...

Salam CL,
Seronok hidup CL... solat dhuha dulu depan kaabah sebelum masuk pejabat.

SUHAIMI said...

Salam CL...

tahniah Noor

setiap waktu menatap Kaabah....bertuahnya

مسافر_اسلام said...

Salam bang lie...apa kabar? allhamdullah sihat....kena bagi klu la siapa silent reader tu...memenag sukar nak jawab.

مسافر_اسلام said...

Salam kak noor.....bolot habis nampak...tak tdo ke waktu tu?

jan 4.30 pagi tu.

مسافر_اسلام said...

Allhamdullah...solat sunat duha ramai org yang jarang lakukan...kerana banyak megerjakan masa dunia.

Teruskan duha. InsyaAllah.

rezeki said...

salam cl

hehehe pak itam bukak pepagi, alamummy, dh 86 komen, tak tidur malam ke kekawan kat PDKM , rupe2 anak menakan pak itam rupenya pulun seseorg merempit kat highway PDKM , hehehe


nape tak ajak pak itam sekali hehe

syabas mid sister,
mau 10-20 tahun nak pecahkan rekod tu hihihi

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam CL...

TAHNIAH NOOR !!!

Panjang benar kereta berhias tuu...lama dok tunggu...tak putus2...dari 4.34 hingga 5.05! phew..rekod olimpik baru..

Tahniah sekali lagi!!

rezeki said...

salam cl

cube tanye kak ngah tu, jgn2 terlebih dose ubat domam hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

betul tu CL....keretapi berhias! ke mana agaknya destinasi keretapi ni..

rezeki said...

salam kak nab

mid sister meroyan kat highway PDKM hehehe

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah , jadikan amalan s0lat dhuha ni , insyallah

Marla said...

Salam...
wow!! 76....tak tired ke typing...bestnye solat dhuha situ kan...

boxhousestudio said...

Salam cl yang dirahmati ALLAH sentiasa ini...

kalau tiada memberatkan CL tolong doakan boxhouse dikurniakan kesihatan yang cemerlang sehingga akhir hayat nya...sejak boxhouse balik dari mekah dan madina kelmarin..kesan batuk yang panjang masih belum kebah lagi...moga berkat doa cl di multazam mampu mengubat kesihatan boxhouse...ucapan terima kasih didahulukan tak terbalas jasa cl..teima kasih sekali lagi...

taj said...

Salam...

amboi kak Ngah...habis jalan dia sapu licin...ak tgl kat orang laen naaa...

tahniah, wa cayalu lah...

CL...senario inilah membuat kita rinduuuu sesgt...

Taj suka pix ni...

tq CL...semoga Allah murahkan rezekimu...amin

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah tugasan amat mudah, tambah2 lagi depan Kaabah penuh kemuliaan.

Amin.

tq.

kak su said...

Salam CL

Tahniah kak Ngah

Ya Allah panjangnya...

Rasanya lepas tuuu..mesti kak Ngah mabuk darat kan...laa..cian dia...

Bestkan merempit sorang2...

Alhamdulillah

Wslm

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...
Seronok tu solat dhuha depan multazam ...CL jangan lupa doakan kami semua...nohhhh

Kak noorr.......aaaaaaaaaaaaaarrrrrr
balas dendam kaaaaaaaaaaaaa

Adui hj samad happy tatang kek tuh...buat dato imran kita....

Psssssssst kak noor tak tido ker kak...jaga2 karang batuk datang balik tuh...

atie said...

salam cl..

alhamdulilah rezeki makin bertambah hendaknya... hari2 dapat sembahyag duha kat depan kaabah..... doakan saya ada rezeki cepat ke sana ye cl...

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Masyaallah....Noor mimpi ke betul nih..setahun pun tak pecah rekod ..

Kak Sidah said...

Salam CL,

Ya Allah, bahawasanya waktu dhuha itu waktu dhuha mu,kecantikan itu ialah kecantikan mu, keindahan itu keindahan mu, kekuatan itu kekuatan mu, kekuasaan itu kekuasaan mu, dan perlindungan itu perlindungan mu,

Ya Allah, jika rezekiku masih diatas langit, turunkanlah dan jika ada didalam bumi, keluarkanlah, jika sukar mudahkan lah, jika haram sucikan lah, jika masih jauh dekatkan lah, berkat waktu dhuha, keagungan, keindahan, kekuatan dan kekuasaanmu, limpahkan lah kepada kami segala yang telah engkau limpahkan kepada hamba2mu yang solih.

Kak Sidah said...

Salam CL,

Cl memang terpilih untuk beramal disana, alhamdulillah, jaga lah apa yang telah diberi....hanya kepadanya kita berlindung

Noor said...

Salam

to cl, kak ngah mintak mahap bebanyak.. pepagi buta dah buat kecah rumah cl.. bukan nyer apa2 dik.. bila bukak je tgk komen kosong.. tu yang mai perasaan tamak haloba nak wat 'keretapi' berhias.. heh heh.. sowie arrr

Noor said...

Salam

to zie, suhaimi, adik MI, pak menakan baba black, kak nab, taj, kak su, shami & kak sidah.. kak ngah suka2 je wat komen berderet-deret tuh.. saje nak bagi gempak.. heh heh

safiudin said...

salam sdr,

tahniah noor... pecut habis-habisan nampaknya....

alhamdulillah, syukur masih diizinkan.... menatap dataran ini..

CM said...

salam...

adoiiii nk pecah perut cm gelak tengok begini byk komen...cm rasa setahun pun tak tahu pecah ke tidak ni...rekod terbesar di ungguli olehh kak ngah ..

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Noor, rekod ni memang hebat....tak tau sapa boleh pecah rekod ni nanti. Kena berjaga antara jam 1.30 pagi hingga 4.30 pagi...

CL, besar hadiah Noor ni !

liyana said...

Salam CL


Alhamdulillah...seronok yer CL dapat DHUHA Depan Kaabah....


CL Tolong doakan saya murah rezeki agar saya dapt kembali ke Tanah Suci tak sabar rasa..rindu yang teramat sangat...

Liyana

YB said...

Salam CL

moga murah rezki

manzlie said...

salam yb..


amin...


waslam

manzlie said...

salam liyana.


insyalah...

wslam

manzlie said...

salam cikgu mas


rekod PDKM yang baru...Ngetopppp...

76 komen tanpa henti...


waslam

manzlie said...

salam mama shidah...

mekasih atas doa akak tuh


waslam

Azima said...

Salam CL,

Alhamdulillah di atas kurniaan Allah pada Cl..dapat slalu solat depan Kaabah..Bertuah Cl...

Bestnyer kalau dpt slalu solat kat MH..