MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 13 May 2010

" SeLaMat BeRangKat PuLang DatO ImRaN PaRiSs..."

Dato Imran Bergambar dengan Tn Haji Arsad...
Mereka sudah bersedia untuk beredar...sedih nyer tengok anak anak cute mute nii...
Bang samad pun ada bersama Ucap Selamat Jalan...
Hope to see you again here...Insyallah doa dari CL disini..
Posted by Picasa

38 comments:

CM said...

salam

CM said...

salam


for brother imran till meet u again..insyallah

CM said...

salam

aiiik camner cm boleh tak nampak...

hallloooo samadddd,...how are u??

Kak Sidah said...

Salam Cl,

semoga mendapat umrah mabrur

CM said...

salam..

datok n datin tu memang orang2 yg baik ,dr PDKM kita kenal bagai bersaudara sedarah sedaging...mohon ukhwah yg terjalin diberkati dunia dan akhirat..insyaallah

Kak Sidah said...

salam,

akak potong yer

CM said...

salam,,


kak shidah dah dinner ker?? potonglah tak perr...cm dah bangga dengan pencapaian kak ngah tuu...

Kak Sidah said...

Salam CM,

tahniah juara lagi...

Kak Sidah said...

Salam,

belom lagi cm, penat baru lepas masak, kurma ayam dan paprik ayam+ daging..ni tgh dok depan laptop

Kak Sidah said...

salam,

tekejut tgk kan, betul la kak ngah tu. ...bangun tahjud agaknya..akak je yang tak dapat2 no 1 ..tak pandai la cm

CM said...

salam kak shidah

tak per lah kak..tak dapat no 1 pun tak perr yg penting akak tetap ke pdkm memeriahkan suasana merisik khabar ciklie kiterr..

ambooi kak berat yer menu dinner tu,,,ayam n daging bagai..

Dr Ridzwan Bakar said...

salam,
Alhamdulilah ada tetamu yg berterusan.

Kak Sidah said...

Salam,

ramai lah kat mah akak skrg ni..yg u semua nya cuti..masa ni lah menjamu dia org..siang keje..ni lah nasib anak2 yg ibu bekeja kan cm..

YB said...

Salam CL

Seronoknya pergi kesana sini dgn seisi keluarga

Noor said...

Salam CL..

Selamat berangkat pulang bro imran & family.. CL jangan sedey arr.. nanti depa mai jumpa CL lagi..

awww bang samad tu.. encemmm!! opsss.. cmmmmm, kak ngah tumpang ngorat arr.. ahikss

Noor said...

Salam..

wowww kak sidah, sedap nyer menu dinner.. tggu kak ngah mai dengan pinggan kosong arr.. he he

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

nampak wajah Im bersih! semoga mereka mendapat umrah yang mabrur...

cm..tentu hepi tengok abg samad dia tuu...

boxhousestudio said...

Salam Cl, cm, kak sidah, Dr, YB dan noor...syahdu hati BHS bila lihat uols semua begitu terikat dengan PDKM...feel like crying arrr... mamcam neng yatimah la saya ni..lemas..apa pun salam sillaturrahim sampai ke syurga ..amin...

boxhousestudio said...

oppps...salam Hajjah Z..

manzlie said...

salam cikgu mas


taniahhh...Ratu trekk lagi...

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas


taniahh...emas, perak dan gangsa..


wslam

manzlie said...

salam cikgu mas

samad tak nampak cikgu aar...hehhehe


walsam

manzlie said...

salam kak shidah..

taniahhh


Ratu Potong...


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas

dato dan datin memang baik dan mulia orangnyer niii


waslam

manzlie said...

salam kak shidah...


best nyer akak cl nih masak..mesti sedapkan..


waslam

manzlie said...

salam dr ridwan


alhamdulilah...tetamu allah...


waslam

manzlie said...

salam kak noor..


jangan ngorat tau...nanti ada 2 orang yang bising nanti...heheheheh


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


alhamdulilah...berseri seri muka dato im kita tuh kan..


waslam

manzlie said...

salam yb..


tentu seronok tuhhh....


dapat bawak satu keluarga kan


waslam

manzlie said...

salam boxhouse


jgn lah camtuh...hepi hepikan lah diri tuh...


waslam

boxhousestudio said...

salam CL

memang le nak ceria..tapi kan belum boleh lagi..asyik terkenang haram...tak datang ke PDKM..rasa rugi le pulak..bila datang meruntun hati...ohhh...

Ayah Zain said...

salam lie

selamat jalan dato imran. moga datang lagi menziarahi

manzlie said...

salam boxhouse


ye lah...pukulan Baitullah kan...syukur alhamdulilah


wasalm

manzlie said...

salam ayah zain..



ameeennnnn...


waslam

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM.

CL, memang sedih tgk suasana perpisahan sementara ini,tp tgk muka IP nampak tenang. Dlm hati saya percaya sgt sedih masa tu. Kita sama2 berdoa berjumpa lagi

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, selamat sudah buat imran berumrah dan beribadat di kota makkah

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah selamat bertugas dan semua kenangan di Mekah & Madinah dibawa pulang, semuga datang kembali.

Amin.

tq.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM...

selamat berangkat pulang Dato' IP...

semoga dipermudahkan dalam setiap urusan.