MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 20 May 2010

" SiaPa Kah TeTaMu ALLah tuH..?.."

Dari jauh CL dah 'skodeng' keta nih...
Siapa kah TETAMU ALLAH tuh..??????
Cuba TEKA...?
Posted by Picasa

49 comments:

Noor said...

Salam CL..

taraaaaaa

Zie said...

Salam

Noor said...

Salam CL..

yes yes.. kak ngah dapat no 1

iBu...gUru said...

salam cl

Noor said...

Salam CL..

heh heh.. no 1 & 3 je.. zie sudah cilok..

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah Tetamu Allah berkunjung utk CL berterusan.

Amin.

tq.

Zie said...

Salam CL & Kak Ngah,
sib baik saya ada.. tak pun kak ngah buah keta berhias.. hehehe

maklang said...

macam kenal je cik lie...dapat hadiah tak kalau betul?

iBu...gUru said...

ada tamu lagi la tu

manzlie said...

salam kak noor..


taniahhh...RAtu trekkk PDKM kembali mengegar...

waslam

Noor said...

Salam

tahniah zie & ibu guru.. kita berduet nampak nyer..

manzlie said...

salam kak noor..

taniahhh


emas dan perakkkk..


wasalm

iBu...gUru said...

murah rezeki cl

manzlie said...

salam zie..

taniahhh

perakkkkk


waslam

manzlie said...

salam himly..


alahmdulilah...tetamu allah yang kita kenal...syukur


waslam

manzlie said...

salam ibu-guru


apa kabar..


waslam

Zie said...

Salam CL,
Siapa ye Tetamu Allah yang istimewa tu.. tinggal kat Safwah Hotel. Semoga dipermudahkan dan mabrur umrahnya.

manzlie said...

salam maklang...

nak hadiah ker kaalau betul....?

boleh apa salahnyer...hehehhe


waslam

manzlie said...

salam zie...

cuba lah teka...? salah seorang blogger kita punya ayah dan mak...?
cuba teka


waslam

manzlie said...

salam ibu guru...


alhamdulilah...amennn


waslam

maklang said...

nak..nak hadiah..sape tak nak hadiah kan..tapi maklang teka dalam hati jelaa...:)

rosli said...

Salam CL,

Taniah Noor dan ZIe....dua2 laju....Ratu Pecut mlm Jumaat.


CL, bertuah insan tu...tak boleh nak agak...murah lagi rezki CL.Amin

CM said...

salam

cm angkat tangann...cm nk teka

hadiah yer...kurma ajwa ek..nk pose ni..


jawapan yer..Mak & Ayah pada Mak Lang di kemaman tu...

mak lang tak masuk list arr contest ni..hihihi

manzlie said...

salam maklang..

hahh..oklah kalau teka dalam hati...selamat hadiah tuh..hehehheh gurau jer noohhh


waslam

Imran Paris said...

Ayahanda Bonda ke....betul ke ni En Li....slm buat mereka. Moga mendpt umrah yg mabrur.

nadz said...

Assallamualaikum CL,

Tetamu pilihan Allah.
Alhamdulillah.
Semuga semuanya dirahmati.

Zie said...

Salam CL,
Rasanya mak abah maklang la... Mesti maklang seronok tu, syukur alhamdulillah. Betulkan CL! hehehe

Noor said...

Salam CL..

yey yey.. kak ngah pun nak teka jugaklah.. heh heh.. kak ngah tiru jawapan cm.. jawapan cikgu selalu nyer betul.. yezzaaaaa.. dapat hadiah lagi.. la la la

Noor said...

Salam CL..

semoga ayahda & bonda maklang beroleh umrah yang mabrur.. amin

maklang said...

tak kira... masa suruh teka tadi, tak ada pun bagi apa2 syarat..he..he..so dapat lah sehelai jubah sulam2 dan blink2...ha..ha..

tq so much Cik Li, tolong bantu2 mak abah maklang, alang , Jai dan anak2..

mama ju, said...

Salam CL

Sapa betul teka dapat hadiah..!

NooR mama anta msg kat fb!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam CL,

Alhamdulillah..mesti Mak Lang happy, so dia boleh buat RE dgn tenang! Kak nab tau itu ayah mak lang..sbb pernak tgk kat umah Mak lang tu..nak hadiah dari mak lang...hehehe...gurau jer :)

maklang said...

boleh kak nab, kalau datang umah maklang, maklang kasi hadiah RE insyaAllah...:)

manzlie said...

salam cikgu mas


amboi cikgu kita nihh...semua dia pandai..menaka algi tuh..?

oleh kerana takda cikgu menang dan betul cl nak cikgu hadiahkan cl asam pedas melaka..?bleyyy?

waslam

manzlie said...

salam kak noor..


mana boleh tiru tiru...kak noor kena lah teka jugak...heheheh

w
aslam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


sama gak kot....tiru cm nihhh


waslam

manzlie said...

salam zie...


betul lah tuh..


wslam

manzlie said...

salam dato Imran parisss



salah lah....anda tidak berjaya meneka dengan tepat..harap maaf...


waslam

manzlie said...

salam rosli..


alhamdulilah...rezeki allah beri dapt jumpa abah dan mak...


waslam

manzlie said...

salam nadz


alhamdulilah...sykur jumpa tetamu allah kan


waslam

manzlie said...

salam maklang...


kalau dah beri pada kakak kita tuh..cl pun nak sama tau...hehheheeh

w
aslam

YB said...

salam cl

saudara kat kampung kot.

manzlie said...

salam yb...


ituh adalah mak dan abah maklang dari kemaman..


waslam

PINATBATE said...

alaaa!....baru nak teka dah ada pemenang ..tak apalah..
Mudah-mudahan tetamu Allah selamat dan dpt menjalani ibadah dgn tenang..

YB said...

Salam cl

Patutlah maklang kata dia macam kenal. Senang hatinya melihat mak dan bapa selamat sampai. Moga mabrur.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

yey..mak lang nak kasi hadiah..nak gi kemaman ambik nanti...:)
CL nak ikut? akak tak tau jalan...CL dah pegi jan lalu..

che na said...

Salam CL

Tahniah Noor and Zie.

Camna CM pandai je.. teka
Apa2pun selamat berkunjung ke MH & mdpt umrah yg mabrur

safiudin said...

salam sdr,

tahniah noor dan zie..

eh!,eh!... siapa pulak ni...

tak dapek den nak menokonya...

sdr cakap aje lah... hehehe..

ps: mata dah tak berapa terang...

ainhany said...

salam CL

ooo CL pun sempat SKODENG ek.
siap tembak sekali...
alhamdulillah ade tetamu lg disambut.
semuga mak ayah mak lang selamat menunaikan umrah...

muga rezki berterusan buet CL
amin