MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 10 May 2010

" Cuaca Terik hari ini..."

Keadaan cuaca di Masjidil Haram dan Kota Makkah agak terik hari nih..42c...alhamdulilah...



P/s: En Rezeki/Pak iTam tak berapa sihat sekarang...marilah kita semua mendoakan pada allah swt semoga beliau sembuh dan sihat..insyalah..

Posted by Picasa

30 comments:

Azima said...

Salam

Sinipun panas gak

Azima said...

Salam Cl..cuaca kat sana brape skrg???

Areef Ibn Naim said...

Salam...

Di Johor hari ini, pagi hingga dalam kol 3 panas terik. tapi pastuh hujan selebat-selebatnya... Kepada en. CL n semua pengunjung blog ni, jom join contest mudah di blog saya...

manzlie said...

slam azima..

taniah...ratu trekkk


waslam

manzlie said...

salam azima

kan ada taip tuh...tak nampak ka?


waslam

manzlie said...

salam areef..


contest apa tuh...?


waslam

Azima said...

Dah nampak dah...42c kan

Rossbi Busu said...
This comment has been removed by the author.
CM said...

salam cl

woow 42 tu tinggi,kalau org demam demam kuat sungguh,,

qaseh mas said...

salam CL dan kawan2
semoga Pak Itam sgera smbuh.amin

Ayah Zain said...

Salam CL,

kat sini panas kemudian hujan.
moga pak/mak itam cepat sembuh

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

kat sini pun panas jugak, tapi tak setinggi suhu kat sana.

Pak Itam is not well. Kak nab doakan agar pak itam segera sihat..makan ubat yer..

boxhousestudio said...

salam CL dan rakan-rakan...kelebihan kat sini walau panas terik macam mana sekalipun bila tiba waktu solat..semua umat berkejar nak berjemaah di haram...yang best tu...lantai marble tu tak panas langsung...pandainya arkitek depa...

kalau orang pompuan biasala, mesti berkawan dengan cermin mata gelap...muka tetap terbakar sikit dan disaran kan menyapu moisturizer ya

haticantik said...

salam..

semoga pak tam segera sembuh..
amin amin ya robbal alamin

safiudin said...

salam sdr,

tahniah azima...

panasnya.... patut lah tak ramai yang berada di Dataran tu...

untuk Pak Itam, hah!, jangan.... takut jumpa doktor, makan ubat, banyakkan minum air suam...

saya doakan semoga Pak Itam cepat sembuh.... amin.

Kak Sidah said...

Salam CL,

sini panas tapi bila petang hujan,
cuaca dah tak menentu kan cl,

doakan pak itam cepat semboh, pak itam kene cepat sembuh, nanti nak g SA.

mfisma said...

Salam CL.cuaca tak menentu tanda usia dunia sudah semakin tua..tapi kat sana panas mcm mana pun MH tetap meriah..

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

Panas yer disana...alhamdulillah kat rawang ni hujan lebat...sejuk sikit..

Cl..bawa jalan2 keluar daerah yer cam pergi kebun kurma ker nanti ilang sikit rindu kat bonda tuh...bawa masuk kebun2 ..rasa dekat dengan dengan alam semuljadi..mudah-mudahan sepi itu bertamu bahagia dengan duduk dengan pokok2..pokok pun mahkluk yg hidup juga...akak selalu buat macam tuh..heheh kongsi pengalaman ..alhamdulillah berhasil

Semoga pak itam sembuh seperti sedia kala...psssst pak itam kurangkan makan cili yer,...

boxhousestudio said...

salam cl
BHS dah pi umah pak itam ..gi ziarah dia jap tadi...

kucingorengemok said...

salam CL... 42? adduhhhh, tapi cl dah biasa agaknya :)

farah said...

salam CL,

Cuaca kat KB sekarang lagi panas, sama panas dengan MH pun, baru ni 42C malah ada hari yang mencapai 44C oiii, macam Sahara tu, kalau tak de aircond susah juga nak lena tidor, terimalah seadanya, dugaan Allah, di akhirat kita tak tahu lagi.

ainhany said...

salam CL

SUBHANALAHH

Seterik2di MH hambamu masih sujud dikakimu ...betapa hamba mnsyukuri dan mntaatiMU Robb

semuga pk itam cepat sihat...insya ALLAH..

Areef Ibn Naim said...

Salam en.CL...

contest mudah jer, bagi cadangan nama basikal saya.hadiahnyer pun istimewa, in sya allah... jemputlah yer jika berkelapangan...

Rahmat Ilahi said...

Salam ziarah CL..
Salam ziarah sume sahabat PDKM..

Rahmat Ilahi said...

Tahniah Azima,

Sapu bersih sume pingat emas, perak & gangsa...

Rahmat Ilahi said...

Syukran CL...

Sebab banyak bagi info terkini dari sana, terlerai sikit rindu nih!

YB said...

Salam CL

42 panas tuuu..paling panas pernah dirasa 40 jer

rosli said...

Salam CL,

Jemaah pun kurang masa ni, mmg panas terik sgt tu. Tahniah Azima,

CL, semalam internet saya problem

faridah said...

assalammuaikum CL apa khabar hari ini diharap sihat dan gembira selalu disamping tugas harian disana dengan menerima kunjungan daripada ahli-ahli PDKM semuga dirahmati......

rezeki said...

salam cl dan semua

terima kasih atas doa kalian semua

alhamdulillah, beransur pulih

hanya Allah yg dapat membalasnya