MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 8 May 2010

" Jom ikut CL pegi Kedai..."

Haaa....ada kedai nih....boleh lah masuk
ada ubi kayu.....best nyer...
Ya Allah...peberet ku..Tempe...jgn jeles...
Potai dan Jering pun ada ..best nyer.....
Posted by Picasa

45 comments:

Azima said...

Salam

che'na said...

Salam CL

Azima said...

Petai jering ada gak jual kat situ ....???

che'na said...

Salam CL

Kat mana kedai tu?

che'na said...

Salam CL,

Tahniah Azima. Pantas Azima pecut.

Senanglah nak masak2 CL, semuanya ada mcm kat Msia je.

sonata anak kancil said...

salam.....no 3 jadi la.....ehhh semua ade? senangla nak masak macam ni....ubi kayu pun ade? ini sudah bagus!

Kak Sidah said...

Salam Cl,

petai pun ada, dah macam kat msia pulak..

Azima dah tentu tea set dalam tgn bulan ni

CM said...

salam

ahad ni ada mkn besar kot?

Azima said...

Cl..byk brg kat kedai tu yer...

Produk 4 negara dlm satu kedai..Indonesia.Malaysia.Thailand Philipine...waaaa manyak bagus tu Cl..

che'na said...

Salam...

Buat sambal tumis petai boleh cicah ngan ubi kayu rebus. Sedap tu CL. Kalau dah siap masak kami terbang ke sana. Sy tumpang tikar terbang ratu pecut Azima je, boleh ke!

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Kat mana kedai tu?

safiudin said...

salam sdr,

tahniah azima dan che'na...
shopping makanan dapur...

macam-macam ada di sana (Makkah)..

ps: siapa nak order ubi kayu...? tempe, petai dan jering.... mari, mari, mari...

kira kilo tak main ye... berapa tan nak?

CM said...

salam..


che na n kak shidah

..wish u happy mother day...

Azima said...

Salam Mama Sidah..

Tak kisah la mama dapat ke idak...yg ptg saya hpy bila dpt ramai kengkawan kat sini...tapi kalau dah rezeki..nanti kita minum tea sesama yer Mama...ummmm

SELAMAT HARI IBU buat Mama Sidah dan seluruh ibu2 di mana jua berada..

IBU..IBU..ENGKAULAH RATU HATIKU..
Bilaku berduka..
engkau hiburkan selalu..
Tapi bila kau tiada..
aku jadi tak menentu...ishishish

kak su said...

Salam CL

Salam Azima dan che'na

Tahniah

manzlie said...

salam azima


taniah..Raut trekk

emas.


waslam

manzlie said...

salam Che na..

taniahhh...Pingat Perakkk

waslam

manzlie said...

salam azima

taniahh


gangsa jugak


waslam

manzlie said...

salam che na


kat ghazaah

waslam

manzlie said...

salam kak shidah


senang semua da dah...tapi kedai jauh lah kak


waslam

kak su said...

Salam warga PDKM

Ya..Selamat Hari Ibu buat diri sendiri dan semua ibu-ibu dan bakal ibu di dunia...Alhamdulillah

Wslm

manzlie said...

salam cikgu sonata..

memang bagus dah...heheheh


waslam

My Life said...

salam
dear cl..

sempena hari ibu nie.. mari kita doakan semua ibu2 kita sentiasa dalam rahmatnya... dan doakan serta sedekahkan ayat suci al quraan buat mak cl.. dan mak2 sahabat pdkm yg telah kembali ke rahmatullah... semoga mereka ditempatkan disisi org2 beriman.. insyaallah

manzlie said...

salam cikgu mas


tunguuuuuu


waslam

nadz said...

Salam CL,

N3 kali ni ajak gi kedai..beli petai..

Apa saja boleh dilakukan asal kita bahagia meneruskan langkah-langkah kehidupan
w/salm, take care

My Life said...
This comment has been removed by the author.
manzlie said...

salam tn haji saad.


kat ghazaah...kedainyer


waslam

Kak Sidah said...

Salam CL,

Jauh takpe asalkan ada, bila jumpa beli banyak2 simpan dalam fridge..

manzlie said...

salam kak su..


apa kabar...?


waslam

manzlie said...

salam Nadz


betul tuh...aminnn


waslam

manzlie said...

salam kak shidah..


betul tuh...cuma tempe jer tak tahan lama..


waslam

Kak Sidah said...

Salam,

Cm, tk dan selamat hari ibu pada cm juga, celebrate kat mana yer..

Azima said...

Tkasih Che'Na,Mama Sidah.En.Safiudin n Kak Su..

Kak Su...tgk tak cerita kat TV3 tadi???
Sedihkan kak bila dapat anak yg tak kenang budi dan dpt menantu yg macam hantu...Nauzubillah

Pengorbanan ibu mengatasi segala2nya biarpun nyawa jadi taruhan..

Kak Sidah said...

Salam cl,

petai dan jering sedap buat sambal,cl pandai tak buat sambal kering + ikan bilis

Kak Sidah said...

Salam azima,

mama tgk , geram betul..doa jgn la dapat menantu dan anak macam tu,buat tauladan ...

che'na said...

Salam CL,

Tumpang lalu CL, nak wish gak kpd all d mothers dlm PDKM - Happy Mother's Day. Thanks 2u2 CM.

Azima-jgn sedih2, yg tiada di dunia tetap dipuja dlm hati.

CL-doakan kami para ibu dan ibu2 PDKM yg masih ada dan yg dah tiada agar mdpt kebaikan dan rahmat dari Allah di depan Baitullah nanti ya... Thanks a lot.

Goodnite, ibu nak rehat ni..wassalam

manzlie said...

salam kak shidah..

tak tau lahh


waslam

manzlie said...

slam che na


mekasih atas ucapan anda ituh


waslam

kak su said...

Salam CL..

Tumpang lalu...

Maaf Dik zima aturcara akak hari nii padat...
tuu la..bila balik n3 kul 12.15 am awal lak... terlepas la cawan akak kat adik...jwpnya...hee..hee..(confident ya amat )


Tak tenguk TV pun ..Akak harap adik jgn jadi menantu camtu yer...sian kalau akak jadi ibu mertua mu....hee..heeee

Wslm

kak su said...

Salam CL

tumpang lagi...

Nii akak nak tanya Azima dah sihat betul ke???

Tadi main hujan tak??? Highway kat Kajang ujan lebat...

Wslm

Azima said...

Maaf CL..nak reply kat Kak Su ni..

Xper Kak Su..cawan tu sy bagi kat kat su je la...

Heeee kak..jgn la cakap mcm ..InsyaAllah saya tak la teruk mcm tu..Jadi menantu Mithali lagi (^_^)

Selamat malam kak..

kak su said...

Salam CL n Azima

Selamat malam dan dapatkan rehat secukupnya...yaa..

Wslm

manzlie said...

salam kak su..


selamat malam....


waslam

rosli said...

Salam CL,

Byk brg dapur dari Indon, klu lah ada yang dari Msia kn best....

Tahniah Azima dan Che na.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah semuanya ada utk lepaskan rindu pada petai, ubi dll.

Amin.

tq.