MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 31 May 2010

" MaHgRiB....."

Masyallah....
subhanallah...
allahuakbar...
Posted by Picasa

39 comments:

kak su said...

lam

Azima said...

Salam CL,

Wahid kaaaaa....

rezeki said...

salam cl

alahmdulillah , syukur

kak su said...

Salam CL

kak su said...

Sorry Azima

salam puntak penuh hee..heee..

Azima said...

Haaaaaa....Kak Su..lam ape tu????

lam pu ka????? Lamb chop ka????

Kalau Lamb Chop ok gak...bleh CL mkn utk lunch nanti...

Gurau yer Kak...

kak su said...

Salam DIk...

Akak kena turun ada..panggilan...

kena buat minum petang da...

Nak tak akak goring karipap lebih sikit yer...

Azima said...

Salam,

MasyaAllah..ramai jemaah CL...

Alhamdulillah...

kak su said...

Salam CL

Masyaallah ramainya....

Meriah yaa...

Wslm

Azima said...

Ok gak kak su...10 biji utk zie yer..hehehe

Dok dgr lagu maher zain sambil makan karipap best gak...Thanks Kak Su

manzlie said...

salam kak su..

taniahhh..Ratu Trekk PDKm..semakin hampir...

pingat emas



waslam

manzlie said...

salam azima


taniahh...


perakkk


waslam

manzlie said...

salam rezeki


taniahh..


gangsa..


wsalm

kak su said...

Salam CL...

Akak dah sampaikan salam kat nekwan...

Akak tanya dah tenguk belum n3 30 May dia kata belum...sibuk..sangat YB pun kalah so dia punterkejut la..apa yg ada dia tanya . mula tak nak cakap tapi sebab dia kat luar..akak takut dia risau so akak citer laa...

Nanti malam dia check dia kata...la...

Wslm

ainhany said...

salam CL

subhanalallllh
indahnya MH dikala mtahari malabuhkan tirainya...
indahnya mereka bersujud dan dtg padanya..ohh beribu2 gnjaan mreka perolehi....slamat beribadh wahai tetamu

manzlie said...

salam kak su...

jangan lupa kasi sikit karipap tuh kat cl nihh


wslam

manzlie said...

salam azima


memang dah ramai skg nii


waslam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL

teruja bila tengok suasana sedemikian...i wish i were there now..

manzlie said...

salam kak su..


mekasih atas salam mu ituhhh


waslam

manzlie said...

salam kak nab..


nanti datang lah tuh...insyallah


waslam

kak su said...

Salam CL

Dah soru belum....kami nak minum petang nii...

Maaf beleh cerita jer nak jemput macam ajak-ajak ayam jer...sebab CL kan jauh ...sorry ya..

Wslm

manzlie said...

salam kak su...


belum lagi....duk sibuk next entry lagi 5 minit..hari nih ada 10 entry last lah...heheheheheh


waslam

boxhousestudio said...

salam cl

saya terbayang yang saya pun berada dalam kumpulan jemaah tersebut..saya bayangkan sedang buat tawaf..Masha ALLAH...

rosli said...

salam CL,

Ramainya jemaah waktu ini. Syukur.

Tahniah kak su,azima dan rezeki.

Nekwan said...

Assalamualaikum CL dan kapada semua warga PDKM, nekwan mohon berbanyak-banyak maaf, kerana lambat respond comment dan pujian kamu semua pada 30 may tu! nekwan sibuk laa... ini pun Kak Su yang bagi tau..
Nekwan ucapkan ribuan terima kasih atas segala doa dan comment yang di beri, semoga Allah memberi keberkatan dan kebaikan di sepanjang usia kamu semua.

Segala ilmu pelajaran yang di kongsikan... adalah milik Allah, nekwan diamanahkan untuk menyampai kannyee saja. nekwan jugak minta maaf pada cl sepanjang perjalanan keriar kita, sewaktu kita berkerja bersama dulu... jika ada yang terkasar, yang menyinggung perasaan atas segala kezaliman dan kekurangan nekwan, nekwan mohon ye?

sekali lagi nekwan ucapkan terima kasih atas ingatan yang suci murni dari seluruh keluarga PDKM dan khasnya CL.

Nekwan said...

Amboi! nampak sedap kek tu! meleleh air liuk noo..
sampai kehari ni.... masih adeeee orang yang ingatkan nekwan, Alhamdulillah... segala pemberian Allah Syukuuuuurr.

manzlie said...

salam boxhouse


alhamdulilah...insyalah nanti sampai lagi kesini


waslam

manzlie said...

salam rosli..


memang terasa teruja bila bersama mereka pada ketika itu....subhanallah

hanya allah sahaja yang tau erti hati kita waktu tun...syukur rasannyer.


waslam

manzlie said...

salam pn sabariah..


alahmdulilah...syukur nikmat punya 'boss' yang bagus cam puan tuh..


waslam

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

Heningnya suasana...subhanallah.

Suka gambar no. 2 tu, menara di latar nampak penuh...cantik!

VpeaceV

Rahmat Ilahi said...

Salam CL & sahabat PDKM..

Alhamdulillah...
Ramainya jemaah tu!!!

Rahmat Ilahi said...

bestnya kalau masa ni ada kat sana kan...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah kesesakan sama2 memuji Kebesaran Mu.

Amin.

tq.

ida said...

salam cL...

time kasih cL untuk gmbar2 dr MH..sayu hati bile tgk gmbr2 tu..dlm ramai2 tu ade terselit suami sye...insyaAllah akan smpai giliran sye nanti..

safiudin said...

salam sdr,

tahniah kak su, azima dan rezeki..

indah.

saya suka gambar ni.

asyik melihatnya. terima kasih sdr.

manzlie said...

salam ummi azudin

ye ker...alhamdulilah suker dua


waslam

manzlie said...

salam ida..


insyallah nanti adalah rezeki kemari...


waslam

manzlie said...

salam saffiudin


alahmdulilah...syukur...hepi gak tengok yer


wslam

manzlie said...

salam rahmat


alhamdulilah....

ramai jemaah tuh..


wslam