MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 14 May 2010

" JaM 10.00 PaGi tAdi..."

Amat tenang dan damai rasa hati bila melihatnyer...
Permandangan dari dalam bilik Alsafwah...
Zooming dari bilik....
Posted by Picasa

44 comments:

taj said...

Salam

no 1

taj said...

Salam
no 2

taj said...

Salam
no3

PAK NGAH MAN said...

salam
lama tak online

taj said...

Salam...

pagiiiiiii

taj said...

Salam


selamat pagi pak ngah

taj said...

Salam...

CL..selamat pagi

taj said...

Salam..

selamat pagi Malaysia

manzlie said...

salam taj...


taniahhh,,,


ratu trekk pdkm..


wasalam

manzlie said...

salam taj..


sapu bersih nohhh


emas, perakk dan gangsa..


waslam

taj said...

Salam...

nanti 3 hari Taj tiada...cuti ke Kota Bahru...menziarah jemaah urmah di sana..Isnin baru balik...

ok pd sahabat2 semua...jaga diri baik2 naaaa....jangan nakal2 di rumah CL tau...

manzlie said...

salam taj..


wahh top 3 lagi dia


wasalm

manzlie said...

salam pak ngah man


apa kabar..? sihat ka?


waslam

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, tu dr bilik marjina ke hehehe

pagi mcm ni lah belum sesak sgt , kalau nak cuba mengucup hajarul aswad

taj , jalan bebaik, makankan pak itam nasi kerabu , tapi nak warna pink, bley hehehe

nadz said...

Assallamualaikum CL,

Terima kasih kerana bersiaran dengan MH..
Syahdunya melihat MH di pagi Jumaat yang barakah ini.
Alhamdulillah
w/salam

manzlie said...

salam rezeki..


bilik marjina mana lak nih..? pak itam nih dah mula lah tuh dia...heheheh

waslam

manzlie said...

salam pak itam..

mana ada kerabu warna pink....?



waslam

manzlie said...

salam nadz..


alhamdulilah...syukur


waslam

manzlie said...

salam taj..


jang lupa amakan kan cl budu cicah dng cili padi dan asam limau.....hmmmm dah teringat lak nih...


waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah paling tenang sekali.

Amin.

tq.

silversarina said...

salam,

eeemmm... kali ni nampak lapang sikit MH ..bestnya .

taj said...

Salam,

Thank Pak Itam & CL

dont worry...Taj akan makan semua tuh utk you all...itu pun my peberet gak...

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Tahniah kak Taj

YB said...

Salam CL

Nampak tenang sikit, mudah nak kucup HA kot.

ibu,mommy,mom... said...

Salam Cik Li..Aik tak ramai jemaah...
panas ye disana cik Li?

Norbaya said...

salam,kat mana tiang jibrail ngan tiang nabi dlm masjidil haram?

Noor said...

Salam CL..

kul 10 pagi pun dah mula hangat kat dataran.. tapi dalam hangat2 tu pun tetap berangin.. ghindu nyer

pssttt.. gambaq dari bilik marjina chantek arrr.. yang tukang amik gambaq nama dia ahmad albab.. yang jadik kepala penyamun dok ada kat HC.. kah kah kah.. ampunnn pakkkk

Noor said...

Salam..

tahniah Taj.. wowwww.. nak p jenjalan kat KB arr.. tapaukan kak ngah kueh 'akok' 10 hengget.. batik sutera kaler pink 3 dozen.. heh heh

psstt.. kalu nasik kerabu kaler pink tu dah kira dalam kategori nasik basi.. wa ha ha

CM said...

salam

kak ngah awat notiii tu,,,cakap pak menakan gitu nanti cikgu babapp nanti ..hiihihi sajer bela pak itam...manalah tahu pak itam bawak CM pi Johanesburq South of Afrika tu..

wahh taj nk pi KB arr...take care tau...bowling antara zon mesti dipikirkan..

rezeki said...

salam

cm, ada ke kak ngah kata pak menakan dia kapla penyamun hehehe

cm, lps boling antara zon , lps tu pulak guling antara zon pulak hehehe

cl dan kak ngah tak abis menuntut lagi, ada ape nasi kerabu pink hihihihi

taj said...

Salam..

Noor & CM...bowling antara zon...wahhhhh...
on d way, dun worry hah...hang pa pi praktis dlu...

pak itam...yelar mana ada nasi kerabu pink...saja wat suspen ye...

CM said...

salam..

memang tak patut tu,hihihih

tul tu pak itam ada apa nasi kerabu pink...apa pak itam cakap semua betul


psssst ada tiket lebih tak nk pi SA tu!!!!..

rezeki said...

salam

cm hehehe
pak itam pi naik moto roda 3 je, tu pun dah terjongkit moto tu hehehe


ok, nak pi bentang tikar kat masjid

lps jumaat mengadap tv tgk piala tomas semi final mas-china

jumpa lagi semua

wasalam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

suasana yang tenang & damai ...

Rahmat Ilahi said...

Salam CL...

Rahmat Ilahi said...

Salam sume sahabat PDKM...

Rahmat Ilahi said...

Tahniah taj...
pulun semua kat dia noh....

Rahmat Ilahi said...

Sorry CL,
Lama x online...
x sempat singgah arr.

Rahmat Ilahi said...

CL... rindunya tengok Kaabah lega macam tu...
Mekasih CL!!!

Rahmat Ilahi said...

Tengok Kaabah Camtu..
Kalaulah ada buraq leh pegi sekarang jugak... tp itu mustahillah..hehehe...

Ummi Humaira said...

salam CL n rakan2 PDKM

mudah2an ketenangan dan kedamaian itu menanti akak kelak.....

masyaAllah

ijoismart said...

Salam CL

Makkah mengurangkan atau menghapuskan dosa orang yang datang kepadanya atau membinasakan orang yang melakukan kezaliman

boxhousestudio said...

Salam Cl

ok Taj..selamat bergumbira...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah taj..

pemandangan yang indah untuk ditatap....