MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 20 April 2009

"Tempe "


Hari ni aku Off day...Yahoooo....seronok bukan main...Ingat nak buat Umrah tapi takjadi lah sebab malam nanti aku nak lepak depan Multazam ( minggu depan lah insyallah mungkin kot )....dapat lah bangun lewat sikit tadi jam 10.00pagi...heheheh pas je bangun terus aku masak sebab off day malas nak pergi makan kat coffee House...so ari ni aku masak sambal tempe ikan bilis dengan nasi Impit..pastu duk belek belek dalam cabinat aku jumpa Rendang Daging segera ( Last kopek ..aduh tak tau lah nak kirim sapa lah nanti kalau ada yang dtang sini....) so just panaskan je lah...pas abih makan je seperti biasa watch movie kat you tube lah sampai petang ni...malam karang baru keluar nak lepak di Multazam...insyaalah...

8 comments:

Laalaa said...

semuanya nampak sedap... rajin en lie.. memasak.

taj said...
This comment has been removed by the author.
CJ said...

hehehe. nk kirim rendang daging ke bro. boleh jek. :)

bln 5 nanti, insyallah.

CM said...

Salam..brother azli
Mana dapat tempe..setahu saya tempe kan tak tahan lama? saya peminat sejati tempe.Masak banyak2 en lie makan sorang je ke?..

p/s Tengok tajuk tempe..saya dpt idea nak cerita pasal tempe..jom g blog saya..jom

Noor said...

As salam..
tuan, makan tempe nih muka boleh jadi 'handsome' kata org lah...
kalu nak kirim rendang ayam & daging bg tau je.. jenama apa & brapa banyak.. InsyaAllah kakak & anak saudara sy akan kesana 20/5 nih.. cepat2.. offer2
kalu ramai dah offer.. bleh buat stok utk 2 thn.. heh heh

aznaz said...

Salam Laala..

bukan rajin laala cuma terpaksa lah masak nak makan kan..

aznaz said...

Salam Cj and cik Noor,

Boleh jugak...tapi tak ker menyusah kan ....

sukran

perantau.tt said...

hehe masak kat mana tuh.. ade dapur ke.. tulah tanya soalan sapa leh bawak.. ramai dah offer nak bawakkan tempe dah..

jumpa hujung bulan nih.. insya Allah.