MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday 30 April 2009

"Solat Mahgrib depan Kaabah"




Masa duk menunggu masuk waktu ada Jemaah masih melakukan Tawaf

Assalamualaikum....semalam petang alhamdulilah aku dapat duduk di depan Kaabah menunaikan solat Mahgrib....aku datang awal sikit dan dapat lah masuk menyelit yelit menyusur masuk kedalam walaupun keadaan agak sesak sikit...tapi alhamdulilah selepas 15 min mencari tempat akhir nye aku dapat jugak duduk di sebelah kanan Multazam....terasa keseronokan bila solat betul betul pandang Qiblat..alhamdulilah...syukran




4 comments:

Shafek said...

TG Nik Aziz (MB Kelantan) pun ada di Makkah pada masa ni.

aznaz said...

salam Shafek..

Yup ..dia menginap di Intercontinatal Hotel sekarang...

wsalam

PINATBATE said...

Pancur emas!

aznaz said...

salam Pinatbate,

nanti sya cuba...

ok
wsalam