MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday 23 April 2009

" Makam Ibrahim..."

Gambar dari Dekat....

Salam....semasa aku melakukan Tawaf tadi sempat jugak lah aku duk mengerumun kat kawasan "Makam Ibrahim" untuk melihat kesan tapak Nabi Ibrahim alaihuwasalam...agak ramai hari ni Jemaah almaklumlah weekend kan ( Khamis and Jumaat offday di Saudi ni ) so gambar gambar di atas sempat lah aku rakam kan untuk tatapan anda semua pembaca budiman...syukran

6 comments:

amir said...

Salam serta selamat keatas encik Azlee, terima kasih atas kesudian encik Azlee yang sudi untuk menyampaikan salam serta doa saya sekeluarga di Malaysia.

sesungguhnya keberadaan encik Azlee itu merupakan rahmat Allah kepada rakan-rakan serta saudaa seislam encik azlee yang masih "tertinggal" di Malaysia/

segala usaha utk encik Azlee menyampaikan doa sahabat serta saudara seislam encik Azlee pastinya menambah lipat ganda dan moga Allah merenung encik Azlee dengan renungan rahmat, dan nama encik azlee mungkin disebut-sebut oleh penduduk langit dan dunia diatas keihklasan encik azlee menyampai doa dan salam para sahabat dan saudara seislam encik azlee..

Salam serta selamat juga rahmat agar sentiasa menaungi encik Azlee. Doa yang diusahakan oleh encik Azlee melalui kiriman pembaca blog encik azlee pasti dibalas dengan baik sekali oleh Allah..insyallah

CM said...

Salam..andainya ada rezeki n berkesempatan nak gak tgk gambar hamba-hamba Allah yang berebut-rebut ingin mengucup hajarulaswad..tq

aznaz said...

salam saudara Amir,

Hanya itu saje yang dpat saya tolong pada mereka semua....semoga allah akan makbulkan permintaan anda semua..saya hanya menyampaikan saje takda maslaah menolong pada mereka yang memerlukan pertolongan.lagipun saya ikhlas tolong demi Allah....Insyaaalah


sukran

aznaz said...

salam cikgu mas,

tempa tu nak snap susah jugak sebab ada polis guard tu and ramai orang berebut rebut..tapi nanti saya cuba ya...insyaalah...

sukran

Noor said...

As salam,
snap gambo 'jemaah berebut mengucup Hajarul Aswad'.. huh!satu tugasan yg mencabar.. dengan pak polisi yg bergayut kat atas sambil memegang cota serta jemaah yang berpusu-pusu x kira waktu.. kecuali waktu solat fardu.. habis je imam bagi salam.. semua bergegas berebut-rebut untuk mengucup nya.
tuan, sekarang nih masih berebut lagi ke?? sewaktu sy disana jemaah lelaki diarah beratur untuk mengucup.. tapi bila tiba time jemaah wanita, polis tu biarkan je semua org berasak-asak. berkata2 sy dlm hati.. dia org nih x p skolah ke.. x reti beratur.. tapi bila sy sendiri pun join dia org berebut.. sy tersengih sendiri.. 'aku pun kira x p skolah lah jugak' heh heh..
walau apa pun sy doakan agar tuan dapat snap gambo tersebut.. InsyALLAH, sebenar nyer sy pun ghindu gak nak tengok.

aznaz said...

salam Noor...

Kalau nak snap time berebut tu takda masalh..cuma bila berhadapan di depan kaabah ni ni yang saya takut cuma polis kalau namapak sesiapa snap for sure kamera hp kena rampas...tu yang tak mau tu...hehhe anyway saya akan cuba nanti snap...memag sekarang ni masih lagi depa ni berebut rebut duk berasak nak kucup hjr Aswad tu...


wsalam
syukran