MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday 21 April 2009

" Sheriff Lobo "


Salam from Mekah....semalam selepas je abih solat Mahgrib waktu aku berjalan pulan dari Masjdil Haram ke Hotel , aku ternampak kereta polis yang di maksudkan oleh Cik Noor tu... "Kereta Sheriff Lobo" so dengan serta merta aku pun terus je lah snap dulu untuk di muat kan dalam blog ni ( gambar di atas )...so Cik Noor saya harap gambar ni dapatlah mengubat kan hati you yang rindu tu pada kereta polis ni...heheheheh Syukran....

2 comments:

Noor said...

As salam,
syukran.. syukran.. cayalah tuan.. pergh! 'ilang ghindu'.. heh heh
sebenar nyer kalu cite bab 'ghindu' banyak tempat dlm haram yang menjanjikan kerinduan tahap 'gaban'. tu lah pasal.. tiap2ari misti bukak blog tuan.. terasa diri berada di haram. 'melepak' sambil berdoa dan terus berdoa di depan multazam.. 'menyelitkan' diri yg mcm gajah nie didlm hijir ismail.. 'menyusup' dicelahan jemaah walaupun sering dihimpit & ditolak utk mengucup hajarul aswad..'menghirup' berbotol-botol air zam zam.. 'merenung' kaabah sambil berkata dalam hati, ish, kalu dapat duduk kat sini kan best.. uwaaaaa.. doakan sy tuan.. 2011 supaya menjadi kenyataan..
p/s: sy dah tanya kakak sy tentang kiriman rendang.. dia kata no hal.. dia boleh bawakan. so, apa lagi sila kirimkan senarai tuan..
kalu segan list panjang sgt.. hantar je kat noor_fazidah@yahoo.com

aznaz said...

Salam Cik Noor...

terima kasih keran sudi mengikuti perkembangan blog sya


sukran...