MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 20 April 2009

" Lepak " depan Multazam

Pintu depan masuk King Abdul Aziz Gate Baru lepas baca yassin dah nak balik tu...saje jee posing heheheh...

Dapat duduk kat depan Multazam carpet line yang pertama

Ramai Jemaah buat tawaf malam tadi ...meriah ....

Assalamualaikum....malam tadi pas je abih waktu solat Isyak...aku pun duk pergi lah 'Lepak "depan Multazam baca yassin ( Khas untuk arwah2 orag tua ku and saudaramara ku -semoga roh2 mereka di tempat kan bersama sama dengan orang2 yang ber iman dan soleh...Aminn..) serta solat solat sunat di depan Multazam..disamping itu juga sempat jugak lah aku berdoa pada Allah swt ( kiriman doa doa dari pembaca2 Blog aku) semoga di terima oleh Nye..Insyaalah...malam tadi aku agak relax sikit lah sebab tak berapa ramai Jemaah di dalam Haram ni...pas je abih doa dan solat di depan Multazam aku pun berjalan jalan di dalam sekeliling Masjidil Haram ni..(dah macam rumah no 2 aku lak rasa kat sini seronok betui... )....alahamdulilah...



14 comments:

PINATBATE said...

Alhamdulillah..
alangkah besarnya nikmat Allah!
lepak depan Multazam!!
mudah-mudahan saya pun dapat ke saja lagi..

aznaz said...

salam Pinabate...
insyaalah dapat lah tu nanti...

sukran

Cik illya said...

Salam En Azlie. Bestnyer dapat duduk kat depan multazam. Memang anda ni insan yang terpilih lah. Alhamdulillah.

aznaz said...

Salam Illya...

Terima kasih....


sukran..

hanalee said...

Salam Azli,
Anda adalah insan yang sangat bertuah...Harap-harap saya juga akan kesana..
Semuga anda mencapai impian anda.Teruskan gambar-gambar menarik anda.. saya sentiasa mengikutinya

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE said...

saudara,

Saya ingat perkataan lepak tu kurang sesuai dengan ibadah ini.Maaf kalau saya tersilap.Ikut2nya ,kita gunakan perkataan 'memanfaatkan masa yang terluang'.

Jumpa lagi.Gambar2 saudara cukup bermanfaat sekali.

Wassalam.

taj said...

syukran...

bestnyer awak... lepak bukan sebarang lepak... lepak yg ada ganjarannye, hanya Allah yg Maha mengetahui... subhanallah

azli, bila dok lepak kat multazam tuh... rajin2 lambai-lambai saya...

Intanterpilih said...

jelesnya saya dgn saudara,
dapat lepak depan multazam selalu!..

aznaz said...

Salam Nginap serengge,

minta maaf kalau perkataan "lepak " tu menyinggung perasaan saudara...

terimakasih kerana sudi membaca blog saya..

syukran

aznaz said...

salam saudara Hanalee...

Terima kasih for your comment....dan sudi mengikuti blog sya

syukran

aznaz said...

salam saudari Taj..

Insyaalah....

aznaz said...

salam Intan...

alhamdulilah....tu pun semua dengan izin Nye....

sukran

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Anda terpilih untuk beribadah di sini...jealous kak nab!!

aznaz said...

salam Kak Nab....


Alhamdulilah...terima kasih..


wsalam