MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 27 April 2009

"School Holiday"


Mereka berkelah tu..siap bawak makanan dan makan disitu


Salam from Mekah....Hari ni aku offday..ingat nak buat Umrah but terpaksa lah cancell sebab skg ni di Saudi school Holiday , mereka cuti 10 hari mulai semalam.. ..so ramai lah jemaah datang turun ke kota Makkah menunaikan Umrah , kawasan dalam Haram penuh dengan ramai para Jemaah...bukan hanya di dalam Haram tetapi di luar Haram pun ramai 'family' datang duk berkelah and lepak lepak di situ..gambar gambar di atas sempat aku rakam kan malam tadi...so malam ni aku akan pergi ke di Depan Multazam bersama membawa kiriman doa doa dari pembaca blog aku Insyaalah....syukran...



3 comments:

taj said...

salam azli,

ini jugak antara tempat "lepak" saya di waktu malam... seronok suasana ketika itu sambil mendengar tazkirah/bercerita ttg sirah nabi SAW oleh ustaz...

sambil "lepak" di situ, ada org hulurkan kurma fresh yg dingin, bestnyer dpt kurma free... sambil minum teh susu celup.. teh susu di sana amat sedap ya...leh kato semuo nyo sodaplah...

Sukran..

aznaz said...

salam Taj...

sya pun kalau waktu lapang duk "lepak" kat situ gak..siap bawak roti tamis tu yang besar...makan disitu..best nyer rasa...

sukran

wiefanz said...
This comment has been removed by the author.