MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 27 April 2009

" Depan Multazam..."


Dapat duduk barisan ke empat dari Depan...agak ramai harini...


Kiriman "doa" email dari Pembaca pada minggu ni...

Agak sesak dan ramai jugak tadi para Jemaah....

Asssalamualaikum.....hari ni my offday so seperti biasa pada malam nye aku akan pergi duk' beristirehat' di Depan Multazam...Khas untuk membaca surah "Yassin" serta berdoa untuk arwah kedua orang tua ku dan arwah arwah yang telah pergi dahulu sebelum ku ...tidak ketinggalan jugak akan ku baca kan doa doa kiriman daripada para pembaca blog ku yang budiman....insyaalah semoga di terima hendaknye oleh mu Ya Allah....malam ni agak ramai jugak para Jemaah melakukan Tawaf' ..agak sesak tadi keadaan di sekelilingnye...anda dapat lihat seperti gambar gambar di atas...Sukran...







11 comments:

PINATBATE said...

Salam..
Subhanallah! siap print doa sahabat-sahabat!
kalau macam tu saya minta didoakan agar Saudara Manzlie sihat dan kita semua dapat bersilaturrahim kerana Allah walau hanya melalui blog ini..
Mabruk!

aznaz said...

salam PInabate,

saya print sebab dapat lah baca complete nama si pengirim nye dan kandungan permintaan nyee.heheheheh
Saya tolong pun atas kerana Allah swt...dengan izinNye sya disini
semoga mabruk lah..
terimaksih atas ingatan anda

sukran

taj said...

salam,

sukran alhamdulillah, semoga doa-doa pengirim di makbulkan Allah dan hanya Allah Maha Memakbulkan Doa... amin

Terima kasih Azli...

aznaz said...

salam Taj,

Insyaalah...


sukran

Intanterpilih said...

ni la namanya menggunakan teknologi ke arah kebaikan....:)dpt bersahabat dan tolong menolong...tahniah saudara azli
cuaca panas tak skrg?

aznaz said...

salam Intan...

terimakasih...sini sudah panas cikit..44c

sukran

CM said...

Salam cik lie..mcm kak pinat saya pun teramat kagum melihat doa yang cantik terprint tu,sistematik orangnya cik lie ni.dapatlah kita wat contoh kalau menolong orang biarlah dengan kesungguhan.macam tu lah cik lie.. keberkatan hidup kita ni dapat diukur pada kualiti pengisian masa yang terluang,alangkah bertuahnya dapat mengisi masa yang terluang dengan bermunajat didepan pintu Kaabah..bukan depan pintu sogo..he.he(tu saya la tu)

aznaz said...

salam cikgu Mas,

saya menolong org dengan hati yang ikhlas tanpa mengharap sesuatu balasan pun..hanya kerana allah setiap pertolongan sessama islam...


sukran...

Shafek said...

Tahniah En. Manzlie telah memanfaatkan kelebihan yang Allah berikan membantu mendoakan rakan-rakan yang memerlukan. Allah telah pilih saudara untuk tujuan ini.

aznaz said...

Salam En Shafek


Sukran...terima kasih..

wsalam

Neneq said...

salam...aduh..di waktu ini..saya merupakan salah seorang jemaah di Masjidil Haram..aduh..rindu sungguh.Tolong doakan saya agar luas dan murah rezekinya, agar dapat ke sana sesegera mungkin..