MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday 8 April 2009

Depan Multazam






Salam untuk para pembaca yang budiman....malam ni aku merasa sungguh gembira kerana solat Isyak di depan Multazam lagi...agak padat pada malam ni almaklum lah kalau waktu Mahgrib/Isyak memang begitu, ramai para Jemaah yang berasak asak untuk duduk solat di depan Multazam ni...but alhamdulilah i manage to get my "seat" hehehehehe....seperti biasa selepas je habis solat dan doa aku akan melakukan Tawaf....alhamdulilah doa doa kiriman dari Azemi , Rozyla , Nordalilah dan Pn Sabariah telah aku lakukan di depan Multazam ni....semoga mabruh dan di terima oleh mu Ya Allah....Amin... sukran





13 comments:

Intanterpilih said...

Tuan,
thank you so very much.....
:)Amin,moga dimakbulkan...:)
intanterpilih@nor dalilah

aznaz said...

Salam Nor dalilah...

saya cuma dapat menolong sampaikan saje pemintaan you tapi terserah lah pada yang Esa...insyaalah

just call me Azli je lah ye...

Intanterpilih said...

ok azlie,
saya faham hakikat itu...
no worries..
masa di makkah tempohari, saya curi curi peluang nak berdoa di bawah pancuran emas..susah sikit kan utk perempuan..pasal kawasan betul betul bawah pancuran tu, lelaki aje yg mengerumuni...tapi alhamdulilah, tuhan tu adil..byk juga peluang solat di dalam hijir yang tuhan bantu saya....yg menjadi kerinduan saya hingga kini...

Laalaa said...

En manzlie,

Mekasih daun keladi, nanti kalau ada. Minta doakan lagik.

Patutlah, laalaa mimpi dpt surat, gie umrah malam tadi.

aznaz said...

salam intanterpilih,

alhamdulilah dapat jugak solat kat Hijir yah...syukur...bertuah jugak kamu ....

aznaz said...

salam Laala...

takda masalah saya cuma insan yang boleh menolong aje...
sukran

Madam Casper said...

Assalamualaikum
Saya pun nak minta tolong kirim doa juga..boleh???

aznaz said...

salam Casper....

Boleh ...apa slahnye...
just email kat address sya tu...nanti insyaalah akan saya lakukan...

sukran

Madam Casper said...

Baiklah..nanti saya akan email kan.
Terima kasih

Azemi Ali said...

Salam saudara Azli,

Shukran. Terima kasih banyak-banyak atas doa tuan. Semoga doa tuan di terima Allah.Amin.

Semoga tuan sentiasa di rahmati Allah. Amin.

Salam ukhwah.

Bunga Kenanga said...

Salam. Nice shot.
1. saya sebak sebenarnya, rindu nak beribadah di rumah Allah lagi. Saya ke sana 4 tahun yg lalu. doakan moga Allah murahkan rezkiNya agar saya dapat ke sana lagi.
2. saya jelous tengok tuan hari2 dapat beribadah di sana. tapi saya tak dengki itu rezki tuan.
3. terima kasih sekali lagi dapat kongsi shot2 yang menarik yang mengembalikan nostalgia ibadah saya. moga Allah berkati usaha tuan.
Syukran jazilan.

aznaz said...

salam Saudara Azemi....

mafi muskillah (no problem) i am here to assist what ever your requierement...

sukran kerana sudi membaca blog sya

aznaz said...

Salam Bunga Kenanga....

terima kasih kerana masih lagi sudi membaca blog saya...setiap niat yang suci dan murni insyaalah Allah akan makbulkan keinginan saudari...

oh ya just panggil saya azli saje lah sudah memadai ya...

sukran