MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday 15 April 2009

" Kedai 10 Riyal " = Ten Riyal Shop






Salam.....hari ni lepas je solat Asar...aku pun keluar lah pergi ke Sharamansor yakni tempat shopping yang dikata kan paling murah lah di kota Mekah ni..ala ala macam kat " Uptown" di kl lah... harga barang barang yang di jual amat lah murah...sambil jalan jalan melihat disitu aku ternampak satu shopping Mall yang tertera ayat SR10 or TOP TEN..wahh..!!! terkejut aku di buat nye sebab dalam Mall tu semua barang di jual dengan harga sr10 setiap satu.....murah nye....aku pun masuk lah ke dalam serta melihat lihat apa yang terdapat disitu..macam macam..dari pada kasut, baju, seluar, pakaian kanak kanak pun ada...semua nye pakaian keperluan harian kita yang datangnye dari buatan negeri China and India....sempat jugak lah aku merakam kan beberapa keping gambar di atas tu untuk tatapan pembaca yang budiman ..sukran...



9 comments:

PINATBATE said...

Alamak..murahnya baju bola tu..

Laalaa said...

ingatkan LOT 10. Menarik jugak.. nampaknya..

aznaz said...

salam inabate and Laala

memag murah pun but from India and China lah...ramai org beli..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Wahhh! murahnya..

aznaz said...

salam kak Nab...

kalau Kak Nab ada sini for sure shopping skan ...hehee

sukran

hanalee said...

Salam Azli

Sharamansor tu location dia kat mana ye?

aznaz said...

Salam Hanalee..

Sara mansor terletak bahagian selatan Mekah..yakni jalan from Darul Tauhid Hotel direct ot south area..

sukran...

Intanterpilih said...

tak pergi plak kawasan ni masa umrah dulu...menarik.......mmm..saya stay kat firdoaus hotel...area stesen bas....mungkin ni kawasan lain la tuh

aznaz said...

salam intan..

yup


sukran