MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 25 January 2010

" Majlis Ramah Mesra PDKM - Raja dan Ratu Trekk. Award.."

Gelagat RATU Trekk kita tuh..Kak As....taniah..
RAja Pecut kita DAto Imran Paris menghantar wakilnyer ia ituh kakak tersayang nyer datang untuk menerima Gelaran tersebut. Dato Imran sekarang berada di PAris menjalani latihan intensif selama 5 bulan bagi' persediaan" menghadapi ' sukan Olimpik' yang akan datang.....alhamdulilah
Juara Ratu Trekk kita yakni DATIN ASNIJA..taniah datin

32 comments:

Hanis said...

salam

Hanis said...

hahahah...dapat????

Hanis said...

cukup laaaa 1, 2, 3 kan bang....p baca ape tulis dulu

Hanis said...

rtu trek lama muncul kembali

manzlie said...

saLAM hANIS...

wah mengganas dia...top 4 lagi..

taniah RATU TREKK menjelma lagi..

waslam

Hanis said...

tahniah pada semua ratu & raja trek....

Hanis said...

abang..haritu hanis dah segan bila tengok ade award ratu trek tuk hanis sekali....rasenya lama dah tak dapat no1 nie....

Hanis said...

abang...hanis nak gelak,,,hanis aje ke yg tak tdo lg mlm nie...rasnya awal lg....

Hanis said...

award @ gelaran drpd pemilik PDKM....dato imran, datin asnija & datin non sofi....

elaira said...

salam...

wah hanis pulun habis no... tgh malam pun dia champion.. mana tau tahun depan dapat lagi anugerah ratu trek tu ..

CL... terima kasih tak terhingga atas juadah2 yg sungguh enak semalam tu... nanti kita repeat lagi okeh..:)

Atikah said...

Salam,

Hanis... hang sapu bersih no..

Atikah said...

Salam...

Malam nie tak dak org la hanis...

Abg Mgt said...

Salam

Teringin nak jadi rati trek laaaa CL,
tapi tak dan dan.

hajah zainab bt abdullah said...

tahniah hanis...top 4!!

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Tak dapat ratu trek..
Ratu Tauhu Teratai pun jadik laa hehe..
CL, nanti kalo ada resepi yg sebegitu rupa..kongsi2x ye..i like hehe

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, tahniah utk semua.

Amin.

tq.

Kak Sidah said...

Salam CL,

Wah..anak ku ..tahniah, lama tak cuba ye, wow sekali tampil haaa tu dia 4 ..jumpa lagi nanti ye biar gempak PDKM dengan Hanis..

Kak Sidah said...

Salam CL,

Tumpang jap ye CL...hanis, mama malam tadi tak sihat, angin satu badan..tu yang tido cepat..tak sangka pulak anaku bersiaran malam tadi, kan dah lama takde ..semangat balik ye...blerefu

Kak Sidah said...

Salam CL,

Perjumpaan kedua sungguh bermakna kan, kenal lebih rapat lagi setiap ahli, tak sangka pulak satu kg, dgn sidia tu...

Cl ronda lagi ke..

Hajjah Siti Noor said...

salam
kot2 ade hadiah lebih tu blh ler beri kat saya pulak kann..merasa gak terima hadiah

mama ju, said...

Hai,Hai semua kawan-kawan...

Sori le bab resepi tu CL...

shami2 said...

Salam CL...

Tumpang aarr...

Psssssssst CM, K Noor, Kak Nija, Dato Imran...hehehe tengok depar dua dok borak dua orang kat atas tu...heheh kita semua bagi peluang kannn dah lama tak keudara...adek kita..yang manja tu kan..ngeh..ngeh..ngeh

Dekk hanis...dah siap dah bungkus cili gilin ngan tempe goreng ikan semua tu...berapa bungkus dapat..hiskk..patutlah CL..pulun masak...tekun gitu..berbaloikan..la..la..la

CL..gurau aar jgan marah tau..heheh nanti kena jual...hehehe

rosli said...

Salam Cl ,

Hanis tahniah

Asnija said...

Salam CL dan kengkawan,

Untuk CL, timaseh atas award ratu trek tu ye..rasa terharu, terhiba, terlucu, tershahdu dan semua yang sama waktu denganya...maklumlah, anugerah tu tak layak lansung, selalu corot diantara yang tercorot (senarai corot tu kita le yang menganggotainya...kan Hanis..kan..)
Tapi penghargaan tidak akan saya lupa dan jadikan ingatan...

ps: suker la bila CL sporting je dan ikut ting tong juga bila berjumpa dengan upin, ipin dan kak ros...

mnasir said...

Salam.

TAHNIAH HANIS di atas kepecutan saudari..

CL, dah conform dah ke tarikh penerbangan balik atau masih dok terjah ke rumah bloggers2 PDKM lagi..

TAHNIAH kpd pemenang2 hadiah raja dan ratu pecut PDKM.

Nak jadi raja pecut semalam, terleka melihat MASAM-MASAM MANIS sebab nak tunggu dialog

"awat hang dok jolok dan terjuntai2 kayu tu mai kat bilik aku ni hee, hang ingat ni Aloq Staq ke"

Asnija said...

Salam CL,
Jangan le tiada maaf bagimu....

safiudin dot com said...

salam sdr,

tahniah hanis.. 1,2,3 dan 4 ratu pecut..

tahniah semua raja dan ratu pecut yang menerima anugerah dari CL.

S said...

salam,

terima kasih atas hadiah ratu trek veteren.

ia juga merupakan hadiah hari lahir kak S. hanya Allah yang mengaturkan dimana gambar tu CL published pada hari sebeday kak S. 102501
tq CL.

tahniah Hanis. yg lama kembali bersemangat.

S said...

salam,

agaknya apa khabar Masjidil Haram sekarang. rindu plak nak tengok gambar yang terkini.

CL, boleh minta tolong ngn abg samad ka post gambaq MH mai kat sini.

mama ju, said...

Selamat hari jadi juga untuk S..wpun terlambat...

S said...

salam mama Ju,

terima kasih atas doa tu.
smoga bersua lagi satu hari nnt. InsyaAllah.

Imran Paris said...

En Li...TQVM...hehehe, saya gelak giler baca perihal latihan intensif sukan olimpik tu...kekeke, mana2 je dia dapat idea tau.

Bbrp hari lepas baca n3 n3 sblm ni, tak terkomen...sibuk. Tp bila terbaca n3 ni...kenalah komen...lawak betul.

Saya sebenarnya sibuk betul sejak minggu lepas, last nite sampai umah dekat jam 12 tghmlm, hari ni pulak jam 9 mlm br masuk umah...letih, but alhamdulillah terasa nikmat didalam lindungan yg maha Esa setiap masa.

En Li...again thanks ye