MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 22 January 2010

" Jemputan makan di Rumah Ibu ( Seremban )..alhamdulilah.."

Woww..hebat makanan yang di sedia kan oleh Ibu dan Tok ...CM jangan jeles noohh...cheq makan kan untuk cikgu...
Bersama Papa, Ibu, Tok dan sedara mara bersama sama makan tadi..alhamdulilah...syukur pada Allah swt atas pemberian Tuan Rumah pada ku tanda sayang sebagai Anak dan Ibu...
Aduhh..Kak noor/Kak As...cheq dah makan kan untuk akak sekali..kenyang cheq...alhamdulilah...




P/s: Esok Meeting AGM GPK di masjid Muadz jam 1.00 tengahri hingga ke 5 petang..sesiapa yang berminat di jemput hadir bersama2 Cl ...

48 comments:

مسافر_اسلام said...

Salam CL...seronok berlajan sampai ke seremban ya...eemmmm..best kan N9.

مسافر_اسلام said...

Biasanya kalau sampai N9, jgn lupe rasa masak lomak cili api.
Sodap..

mama ju, said...

Hai .MI

مسافر_اسلام said...

ya mama ju..salam.

mama ju, said...

lame mama jd silent reader..rindu juga nak tulis

mama ju, said...

MI.KAT MANA?

مسافر_اسلام said...

Org nogori ni wajib mesti ada ikan keli masak lemak cili api, atau daging salai masak lomak...

Lapa la pula mlm2 begini..

mama ju, said...

ok bye2. ad kje sket

مسافر_اسلام said...

ana kat pejabat, tak balaik lagi mama.

manzlie said...

salam musafir islam..

taniah..Raja Pecut dia...Pingat emas..

wasalm

manzlie said...

salam Musafir islam..

memag seronok makan lomak cili api Ibu..SODAPPPPPP..alahmdulilah..rezeki...

waslam

manzlie said...

salam Mamaju..


Gangsa...taniah..no 3..

waslam

manzlie said...

salam Musafir...

memang mesti ada lah lauk tuh...best bangat..heheheh

waslam

مسافر_اسلام said...

w.salam mederetor PDKM...abg lie..pingat emas tanpa pencabar kali ini.

Banyak juadah maskan ya...Mesti kenyang banggat sih..

manzlie said...

salam mamaju...

esook jgn lupa nohhhh..meeting di Masjid Muadz..


waslam

مسافر_اسلام said...

ada juadah ulam tempoyak tak..tu wajib juga tu..tp pedas, panas dan pekat cili apinya...

مسافر_اسلام said...

Minit ke 14 tak ada org coment, MI coment minit ke 15 pulak ya..

zainon said...

Salam CL,

Sodap lauk pauk....alhamdulillah.

Maaf le, esok ada sekolah ganti utk cuti CNY.

Pelantikan AJK & perancangan perjumpaan akan dtg yaaa.. Apa pun didoakan semua yg dirancang dpt berjalan dgn lancar.

safiudin dot com said...

Salam sdr,

Alhamdulillah, syukur nikmat.

Pelbagai menu dan santapan yang sdr telah jamah... semuanya enak-enak belaka.

pastinya sdr 'gumbira' dengan apa yang sdr rasakan....

syukur. nikmat yang diberikanNya.

hajah zainab bt abdullah said...

salam CL,

wah! terliur akak!!

Noor said...

Salam CL..

Alhamdullilah.. berderet lauk pauk, penuh semeja.. pergh! jamu sungguh tuan rumah utk org mekah.. berkat.. berkat.. eh! eh!.. cl makan kan utk kak ngah ke??.. alahai, patutlah seharian nie kak ngah rasa kenyang je.. ahiksss

psstt.. terung bakaq tu kalu laga ngan sambai blacan.. meleleh ayaq liuq sehhh.. pak itam lalu pun tak prasan.. heh heh

NGINAP SRENGENGE said...

salam anaknda,

Ayah pun rasa soodaapp .

Pada GPK ayah ucapkan selamat bermesyuarat.

mnasir said...

Salam.

Memang terliuq cheq tengok semua lauk pauk yg terhidang. Bertuah sungguh CL, jangan kena beli seluaq saiz lain sudah la, nanti nak kena bawa balik banyak bag pulak, baju/seluar baru dan baju/seluar lama siap dgn kiriman2 dari peminat2 semua.

mnasir said...

Salam

Selamat bermesyuarat, semua usul yg dicadangkan kira saya setuju sahaja untuk kebaikan semua.

sonata anak kancil said...

selamat bersantapan...sampai ke N9 dah...sedapnya!

mama ju, said...

GPK Zie pegi ke esok?

CASA QASEH said...

salam, CL GPK tu stands for what? maaf bertanya, saya budak baru belajar.

YB said...

Salam CL

Tak tahan den nengok lauk lomak tu. Lomak podeh cili api.

manzlie said...

salam yb...

memag tak tahan amsa makan tuh...sodapppp..kena lah dgn terung bakar tu..

wSLAM

manzlie said...

salam M nasir..

dah beli pun seluar yang baru..size tambah 2 cm..hehehheeh

waslam

manzlie said...

salam Hajjah zainab...

memg terliur jugak kak..sodapp..

waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, berselera dibuatnya.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam saffiuddin..

alahamdulilah..banyak dah cheq merasa semua disni..syukur pada allah swt punya teman2 yang baik hai dan mulia..

waslam

manzlie said...

salam zainon..

alhamdulilah..takpa...is ok..

waslam

manzlie said...

salam ayahanda..

memag sedap dan enak lauk pauk di rumah adik hanis nih ayahanda..

waslam

PINATBATE said...

Adik Hanis yg masak ker..? patutlah sedap..:)

manzlie said...

salam kak Pinat...


adik hanis buat samabl belacan tuh..sedappppp..

waslam

CM said...

salam..CL

ambooi byk yer makan...selain makan mesti byk bekalan dr ibu tu nk dibawa balik ke mekah,kalau berat sangat beg nanti..on the way dr rumah CL ke KLIA ada satu rumah kt situ boleh jagakan..no problem ,

AGM GPK..alahai heroku demam arr..

S said...

salam,

aduhai teringin nak makan menu mcm tu. bila???...

CL tulun mkn untuk kak S ya! patutlah terasa rambut sotong tu tersangkut kat tekak kak S.

meleleh ayaq lioq kak S ni. betoi tak tipu.

lega rasa hati bila tengok CL makan kat umah ibu.
janji tak pelesu nohhh. hehehe.

norman said...

Salam Bro;
Masih di Malaysia lagi....?Kalau sempat singgah di Masjid Tanah call saya 012-6817780
Saya belanja ikan bakar...

Norman
Melaka

IBAN MUSLIM said...

Salam cl...

seronoknye jalan2 tuh...

Mohon laluan iklan sat....

Para dermawan yg ada kelebihan rezeki yg Allah kurniakan, sama2 kita beri sumbangan kepada pembangunan sebuah Sekolah Agama Rakyat di kedah...

layari;

http://ibanmuslim.blogspot.com/2010/01/rayuan-sumbangan-untuk-sekolah-agama.html

t/kasih cl...lillahi taala...

S said...

salam,

IM,
masjid Muttaqin tu dekat rumah kak S.
kuliah ust Shamsuri memang feberet Kak S ngn Abg Megat.

NGINAP SRENGENGE said...

Salam semua GPK dan anaknda CL,

Sekarang 2.12 petang,tentu sedang rancak bersidang.
Apa gerangan agendanya.

Masokkan agenda mai umah ayahanda.
Beritau tarikh dan masa,supaya boleh jamu nasik orang ulu.

CM sediakan berita terpanazzzz sama.

Salam mak dan ayah.

Ayah Zain said...

salam cl n semua,

seronoknya u all bergethering yer. tkasih kak sidah n mamaju yang ingat kat az masa makan-makan tadi

az dah selamat smpai umah kul 8.30 tadi

Ayah Zain said...

salam MI,

tahniah anakanada, pulon sakan dia

rosli said...

Salam CL dan rakan,

Tahniah MI Raja pecut....dah 3 hari tak masuk blog....rinud

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

Tahniah pada MI , juara Raja Pecut,
Pada Ibu,Papa dan Tok yang menerima kunjungan CL, saya percaya mesti berbesar hati dan rasa best sgt dengan tetamu yang istimewa ini.

Imran Paris said...

En Li...kecur liur tgk hidangan kat rumah Papa...nanti sekali kita buat road tour sama2 ronda 1 Malaya..jln2 cari kawan...ok tak En Li.