MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 17 January 2010

"Kembara PDKM - Kuala Trengganu.."

Makanan yang di jamu oleh Tuan Haji Ayub
Kali terakhir berjumpa dengan Tn Haji Ayub (kanan) ketika beliau menunaikan Umrah pada bulan April tahun lepas.....saya amat kagum dengan keperibadian Tn Hji Ayub yang bersikap rendah diri serta mulia hatinyer..alhamdulilah kami dapat berjumpa tadi bersama dengan Tn Haji Tajuddin..syukur
Menyampaikan cenderahati (goodies PDKM) di dalam perkarangan Masjid Putih Zabidin selepas selesai menunaikan soalt zuhur..alahamdulilah jutaan terimakasih kepada Tn Haji Ayub yang sudi melayan kami... semoga allah swt merahmati Tn haji ayub..insyalah



P/s: Minta maaf , Kembara PDKM di Kelantan tidak dapat di siarkan atas permintaan si 'dia'
Posted by Picasa

40 comments:

CM said...

salamm

terkejut cm

CM said...

salam

cm gosok mata byk kali,cm ingat abang samad..

CM said...

salam

cm tak kira,cm nk tengok jugakkkkkk kembara di kelantan,kalau tidak cm siasat!!!



geng GPK!!!! nk pn presiden siasat????

CM said...

salam ciklie

tak puas hat niii!!!!

manis sungguh cincin dijari
tunggu esok lusa masuk entry...

CM said...

salam

kalau CL tak berahsia gak,kembara di kelantan,pasukan gempur mamarazzi akan bertindak..


atika pi check kt Jeli
Shima tinjau kat KB
noor check kt Tanah Merah
datin tinjau kat pasir emas
CM rasa nk pi Gua Musang,cam ada sesuatu di situ..

kak S ikut cm yer..

hanis tunggu laporan...

manzlie said...

salam cikgu mas..

Ratu Trekk mengans lagi..taniah..top 4 lagi..

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

amboi dia pasang perangkap samar lagi..hehehehehe

jgn lah camtuh..biarlah rashiaaaaa

Zie said...

Salam CL,
Seronoknya kat Terengganu

CM said...

salam CL

bukan setakat jerangkap samar,kalau pihak lawan dah mula ada unsur provokasi dan propaganda kami akan susun strategi..betul tak datin nija?

kami ada pasukan gempur berani mati...ala-ala tentera kamikaze jepun dalam perang dunia kedua wahhh cikgu sejarah bukak cerita..

nk pujuk AZ ikut mengatur strategi...tapiiiiii mesti dia kata
"ADA AKU KESAHHHH!!!hehehe

zainon said...

Salam,
Wah,makin lama makin hebat Cm yaa.. CL pun byk na rahsianya....

mama ju, said...

Ya ALLAH CM..

zainon said...

Tgk tu CM & geng, CL dah warning siap2....NO trip Kelantan!!!!

mama ju, said...

Mama nak tutup pc lambat pulak nampak N3 ni...tgh belajar2 ngan anak ni.photoshop..mama lambat sikit..bye

mama ju, said...

Hai Zainon...selamat malam dan nak lena ni..

mama ju, said...

Salam CL

Tak acilah macam ni...

mama ju, said...

Tengah malam pun CM dan Zie tau siaran langsung?

CM said...

salam mama ju


awat mama ju?,cm memang dok depan laptop cm menulis skrip telenovela bertajuk "Kenang daku dalam doamu"...tu sebab dok depan pc ni,

cm bukak pdkm ada n3 pulakk,tu yg dpt no 1 tu,betulkan ciklie???????

psst mamaju dgn kak non tunggu telenovela tu yarrr...

zainon said...

mamaju:Tgk n3 baru, trus 'tergencat' nak tido.
CM: kak Non tak sabo nak baca telenovela 'kenang daku dlm doamu', 'biarlah rahsia','memori diKelantan', ......., ....... dll

silversarina said...

salam,

Wah, ramai yang dapat bertemu CL , Alhamdulillah ..memang pertemuan yang penuh bermakna .

kenapa si 'dia' di kelantan tak nak bagi kisahnya masuk blog CL , ni mesti ada RAHSIA besar ni :)

مسافر_اسلام said...

Salam subuh.

Di kelantan Cl ke rumah siapa?

Musa b Mohd Yusuf said...

Salam CL,

Ate ipoh bile nak datangnye ? Nak rase gula tempoyak datang le...

مسافر_اسلام said...

Siapa di sebelah CL, memakai serban?

Kak Sidah said...

Salam CL,

CL tak boleh berahsia lagi, dah jadi public figure, CM, takut akak tgk awk mengganas, sabar CM , tenang2 kan hati dan perasaan tu kan mamaju, esok lusa dia britau la tu.

Kak Sidah said...

Salam,

AZ bangun cepat tolong ni

Kak Sidah said...

Salam CL,

Semoga CL berada dalam rahmat Allah dan diberkati, jaga diri dan hati2 dijalan raya.

CM dah pasang penggembur2 tu CL, cekap dan sedia berkhidmat

CM said...

salam

selamat pagi geng

betul kata kak shidah,cikli kita dah jadi public figure tak boleh berahsia,

mlm tadi sempat sempat cm jalankan siasatan CM jumpa CL kat kerteh terngganu,makan besar dia kt umah mak lang dengan cheff liza lagi dan kak silversarina tu...

pas tu CM ekori,CM nampak dia kt Kuantan,hari ni mungkin dah ada kat KL..

pi tengik kt sini geng.
http://dariteratakmaklang.blogspot.com/

rosli said...

Salam CL dan Rakan2,

Tahniah CM.....sapu habis

Kak Sidah said...

Salam,

CM ni pandai dan cekap betul lah , cikgu.......

S said...

salam semua,

CM,

orite !! no problem
kak S ni 4 thn dok klate dulu. cerok mana pun ambo tahu.CL tak leh nyusup.

ajak Hanis sama deh.
operasi gempur budu.(OGB)

rosli said...

Salam CL dan rakan2,

Cekap sungguh GPK , tabik spring...

S said...

salam,

ni baru nak komen pasai KT.
sedap nampak budu tu. colek ngn ikan bakaq.

perghhh... tok tua lalu lek blakg pong dok kelih doh.

CM,
ajak penembak berani mati Ummi sama deh. heheheh

Cik Fasihah said...

salam...
amboi CL...janganla berahsia..
cian CM..
kuikuikui..

manzlie said...

salam semua..

maafkan CL sebab Kembara di Kelantan tak dapek nak di paparkan atas kehendak pihak 'sidia"..harap maklum..

segala kesulitan amatlah di kesali..

waslam

CM said...

salam CL

siapa `si dia`???? doktor,lawyer,majistret,!!!


apa???? bisneswoman??????

wakakaka...nantiiiii u yer!!!!

SiNoMoSa said...

CM..

Apa bisneswoman? ekeke
Senyum pada CM hehe

Atikah said...

Salam...

Kak Mas... cepat siasat... kita org pun nak tahu gak nie.... hehehe..

saya tak leh nak jadi mamarazi... coz my kamera masuk wad.. hehehe

safiudin dot com said...

salam sdr,

makan lagi...

peh! selera betul tu...

agak2 tangan siapa lu....

safiudin dot com said...

samb..

selamat menjamu selera..

ibnu yusof said...

terengganu tu negeri kesayangan saya tu CL...mesti best ke terengganukan...rindunya kampung halaman....

مسافر_اسلام said...

sungguh harmoni dan terlakar kegembiraan mereka yang menerima kunjungan CL.

Geng yang lain bila lagi. Tahniah CL berjaya pusing Malaya.


----------------AKHIRNYA------------