MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 4 June 2010

" SoLaT JuMaAt....."

Keadaan di MH yang agak terik skg...48c alhamdulilah
Subhanallah...syukur....
Masyaallah...
Posted by Picasa

39 comments:

CM said...

salam

CM said...

salam

jumaat pasti padat walaupun panas terik..

CM said...

salam

kt sini sejuk sikit cl,,hujan ptg dan kdg2 pagi..

CM said...

salam CL

dah lunch ker?

CM said...

salam

hari ni kawan sekolah cm 3 org berangkat berumrah,,termasuk kawan blogger kita kak umi humaira..sok en saifudin..alhamdulillahh

CM said...

salam..

cm berkomen sampai org kacau arr..

CM said...

salam


hepi ni CL..cuti sekolaah dah bermula...saat yg bahagia nii..

CM said...

salam


tak sabar tengok kawan2 berkunjung ke haram sambil melawat CL..harap mereka ada rezeki..

CM said...

salam

aiikk cm sorang ker ni..??

Zie said...

Salam CM,
sori.. nak kacau arr

CM said...

salam

tak mungkin dpt pecahkan rekod dunia kak ngah tu..

CM said...

salam

orite,,zie dah ada,,,cm nk stop dah zie kul 6 ni..

CM said...

salam..

zie teruskan yerr,,,kalau nk pecahkan rekod kak ngah sampai pagi esok pun tak tahu lg,,kakngah mmg hebatt,,

ummu_hanis said...

salam... penah pegi umrah time panas terik. bulan september. tp alhamdulillah selamat. masa tu tgh pregnen 2 bulan.

Zie said...

Salam CL,
Alhamdulillah, cuaca macam mana pun tetap ramai jemaah di Masjidil Haram.

CM, nak pecahkan rekod kak ngah tu kena sorang2 je online... hehehe

nadz said...

Assallamualaikum CL,
Ramainya Jemaah,
Alhamdulillah syukur.
bertuahnya mereka yang dapat berjemaah di MH.

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

Padatnya dataran Kaabah. Alhamdulillah.
Berpanas-panas dahulu di dunia, bernyaman-nyaman di akhirat kelak, insyaAllah.

VpeaceV

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

tahniah CM...ratu sokmo..

panas tidak menghalang jemaah untuk solat

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam CL,

Sungguhpun suhu tinggi sekarang kat sana, masih ramai yang berlumba-lumba mencari keredhaan Allah, berkunjung tanpa jemu ...

manzlie said...

salam cikgu mas

taniahh



ratu trekk PDKM


wsalm

manzlie said...

salam cikgu mas


taniahhh


emas, perakk dan gangsa..


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas


taniahh...top 9 lagi


wsalm

manzlie said...

salam zie


taniahhh


ratu potong...


wsalm

manzlie said...

salam hajjah zainab


alhamdulilah...benar tuh kak..


wsalm

manzlie said...

salam wan


betul tuh....syukur


waslam

manzlie said...

salam ummu_hanis


alhamdulilah...

nostalgiakan...


wsalm

manzlie said...

salam zie..


alhamdulilah


skg dah musim panas kot....


wsalm

manzlie said...

salam nadz..


syukur... dan mereka memang bertuah kan


wslam

manzlie said...

salam uumiazuddin


alhamdulilah...panas didunia dulu kan...


wslam

manzlie said...

salam cikgu mas


wahh kl dah hujan kan...sejuklah sikit


wsalm

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM

CL, ramainya jemaah hari ini. Jemaah Msia semakin ramai , skrg dah cuti sekolah. Semakin ramai rakan CL akan ke studio CL nnti

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah hati direntap2 utk bersolat Jumaat di MH.

Amin.

tq.

mell said...

salam CL. wah best nya tgk kaabah! CL dah doakan belum yang sy pesan tuh? huhu.

alhamdulillah saya dah sampai di LA.
cuma hati macam xhappy lah sebab kecewa xdapat g mekah. huhu.

harap Allah mengembirakan hati saya ye.

amin.

byeee !! :)

manzlie said...

salam mell

alhamdulilah...syyukur ...insyallah sudah didoakan..


wsalm

manzlie said...

salam rosli


alhamdulilah....


syukur semakin ramai jemaah yang dtg...

wsalm

manzlie said...

salam hilmy


alhamdulilah...syukur..keinginan yang harus dtag semula ke sini


wslam

Norbaya said...

salam,walaupun tak faham isi kandungan khutbah,tapi ia tetap menyentuh jiwa.sungguh asyik sekali

machejo said...

Aslmkm norbaya, sy akan berlepas ke madinah esk jam 2 ptg di klia. So nk tnya mcmn keadaan cuaca skrg kt sana

che na said...

Salam CL,

RAmai jamaah solat Jumaat walaupun cuaca panas terik.