MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 24 June 2010

" LuNcH AsAm PeDaS.."

Asam pedas yang terdapat di Dsaji Restoran....
Bersama nasi dan air sr10 jer..
Posted by Picasa

36 comments:

iBu...gUru said...

salam cl

hayati hamzah said...

Assalam CL
Berselera saya melihat asam pedas tu.Ada sama tak dengan Asam Pedas Melaka.
Selamat menjamu selera.

Salam

iBu...gUru said...

asam pedas........ huh sdap tu

Areef Ibn Naim said...

Salam,

wah, nampak sedap je asam pedas tu...
yela, bila jauh di negara org, kita mesti merindukan sesuatu yang telah menjadi kebiasaan kita, di negara kita sendiri...

tp, klu sy dpt peluang macam en CL dpt menetap di Makkah, in sya allah takkan saya lepaskan...

iBu...gUru said...

iyaq tu pun mengancam gak ......... musim2 panas ni

manzlie said...

salam ibu guru....


taniahhhhh....ratu trekk pdak..

emas dan gangsa..

wslam

manzlie said...

salam hayati..

taniahh


pingat perakkkk


wsalm

manzlie said...

salam ibu guru..


sedap jugaklah asam pedas nii

alahmdulilah

wslam

manzlie said...

salam areef


alahdmulilah


sedapp...syukur


wsalm

SUHAIMI said...

salam Cl....

macam mana la rasa asam pedas tu ye........

manzlie said...

salam ibu guru


memamg mengancam gak nii


wsalm

CM said...

salam

amboii asam pedas tu..

manzlie said...

suhaimi..


boleh la jugakkk..ok..

alhamdulilah..


wasalm

manzlie said...

salam cikgu mas..


alhamdulilahhhh.....



syukur..


wasalm

ummu_hanis said...

salam cl...
kite pon makan asam pedas.

CM said...

salam.

amboi patt pun makan asam pedas,,asam pedas apa tu..

nadz said...

Assallamualaikum CL,
Sedap asam pedas tu..?
Cuaca panas di Mekah..sesuaika makan asam pedas....
Selamat menjamu selera

Ummi Humaira said...

salam CL...

asam pedas tu asam pedas ler , tp sambal CL aritu masih terasa kesedapannya, ni mak akak masih di K.D'sara lg ... dia dok sebut2 lg sambal CL tu , kalau tak segan kt CL aritu dia nk sapu licin , tp malu nk abiskan..he he he

manzlie said...

salam ummu hanis


makan asam pedas...ye ker..

bak cikit..


wsaalm

manzlie said...

salam kak ummi


laa awat buat camtuh

makn jer lah..ishhh


wsalm

manzlie said...

salam nadz



sajer jer nak melepaskan nafsu tekak ni


wslam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

asam pedas...ada jugak kat D'Saji tu..tak lah CL mengidam asam pedas Pak Itam lagi..

kak su said...

Salam CL

Tahniah iBu...gUru

Asam pedas tu pasti tak leh chailent Atuk nyer yg 1st time buat.

Nak compare dgn Pak Itam punya lagi tak payah kut...hee..heee...

Ada betul CL????

Wslm

kak su said...

Salam CL

Tumpang lalu...

Hajah kenapa saya tak leh buka n3 bye..bye.. tuu????

Org lain boleh ker???

Wslm

Kak Sidah said...

salam cl,

sedapnya asam pedas tu...

rozaini said...

Salam Cl,

Same lak menu ari nih.... sedapppp....

rosli said...

Salam Cl,

Nampak sedap asam pedas tu, terubat rindu Cl pada asam pedas.

Tahniah ibu guru dan hayati

Ayah Zain said...

salam

sama tak trasa asam pedas tu dengan yang dimasak oleh mak itam. heheh

Rozali said...

Assalamualaikum CL

nasib baik d'saji ada
kalau tidak saya nak pos kan asam pedas untuk CL
selamattttt
tak teliuq lagi noooo
he he

manzlie said...

salam rozali


boleh ker poss...takleh lah...heheh

wslam

manzlie said...

salam rosli


tapi takleh lawan asam pedas kat rumah rosli tuh...sedapppp


wasalm

manzlie said...

salam ayah zain


asam pedas mak itam lagi powerr tau..sama gak dengan asam pedas rosli and atuk tuh



wslam

manzlie said...

salam rozaini


ye ker...samalah yer..

wslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah memang menyelerakan asam pedas tu CL.

Amin.

tq.

safiudin said...

salam sdr,

asam pedas....wau! ana setuju.

rasanya bagaimana CL. saya tahu ada kurang sesuatu, nak tahu apa dia... Daun Kesum bukan daun ketum ya.... hihihihi

tahniah ibu guru dan hayati hamzah.

Kak Ina said...

Salam CL

Asam pedas to kaw kaw nampak..terubat le..rindu CL..semua yg. nak ada kat depan mata