MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 16 June 2010

" Hi -TeA DeNgaN CL..."

Jom kita TERJAH CL di Bilik 1205......Datin Sophie dan keluarganyer datang tuhh....
Tapi CL dah siapkan juadah untuk mereka....
Mee Bandung Mekah..!!!! boleh lah tu...
Makan bersama keluarga Datin sophie...CM jangan jeles noohhh..
Posted by Picasa

45 comments:

Rozali said...

salam CL

nadz said...

assallamualaikum CL,
mee bandung..bestnya..sedap.

nadz said...

Salam CL,
Dalam kesibukan kerja CL cepat nya memasak..bakal menantu siapa ni?

manzlie said...

salam rozali..


taniahhh...Raja pecut pdkm...


pingat emass..


waslam

manzlie said...

salam Nadz..


taniahhh


perakkk dan gangsa..


waslam

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah..

Aikk mee bandung pulak...hhehe adoi terliurlah pulak.....

pssst CM...jelas ka.hihih

PA hj Saman nak ziarah Msia..aar kan..tu dia ada ubat duk nak mai..hehhhe

manzlie said...

salam nadz...


bakal menantu?


aikkk lain macam jer bunyi tuh...hehehehh


waslam

manzlie said...

salam shami


wahhh...dah terubat lah tu kerinduannyer...heheheh


wslam

Rozali said...

salam CL

CL ada ilmu tetamu
boleh tahu bila tetamu datang
jadi boleh buat persediaan awal

kira2 adik pd nujum pak belalang leee
he he

Wassalam

taj said...

Salam,


CL, bukan aja CM yg leh jeles...taj pun jeles gak nih....huhu

manzlie said...

salam taj..

nak makan mai lah sini....heheheh


waslam

nadz said...

taklah..mama nadz sesaja memuji maksudnya..menunjukkan CL rajin..pandai masak..itu jer..tak der maksud apa2.
Maafkan mama kalau silap ayat.

manzlie said...

salam rozali


pandai pun..bijak atok kita nih,,,.hehehheh


wasalm

manzlie said...

salam nadz..


takda apa ...baisa biasa jaer...kita melawakkan mama...hehehhehe


waslam

taj said...

Salam,


tak mau makan kat sana...tapai nak makan kat sini ah...tgu CL masak nanti...

ainhany said...

salam CL

alhamdulillah
hai hari2 dok tenguk org makan jer..teliuq jugak ni...sampai hati noooo....apakata order semangkuk????

ohh bertuahnya datin sopie, dapat makan airtangan TH CL...:)salam buat mereka yaa

shami2 said...

salam CL..

Taj..saja dia duk buat kita bagi terlioq ni..petang2 ni...

Tak pa malam ni cheq ada can carik mee bandung atas highway....aar

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah cara layanan CL utk Tetamu Allah cukup membanggakan. Teruskan usaha ni semuga rezeki CL Allah panjangkan.

Amin.

tq.

taj said...

Salam,

shami....tulah pasal, CL suka bikin hati ini tidak keruan dgn masakannya...

mee bandung..lama dah tak makan, terliur gak nih

shami2 said...

Salam CL...

Psssssst pesan ngan bang samad bawa rempah pak arab bagai nak buat eksperimen qhuzi kambin ngan chicken mandy nanti...hihii..

shami2 said...

Salam CL

Taj,..kalau duk kat ofis lama2 ni nampak makanan semua lapor sampai rumah..lain pulak kisahnya

PINATBATE said...

Astaghfirullah...
mee bandung yang sungguh mengguda jeewaa..

rosli said...

Salam CL,

Nampak sedap sgt mee bandung made in Makkah tu.....terliur jugak.

Semua wajah2 ceria bersama CL. Tu yg buat jeles tu.....makan sedap tak berapa jeles, tp bergambar dan bersama CL di studio PDKM yg buat sebahagian kitaorang jeles sgt....masih berdoa agar satu hari nanti dapat bersama CL di sana.

Tahniah Rozali dan mama nadz

manzlie said...

salam cikgu pinat..

megudda jiwa....oklah tuh...

nanti balik jom pekena nak...cl melanja cikgu


waslam

manzlie said...

salam kak shami


abg samad tuh suker makan kambing tauu...

w
salm

manzlie said...

salam taj..


nak cl balik masak...? boleh apa salahnyer..taj sediakan bahan bahannyer ok...


wasalm

manzlie said...

salam ainhanny..


alahai...

biasa ajer tuh....


wslam

manzlie said...

salam rosli


tuh lah...cl duk tunggu nih...

Bila nak mai...?


wasalm

manzlie said...

salam hilmhy...


tetamu allah..harus di layan sebaik mungkin...insyallah


wasalm

manzlie said...

salam taj..


kalau dah terliuq tuh...apa lagi...


order jer kat kedai mamak tuh...hehehheh


waslam

manzlie said...

salam taj...

nak mee bandung yer...

suruh lah orang bandung tuh yang masak kan...bley..?..oppsss...


waslam

liyana said...

Salam CL

Pandai sungguh CL ni masak kan
Alhamdulillah...kebolehan kurniaan ALLAH SWT


Amin


Liyana

taj said...

Salam CL...

dia pasti tidak pandai masak spt CL...:)

manzlie said...

salam taj..


ishhh...taktanya mana nak tau..heheheh


wslam

manzlie said...

salam liyana


biasa ajerr...mana pandai punnn



waslam

che'na said...

Salam CL,

BEstnyer mee bandung CL.... Kat Bandung mana ada mee bandung, mcmana ntah org kita bubuh nama tu..ada bakso je..

manzlie said...

salam che na..


cl pun suker mee bakso tau..


waslam

boxhousestudio said...

salam cl

datin s mai sama siapa tu...?..kim salam kat semua ya...

Kak Sidah said...

salam cl,

cl masak ke mee bandung tu...

Rusyaini Food Industries said...

Salam CL,


Datin, muka tu asyik senyum manjang. Mesti seronok dapat jumpa sedara kita sorang ni. kan?kan?

Rusyaini Food Industries said...

Kalau macam ni gayanye menu... naik ni 4, 5 kg. Timbang tau Datin! ha ha tak tahu!

manzlie said...

salam wan..

datin tuh hepi sangat...hehhehe

walsm

manzlie said...

salam kak sidah


mesti lah cl masak...sapa lagi ada di bilik cl nih...heheheh


waslam

manzlie said...

salam boxhouse..


insyallah


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah Hj Rozali dan nadz..

wah! seronok tu Datin Sophie.. dapat makan mee bandung mekah tu..

alhamdulillah.