MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 23 June 2010

" DiNnEr ShArWaRmA....."

Jom kita pergi beli Kebab kat Restoran Sharwarma yang baru dibuka di bawah...Sharwarma Zain nama kedai nih...
Order yang mana satu...? Hmmmm rambang mata nih..
Mr bashir dan Mohammad duk sedia mengambil order..!!
Akhirnyer CL makan sharwarma nih..Chicken Sharwarma SR6 jer...alahmdulilah..
Posted by Picasa

55 comments:

Noor said...

Salam Cl..

taraaaaaaaaaaaaaa

Noor said...

salam Cl..

lagi satu arrrr

Noor said...

Salam Cl..

yey yey.. no 1, 2 & 3.. kak ngah punya

Noor said...

Salam Cl..

yang lain tgh makan lunch nie.. hik hik..

Noor said...

Salam Taj..

sedap nyer sharwarma tu.. tapaukan kak ngah 3 bungkus..

DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

salam

potong kak ngah.. hehhee

taj said...

Salam...


Noor ...
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wah dah lunch yek

manzlie said...

salam kak noor


taniahh


ratu trekkk pdkm..


wsalm

manzlie said...

salam kak noor


wahhh top 5 lagi ...


emas ,eprak dan gangsa..


wsaalm

taj said...

Salam,


Nooor....tapau apa lagi eh...kan kak ngah dh lunch td...ish ish ish

taj said...

Salam,


Nooor....tapau apa lagi eh...kan kak ngah dh lunch td...ish ish ish

manzlie said...

salam kak noor


wahh nak tapau 3 bungkuss..


bley ker makan tuh


wsalm

manzlie said...

salam Darul naim travell


raja ptong aaar




w
salm

manzlie said...

salam taj


ye ker kak ngah dah lunch nak tapau lagi tuhh


wslam

taj said...

Salam,


Noor...mmg cam tuh CL...hari tuh...taj punya makanan kat tasik pun dia mau juga...ish ish ish

Noor said...

Salam Taj..

uiksss.. syhhhh! jangan bagi tau cl.. yang kat tasik tu.. share2 manja gitu.. nyampahhhhh

Noor said...

Salam Darul Naim Travel..

sila sila.. potonglah kak ngah.. kak ngah dah pencen wat kretapi berhias.. he he

shami2 said...

Salam Cl..

Alhamdulillah..

Lunch ka... aikk sama aar kita akak tgah luch depan pc..hihii hari ni tak posa..hihii esok sambung balik....boss minta cuti hari ni...

manzlie said...

slam kak shami


lunch apa tuh...kambing ka..?


wslam

taj said...

Salam...


nyammpahhh....dah berjangkit dah ngan kak ngah lak...

syima....ko tgk kak ngah, dah ikut trademarks kita eh...

joommmm tasik

manzlie said...

salam taj


oh ye ker...tasikk.? mana
Teratai layu di tsik madu kah..? hehhehe


wsalm

manzlie said...

salam kak noor


rekod pdkm still kak noor pegang 76 komen nonstop kan..


wsalm

taj said...

Salam CL...


tasik...teratai layu di tasik madu...itu utk CL je sorang2 eh..

taj...pi tasik nak makan2 ngan kak ngah je

Noor said...

Salam CL..

tasik kita orang tak ada teratai lah.. kepak ayam adalah.. heh heh

dear taj.. syima tak berani tegur nyer.. hurmatttt kat MIL dia.. ahikss

tasik jom.. layannnnnn.. nyampahhhhh

taj said...

Salam,


CL..beli sharwarma ni kat mana...kat hotel al-safwah juga ke...atau di luar sana

campak cam sedap je...harga ok

shami2 said...

Salam CL...

Makan nasik jer lauk sayur...kambin makan malam hehehh

taj hang pi makan kat tasik mana...
juara makan2 depar ni CL...hihii

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

shawarma...sedapnyer...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah Sharwarma tu memang kenyang utk CL kalau kita disini kena nasi.

Amin.

tq.

Noor said...

Salam Cl..

cop cop.. pergh!! dalam diam2 AZ bukak kedai sharwarma ek.. 'Sharwarma ZAIN'.. heh heh.. 'ada aku kesah' kan AZ kan kan

taj said...

Salam CL,,,

shami...tasik tu dekat ngan opis Taj di kelana jaya dkt ngan stadium kelana jaya...tempat mmg happening...cam2 ada termasuk bubur special...


wahhhh..........nak layan bubur ari nih...jommmm

shami2 said...

Salam Cl..

kak ngah....hihihii cepat tul akak nih menangkap....hahhahah
AZZZZZ mana dia ni ...

Noor said...

Salam Shami..

AZ tengah dok kira ayam kat dalam reban.. nak wat sharwarma.. he he

ampunnnnn AZ

psstt.. jadik ke taj??? helo helo ehh!!

kak su said...

Salam CL

Kebab???....Sedap...kebab Arab lagi la sedapkan...

Alhamdulillah

Wslm

Kak Sidah said...

salam cl,

hari ni takde selera nak makan la..kirim sikit kat akak sharwarma tu...

Noor..no 1 tahniah le..

Ayah Zain said...

salam CL

aduh, sharwarma zain? sedap tu. Awat ada zain? ada kena mengena dengan maher zain. ataupun dengan ayah zain. hehehhe.

tahniah si taraaaaaaaa panda.

YB said...

sqlam cl

cukup ke tu ajer?

PINATBATE said...

arghh!! rindunya Syawarmaaa...!!!

CM said...

salam


kekawan amik ler semua makanan tu cm dah makan cumaaaaa cm nk pesan kt cl,,,,,,psst kirim salammm kt mr bashir tuuu,,,nk kenalan,,buat penganti si samadd tuu..

Rahim said...

Salam Cl,

kat sana makan kebab tak ada sos,kalau ada pun tak sama dengan cni

Noor said...

Salam Kak Tipah..

uikss! nak takel mr bashir lak.. alaaa.. dia tu cuma staff.. takel tokey sharwarma baru kelassss.. AZ.. ngeh ngeh ngeh

desyummmmmm

CM said...

salam noorr...


wowww AZ towkey kedainya,,,hmm lg senanggg...cm suker AZ apa!!!!AZ tu baikkkkk tauuu...


kan AZ kan,,,kitakan teman tapi mesra ahakkkkkkk

rosli said...

Salam CL,

Tolong kenalkan mamat kat kedai kebab ni pada geng2 pdkm yang tgh frust dgn Hj Samad tu.....rasa2nya dua2 mamat lebih handsome dari Hj Samad.
" Bunga bukan sekuntum dan kumbang pun bukan sekor". Hehehe....

Tahniah Noor....mesti amik lunch sebelum orang gi lunch sbb tu you laju sgt

manzlie said...

salam rosli


good idea jugakkan..
ok nanti cl habaq kat depa nohh


wslam

manzlie said...

salam cikgu mas


aduhai...Cinta mu mudah beralih arahh....heheheheh

wsaalam

manzlie said...

salam taj..


tasik di kelan jaya...

woww makan bubur lagi...sedap tuhh


wsalm

manzlie said...

salam hilmy


cukup untuk cl sorang jer...tak mau mkan nasilah...dah gemukkk


wslam

manzlie said...

salam kak shami

oklah tuuu..


wsalm

manzlie said...

salam kak shidah..

nak kirimmm alahai..jauhlah akak...

sorii


wsalm

manzlie said...

salam ayah zain


tulah...dah bukak kedai agaknyer disini..? betui kah..?


wsalm

manzlie said...

salam hajjah zainab..


alhamdulilah..

sedap kak...nanti mai cl melanja tau..

wslam

manzlie said...

salam rahimm


ye lah...cuma sos jer taksama..


wsalm

manzlie said...

salam kakpinat..


jom kita makan sesama ...


wslam

manzlie said...

salam yb



cukup jer ...cl makan sikit jer..heheheh


wsalm

safiudin said...

salam sdr,

dinner dengan sharwarma. nampak macam sedap aje.

saya ada 'test' hari tu.. kenyang.

tahniah noor.

manzlie said...

salam saffiuddin



sedapkan...


wsalm